  • 11. Data: 2010-03-15 12:58:49
    Temat: Re: sklonowane owce na 2 kolach...
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:4b9e20f6$1@news.home.net.pl...

    > On jest zbyt tępy, żeby takie podstawowe rzeczy zrozumieć...

    jakby glupota miala wzrost, to moglbys browarem na ksiezycu handlowac

  • 12. Data: 2010-03-15 12:58:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

  • 13. Data: 2010-03-15 13:50:36
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > zadales sobie choc odrobine trudu, aby przeczytac pierwszy post
    > przeciez ten pacan ma pretensje tylko o to, ze oni jada za wolno, nic nie
    > pisze o jezdzie zygzakiem, czy jakimklowiek innym stwarzaniu zagrozenia,
    > tylko hrabiemu za wolno jada

    Tyle że jadąc WOLNO zazwyczaj jest problem z utrzymaniem rónowagi
    szczególnie w śniegu i z jakimś badziewiem na kierownicy.

    P.S. Tak czytałem WSZYSTKIE posty w wątku, dodatkowo jadąc do firmy często
    mijam takich szpeców na wynalazkach roweropodobnych, co gorsza bardzo często
    są to osoby które nie powinny w taką pogodę w ogóle wsiadać na rower z uwagi
    na wiek.

  • 14. Data: 2010-03-15 13:57:02
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > mijam takich szpeców na wynalazkach roweropodobnych, co gorsza bardzo
    > często są to osoby które nie powinny w taką pogodę w ogóle wsiadać na

    maja prawo sie tam znajdowac, tak jak i ty, prawo naklada na nich zarowno
    pewne nakazy jak i zakazy poruszania sie po drogach, wiec nawet gdyby
    chcieli, nie moga inaczej, kierowcy obowiazkiem jest uwazac na nich i tyle

  • 15. Data: 2010-03-15 14:00:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    BaX pisze:

> [...]
    > są to osoby które nie powinny w taką pogodę w ogóle wsiadać na rower z uwagi

    Daruj sobie - ten kretyn gotów jest oświadczyć, że Ziemia jest płaska,
    byleby tylko nie zgodzić się z moim zdaniem w dowolnej kwestii ;)

  • 16. Data: 2010-03-15 14:25:16
    Od: -=Elwood=- <elwood@[usun]o2.pl>

    W dniu 2010-03-15 12:58, Andrzej Lawa pisze:
    > On jest zbyt tępy, żeby takie podstawowe rzeczy zrozumieć...

    No tutaj to się nie popisałeś kolego. Brakuje już argumentacji więc bijemy?

    A pomijając powyższe... częściowo zgadzam się z twierdzeniem, że taki
    rowerzysta może utrudniać ruch. Jako kierowca i rowerzysta, kompletnie
    nie rozumiem (dla mnie wątpliwej) przyjemności jazdy w kopnym śniegu lub
    błocie pośniegowym. Ale jesli ktoś lubi, cóż... de gustibus...

    Ty, siedząc sobie na dupie w swoim wygrzanym samochodziku, masz wszelkie
    możliwości żeby spokojnie wyminąc takiego użytkownika drogi.

    Z drugiej strony, fakt... jak patrzę na niektórych innych rowerzystów,
    właśnie odciętych od świata mp3kami, z dyndającymi torbami
    utrudniającymi ruchy, bez lampek itp... to mi się nóż otwiera w kieszeni...

    Ale z drugiej strony... oni jesli nie ma ścieżek rowerowych mają prawo
    do jazdy po ulicach, a wręcz obowiązek, bo po chodnikach nie wolno.

    Więc bez względu na to ile ty jako nerwowy debil w swoim autku, albo ja
    jako równie narwany debil na rowerze, będziemy na siebie klęli, nie
    zmieni to nic, jeśli oboje nie zastosujemy się do podstawowych zasad
    kultury na drodze... a to już temat rzeka, na wielką dyskusję przy wódeczce.
    -=Elwood=-

    Our Knowledge Is Our Power

  • 17. Data: 2010-03-15 14:36:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    -=Elwood=- pisze:

    > No tutaj to się nie popisałeś kolego. Brakuje już argumentacji więc bijemy?

