  • 181. Data: 2021-09-27 14:23:51
    Temat: Re: rzad buduje tunel
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 27.09.2021 14:01, J.F wrote:
    > Ale na razie to nie im placimy.

    I tu jest pies pogrzebany

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 182. Data: 2021-09-27 14:26:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 27 Sep 2021 14:23:51 +0200, Mirek Ptak wrote:

    > I tu jest pies pogrzebany

    No wiesz ... moze i dobrze - bo jakbysmy im placili, to oni by nie
    chcieli szybko sie dogadac :-)

    J.

  • 183. Data: 2021-09-28 12:14:19
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 23 Sep 2021 21:06:00 +0200, w <614cd017$0$553$65785112@news.neostrada.pl>,
    nadir <n...@h...org> napisał(-a):

    > Nooo, znalazłeś sobie idola. Tylko idol jakos często nicki zmienia.
    > Ale jak dla mnie możecie się potrzymać za zwisy.

    Mam cały czas ten sam gamoniu.

  • 184. Data: 2021-09-28 22:51:36
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 28.09.2021 o 12:14, r...@k...pl pisze: