  • 81. Data: 2021-05-23 19:14:06
    Temat: Re: prad
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 23-05-2021 o 18:44, Janusz pisze:

    > Jakie inne?

    Tu masz poważne:
    https://wysokienapiecie.pl/37808-kopalnia-elektrowni
    a-turow-maja-natychmiast-stanac-postanowil-trybunal/

    czytałem też dużo dalej idące, ale nie pamiętam adresu strony

  • 82. Data: 2021-05-23 19:17:43
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-05-23 o 18:56, Shrek pisze:

    > Nie wiem jak w wielkim świecie, ale jak byłem pełnomocnikiem w sprawie
    > to wszelkie postanowienia były podpisywane jednoosobowo. W tym wniosek
    > pozwanego o rozpatrzenie sprawy w trybunale kulinarnym.
    Ale to jest sąd albo prawie sąd a nie biznes, więc są inne zasady.

    > Akurat w takiej sprawie to możesz równie dobrze jednego jak i trójkę
    > przekupić. Mówimy chyba o dwóch sasinach miesięcznie.

    > W czym łatwiej?
    Że nie przekupiona.

    > Z naciskiem na jakieś. Nawet wiszą - sprzed dwóch lat. A w nich mnóstwo
    > zobowiązań...
    No ale podają że je wykonują, więc czesi się pośpieszyli?

    > NIe podoba mi się ta decyzja, ale jak mam wierzyć tsue albo sasinowi to
    Ja nic nie pisałem o sasinie więc nie wiem po co z nim wyjeżdżasz, decyzję
    o koncesji dla turka wydawał regionalny oddział ministra ochrony
    środowiska, co on ma wspólnego z sasinem?

    --
    Janusz

  • 83. Data: 2021-05-23 19:18:02
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 23-05-2021 o 19:11, Janusz pisze:

    > Niemieckie, ale tam nawiedzona autorka zapomina że niemcy też mają
    > wyroki tsue w dupie.

    > Czeskie,

    Poszukaj polskich, ale raczej tych od ekologów, a nie z pge.

    W każdym razie, w skrócie:
    pis próbował Czechów wydymać rękami ministra środowiska (przedłużeniem
    koncesji, bez analizy środowiskowej), omijając wszelkie wcześniejsze
    uzgodnienia i europejskie prawo, więc tsue mu ten pomysł zablokował.

    To tylko u nas w kraju uchodzi im na sucho działanie prawem kaduka.

  • 84. Data: 2021-05-23 19:31:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.05.2021 o 19:17, Janusz pisze:

    > Ale to jest sąd albo prawie sąd a nie biznes, więc są inne zasady.

    Akurat sprawa była "biznesowa" i też z pisimi próbującymi lecieć w chuja
    z sądami właśnie na szczeblu prawa unijnego.

    > Że nie przekupiona.

    No i co - jakby ci trzech ogłosiło to lepiej byś to przyjął?

    > No ale podają że je wykonują, więc czesi się pośpieszyli?

    PGE podało. PGE jest stroną. PGE podlega sasinowi. Jak już pisałem -
    prędzej uwierzę żulowi pod sklepem niż zawodowym kłamcą.

    Może i wykonują, tylko nie poinformowali sądu? Może nie wykonują po
    prostu (najbardziej prawdopodobne) a może sąd się myli a nasi
    funkcjonariusze partyjni mają rację... Z tym że w to ostatnie nie wierzę:P

    > Ja nic nie pisałem o sasinie więc nie wiem po co z nim wyjeżdżasz, decyzję
    > o koncesji dla turka wydawał regionalny oddział ministra ochrony
    > środowiska, co on ma wspólnego z sasinem?

    Przypomnij kto pisał to oświadczenie na które się powołujesz, że wisi na
    stronie PGE? Kto pełni nadzór nad PGE? Przypadkiem nie pan "to nie ja
    zjebałem" sasin?

