  • 11. Data: 2010-12-06 22:31:52
    Temat: Re: przeniesienie adresacji PI
    Od: ziolko <z...@i...pl>

    W dniu 2010-12-06 22:36, Przemyslaw Frasunek pisze:

    > Mozna, ale jesli chcesz w ten sposob uzyskac wiecej adresow, to jest
    > to prawie pewne, ze RIPE i tak to zauwazy.

    Nie ;)
    We wniosku i tak podam aktualne/prawdziwe dane .....
    Istnieje szansa , że drugi LIR może lepiej/łatwiej pomóc w napisaniu
    "mądrego" wniosku o IPV4 i IPV6.
    Nie chcę przenosić sponsoringu.

  • 12. Data: 2011-01-18 09:04:17
    Od: "Bartosz" <l...@a...pl>

    Operator Y jest bardzo niekompetentny na dodatek wprowadza Cię w błąd!
    Z drugiej strony jak LIR może być taki tępy aby tego nie wiedzieć.
    Jedno i drugie nie wróży nic dobrego.
    Skoro w takich prostych sprawach są problemy pomyśl co może się zdażyć przy
    poważniejszych operacjach.
    Zmieniałem wielokrotnie operatora ze swoją pulą adresów PI podążającą za mną
    (bez AS'a) i nigdy nie było problemu.

    Skoro Y widzi jakies problemy nie ma przeciwwskazań aby operator X załatwiał
    za ciebie formalności w RIPE pomimo że pulę by obsługiwał operator Y.
    O ile rzecz jasna operator X będzie aż na tyle miły ;)
    Miałem jednego operatora któremu to było wszystko jedno o ile klient płacił
    za utrzymanie puli.