  • 21. Data: 2014-02-19 23:00:49
    Temat: Re: problem z odpaleniem
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    >"AZ" wrote...

    >Tak mi naszlo na mysl, co oni kurwa umieja? Pisac niet, uzywac internetow
    >niet,
    >zadzwonic niet, wykonac prosta czynnosc myslowa niet, no to co?!

    Ależ, ależ. Jest na pewno jedno co potrafią świetnie! Potrafiom postować na
    forumie na ulubionej stronie dla ograniczonych umysłowo.

    --
    James

  • 22. Data: 2014-02-20 08:59:00
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 19 Feb 2014 15:23:30 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za bartek999
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Kurwa pisze o pomoc wlasnie po to zeby nie brac mechanika bystrzaki ale
    > widzę tez macie wiedzę nie chudą w temacie a zwlasza ten pajac na gumce od
    > majtek"KUCZU" pierdolony filozof po podstawówce i po huj wam ta kurwa
    > strona czlowiek próbuję się czegoś dowiedzieć a tu kuuczu zapierdala na
    > "MZ"tce w aviatorach po wioskach i zapierdala na Trynkiewicza pedofil
    > zajebany!!!
    > Nie pozdrawiam

    Lubię ten moment kiedy pękają i pokazują prawdziwe oblicze.

    Piotr Klimek
    Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 23. Data: 2014-02-20 10:28:05
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-20, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
    > Dnia (Wed, 19 Feb 2014 15:23:30 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za bartek999
    > wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Lubię ten moment kiedy pękają i pokazują prawdziwe oblicze.

    Precle zlamia kazdego ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 24. Data: 2014-02-20 15:25:44
    Od: Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl>

    W dniu 19-02-2014 20:44, Kuczu pisze:

    > grubo ! :)

    Ten no a co to sa awiatory?

    --
    pozdr
    Rogal

  • 25. Data: 2014-02-20 15:41:20
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-02-20 15:25, Grzegorz Rogala pisze:

    > Ten no a co to sa awiatory?

    Nie wiem. Ale czuje ze to jakas wiejska odziez kaskaderska. Bartek
    pewnie wie. Zapytaj go na priv.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 26. Data: 2014-02-20 21:06:24
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2014-02-20 15:41, Kuczu pisze:

    > Nie wiem. Ale czuje ze to jakas wiejska odziez kaskaderska. Bartek
    > pewnie wie. Zapytaj go na priv.

    Pewnie zjebowi chodziło o takie :
    http://www.lifestyle.banzaj.pl/galeria/okulary-aviat
    or-03-galdok-27116-274694-jpg.html

    Ale to nic, próbowałem sobie wyobrazić współczesnego Kucza na WSK:))).
    lecz goniącego trynkiewicza, to juz sobie darowałem.. ; zabrakło mi
    wyobraźni.

    --
    z Komsomolskim "Czuwaj" :)
    Tomek

  • 27. Data: 2014-02-27 17:45:37
    Od: p47 <k...@w...pl>

    On 2014-02-19 18:58, Hinek wrote:
    > Użytkownik "Piotr Rezmer" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:le2ofj$epo$...@n...news.atman.pl.. .

    > Ale on właśnie tego nie ogarnia! Ma tylko dwie synapsy, niestety
    > zbytnio oddalone od siebie i nie jest w stanie przeczytać ze
    > zrozumieniem opisu na tej aukcji. Opis jest dla niego albo
    > niezrozumiały, albo nie potrafi użyć linka :\

    Zabieram tu głoś, albowiem "dyskusja" jaka powstała w tym watku niestety
    jest dśc typowa dla tej grupy, a jest to męczące dla mnie i, sadzę, dla
    wielu.
    Pomijając nieistotna tu kwestię, czy odpowiedź na pytanie autora watku
    była wystarczajaco jasna dla przeciętnie inteligentnego czlowieka
    uważam, ze autor wątku miał święte prawo wk...ć się i opierdolić
    grupowych medrców!
    Nie ma wszak obowiązku zabierania tu głosu, a nawet czytania wpisów!
    Autor zadał pytania, Kuczu udzielił mu merytorycznej odpowiedzi i chwała
    mu za to (do tego momentu)!
    Ale dalej to już było typowe dla wielu, niczym nieuprawnione
    werntylowanie kompleksów, popisywanie się itp, zajmujace wielu, MZ
    całkowicie niepotrzebnych i nic nie wnszacych postów.
    Nic bowiem nie uprawnia kuczu i pozostałych do wypisywania ocen
    poziomu innego uczewstnika grupy, i to na podstawie jednego jego wpisu,
    tym bardziej, ze o nic takiego nie prosił. To wskazuje raczej na
    nabrzmiałe kompleksy tych koniecznie chcacych wykazac swoją rzekomą
    wyższość.
    Jesli bowiem nawet uznaliście pytajacego za przygłupa to wcale nie
    istnieje obowiązek dzielenia się tym spostrzezeniem ( i to w obrażliwych
    słowach) z całym internetem, chyba, bo nie niesie to z soba żaddnej
    pożytecznej treści, chyba, ze w tajemniczy sposób ma podnieść wam to
    samopoczcie i odreagować jakies kompleksy..
    Ten sposób reakcji przypomina mi zachowanie wiejskiego mędrka, który na
    pytanie o drogę do miejscowosci X odpowiada: "ty głupku, ślepoto, jak
    mozna o taką oczywistość pytać, chybaś się z ch...na głowy pozamieniał,
    wszak na drogowskazie 5 km wczesniej wyraźnie było to napisane, Trzeba
    byc takim idiota jak ty, zeby tego nie zauwazyć i wciąż o to pytać..." i
    w tym duchu przez dalsze 5 minut.
    Może mu to samopoczucie poprawiło, ale świadkowie takiego zachowania
    uznają go za conajmniej zakompleksionego i smiesznego chama. Co i ja
    czynie..
    ;-)