    --
    Shrek

  • 85. Data: 2021-05-23 21:17:37
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-05-23 o 19:10, Shrek pisze:

    > No to problem, bo nasi oficjalnie to głównie na tłitach nadają. Taka
    > nowa tradycja.
    Pożyjemy zobaczymy, muszą się oficjalnie ustosunkować nawet jak
    odpowiedź będzie brzmiała 'pocałujta nas w dupę'.

    > Narodowi się podoba... Kim ty jesteś żeby stawać na drodze demokracji:P
    No właśnie, najgorsze że na horyzoncie też nikogo nie widać :(

    > W sprawie kar? Nie bardzo - wybraliśmy sobie ignorantów myśląć że będzie
    > śmiesznie, teraz trzeba zacisnąć zęby...

    Samo życie :(

    --
    Janusz

  • 86. Data: 2021-05-23 21:22:09
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-05-23 o 19:18, Cavallino pisze:

> [...]
    > koncesji, bez analizy środowiskowej), omijając wszelkie wcześniejsze
    > uzgodnienia i europejskie prawo, więc tsue mu ten pomysł zablokował.
    Czytałem, ale co do ekologów mam swoje zdanie.
    Dziwnymi trafami w wielu przypadkach kasa na nich wydana nagle
    'poprawiała' środowisko.

    > To tylko u nas w kraju uchodzi im na sucho działanie prawem kaduka.
    Pożyjemy, zobaczymy.

    --
    Janusz

  • 87. Data: 2021-05-23 21:31:06
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-05-23 o 19:14, Cavallino pisze:

    > Tu masz poważne:
    > https://wysokienapiecie.pl/37808-kopalnia-elektrowni
    a-turow-maja-natychmiast-stanac-postanowil-trybunal/
    No i wszystko jasne
    "Na całe zamieszanie mają też wpływ wybory parlamentarne w Czechach,
    które odbędą się jesienią. Startuje w nich ugrupowanie hejtmana
    (odpowiednika naszego marszałka województwa) regionu libereckiego,
    Martina Puty."

    A co do wody to juz cytowałem

    "W czerwcu 2020 r. Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej Państwowy
    Instytut Badawczy opublikował niezależne opracowanie naukowe, w którym
    wskazano, że główny wpływ na zasoby wodne przy czeskiej granicy mają
    warunki meteorologiczne, a nie działalność Kopalni Węgla Brunatnego
    Turów. Z 30-letniej obserwacji naukowców wynika także, że górski obszar
    Worka Żytawskiego, w którym znajduje się turoszowski kompleks
    energetyczny, jest szczególnie narażony na susze hydrologiczne - pisze
    dalej PGE."

    --
    Janusz

  • 88. Data: 2021-05-23 21:33:27
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-05-23 o 19:31, Shrek pisze:
    omnij kto pisał to oświadczenie na które się powołujesz, że wisi na
    > stronie PGE? Kto pełni nadzór nad PGE? Przypadkiem nie pan "to nie ja
    > zjebałem" sasin?
    Ja go nie bronię ale koncesję dawał ktoś inny.

    --
    Janusz

  • 89. Data: 2021-05-23 21:35:58
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-05-23 o 19:02, Shrek pisze:

    > Myślę, że się dowiemy. Oficjalnie czy nie - zawsze jakoś wypłynie.
    Przecież nie napisałem że się nie dowiemy tylko że nie szybko.

    > Przecież tam jest taka rotacja w kadrach że samą tą karuzelą mogliby na
    W energetyce? rotacja? co ty opowiadasz, jest dokładnie odwrotnie, to
    złota robota, dobrze płacą i gówno robisz.

    --
    Janusz

  • 90. Data: 2021-05-23 22:51:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.05.2021 o 21:17, Janusz pisze:

    > Pożyjemy zobaczymy, muszą się oficjalnie ustosunkować nawet jak
    > odpowiedź będzie brzmiała 'pocałujta nas w dupę'.

    Do czeskich pretensji też powinni się ustosunkować, a ich odpowiedzi nie
    znasz:P Mają cię w dupie:P

    --
    Shrek