    Prześledź, co on wypisuje...

> [...]
    > nie rozumiem (dla mnie wątpliwej) przyjemności jazdy w kopnym śniegu lub
    > błocie pośniegowym. Ale jesli ktoś lubi, cóż... de gustibus...

    Utrudnia _i_ powoduje zagrożenie. A tego nie wolno robić, zwłaszcza dla
    własnej fantacji.

    > Ty, siedząc sobie na dupie w swoim wygrzanym samochodziku, masz wszelkie
    > możliwości żeby spokojnie wyminąc takiego użytkownika drogi.

    ROTFL

    [ciach]

    > Ale z drugiej strony... oni jesli nie ma ścieżek rowerowych mają prawo
    > do jazdy po ulicach, a wręcz obowiązek, bo po chodnikach nie wolno.

    Słuchaj, serdeńko... Weź może przeczytaj WSZYSTKO, co napisałem...

    Złego słowa bym nie powiedział, jakby jechali z prędkością normalnego
    rowerzysty - zwłaszcza że przy takiej nawierzchni i tak niewiele
    szybciej się pojedzie. Ale oni poruszali się w tempie PIECHURA.

    Prędkość pieszego, a dużo większe zagrożenie i utrudnianie ruchu. Po
    cholerę?? Dla "fantazji"? Drogi publiczne nie są do fantazjowania!

  • 18. Data: 2010-03-15 14:51:14
    Od: -=Elwood=- <elwood@[usun]o2.pl>

    W dniu 2010-03-15 14:36, Andrzej Lawa pisze:
    > Prędkość pieszego, a dużo większe zagrożenie...
    A podasz jakieś źródła? Chętnie poczytam badania na ten temat.

    > Drogi publiczne nie są do fantazjowania!
    Do PiSu się zapisałeś czy komitetu Palikota.

    Słuchaj maleńki, przeczytałem wszystkie posty i doszedłem do wniosku że
    się zacietrzewiłeś i będziesz obstawał przy swoim zdaniu, do czego masz
    prawo... ale w takiej sytuacji dyskusja staje się bezcelowa bo nie
    doprowadzi do kompromisu.
    Zdecydowanie się wkurwiłeś i OK. Walnij piwko i Ci przejdzie.

    --
    -=Elwood=-

    Our Knowledge Is Our Power

  • 19. Data: 2010-03-15 15:06:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    -=Elwood=- pisze:
    > A podasz jakieś źródła? Chętnie poczytam badania na ten temat.

    Badania? Wystarczy elementarna znajomość fizyki - wyższy środek
    ciężkości, mniejsza powierzchnia podparcia.

    > Do PiSu się zapisałeś czy komitetu Palikota.

    Twoja matka się do PiSu zapisała.

    > Słuchaj maleńki, przeczytałem wszystkie posty i doszedłem do wniosku że
    > się zacietrzewiłeś i będziesz obstawał przy swoim zdaniu, do czego masz
    > prawo... ale w takiej sytuacji dyskusja staje się bezcelowa bo nie

    Bo moje zdanie jest racjonalnie uzasadnione. A ty póki co nie podałeś
    najmniejszego merytorycznego argumentu przeciwko mojej opinii.

    > doprowadzi do kompromisu.
    > Zdecydowanie się wkurwiłeś i OK. Walnij piwko i Ci przejdzie.

    Piwo przed siadaniem za kierownicę to "walą" sobie tacy jak ty.

  • 20. Data: 2010-03-15 15:08:21
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:4b9e3ec4$1@news.home.net.pl...

    > Twoja matka się do PiSu zapisała.

    i zaczynaja sie standardowe zagrywki andrzejka, nie podoba mu sie to co
    pisze rozmowca i zaczyna mu rodzine po katach rozstawiac