  • 28. Data: 2014-02-27 18:14:49
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 27.02.2014 17:45, p47 pisze:

> [...]
    > była wystarczajaco jasna dla przeciętnie inteligentnego czlowieka
    > uważam, ze autor wątku miał święte prawo wk...ć się i opierdolić

    Kolega tu chyba od niedawna? Google zna długa historię związku między
    pl.rec.motocykle a pewnym portalem, związku pełnego cierni i wybojów
    więc nie będę opisywał tych lat męki.
    W skrócie: bywalcy newsów bardzo dbają, żeby poziomu tego portalu nie
    zawyżyć powyżej średniej gimbusowej, mogłaby się przetoczyć przez Polskę
    fala tajemniczych zgonów z powodu wybuchu resztek mózgu (przegrzanie).
    Tak to jest, kiedy na siłę łączy się dwie rożne kultury, zły pieniądz
    wypiera dobry. Pomijam, że potencjalny czytelnik traci możliwość wyboru
    medium a więc jest to działanie antyrynkowe.

    --
    Arni

  • 29. Data: 2014-02-27 19:26:41
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    Arni <a...@n...spam> wrote:

    Sploszyles cos...
    Dawno juz nie bylo jakiegos tradycyjnie pieknego watku, o wszystkich
    grzechach glownych "tej grupy".
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 30. Data: 2014-02-27 19:33:17
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-27, p47 <k...@w...pl> wrote:

    > Zabieram tu głoś, albowiem "dyskusja" jaka powstała w tym watku niestety
    > jest dśc typowa dla tej grupy, a jest to męczące dla mnie i, sadzę, dla
    > wielu.

    Z tymi wieloma bym nie przesadzal - tych wielu to dawno pewnie zaprzestalo
    subskrybcji grup nie mogac na to patrzec...

> [...]
    > była wystarczajaco jasna dla przeciętnie inteligentnego czlowieka
    > uważam, ze autor wątku miał święte prawo wk...ć się i opierdolić

    A czemu chcesz pomijac ta jakze istotna kwestie? Czy jest czyms zlym
    wymagac od uczestnika dyskusji umiejetnosci ktora nabywa sie w klasach
    1-3?

    > Nie ma wszak obowiązku zabierania tu głosu, a nawet czytania wpisów!

    No wlasnie, nie musiales czytac tych madrosci grupowych medrcow!

    > Ale dalej to już było typowe dla wielu, niczym nieuprawnione
    > werntylowanie kompleksów, popisywanie się itp, zajmujace wielu, MZ
    > całkowicie niepotrzebnych i nic nie wnszacych postów.

    Czy nieuprawnione to smiem watpic. Od dlugiego czasu wiele osob nie
    zgadza sie z tym zeby sikacz byl tu przypiety i co?

> [...]
    > tym bardziej, ze o nic takiego nie prosił. To wskazuje raczej na
    > nabrzmiałe kompleksy tych koniecznie chcacych wykazac swoją rzekomą

    Watpie czy tym mozna leczyc kompleksy, tu po prostu jest nad czym zaplakac.

> [...]
    > pożytecznej treści, chyba, ze w tajemniczy sposób ma podnieść wam to
    > samopoczcie i odreagować jakies kompleksy..

    Jak widac to jedna z niewielu rzeczy ktorych przemilczec sie nie da ani
    przejsc obok niej obojetnie.

> [...]
    > wszak na drogowskazie 5 km wczesniej wyraźnie było to napisane, Trzeba
    > byc takim idiota jak ty, zeby tego nie zauwazyć i wciąż o to pytać..." i

    Cos Ci sie pomerdalo albo probujesz manipulowac. Bo gdyby to miala byc
    ta sytuacja to wiejski medrek by odpowiedzial "prosto i w prawo" a pytajacy
    na to "co to znaczy prosto i w prawo?".

    --
    Artur
    ZZR 1200