  • 31. Data: 2009-06-24 10:35:41
    Temat: Re: taki klucz usb
    Od: Jeremiasz Kafelski <j...@j...pl>

    > Nie, raczej standard absolutny w takich przypadkach.
    >
    > Inny pomysł (jeżeli jest do dyspozycji więcej Flasha) to trzymanie dwóch
    > kopii firmware (ostatnio wgranej i przedostatniej) i stwierdzanie w
    > bootloaderze, którą uruchomić. Na podstawie np. sprawdzenia
    > integralności, numeru wersji czy daty apgrejdowania. To umożliwia
    > prawidłowe pełne działanie urządzenia nawet gdy podczas apgrejdowania
    > coś się pokwasi. A przy kolejnym apgrejdzie wybrać do nadpisania właśnie
    > ten popsuty obszar (ew. starszą wersję firmware jeżeli obie są
    > integralne).

    Jeszcze tylko ten tydzien czasu i bedzie fajny sprzet ;)

  • 32. Data: 2009-06-24 16:48:05
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Jeremiasz Kafelski pisze:

    > Jeszcze tylko ten tydzien czasu i bedzie fajny sprzet ;)

    Eee, jaki sprzęt? :-o

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 33. Data: 2009-06-25 10:28:31
    Od: Jeremiasz Kafelski <j...@j...pl>

    Adam Dybkowski wrote:

    > Eee, jaki sprzęt? :-o

    Jak to jaki. Klucz ,ktory by pomagal zalogowac sie do serwisow www i ew.
    podawal haslo do jakis programow.

    Tylko ten tydzien czasu trzeba by bylo miec ;-)
    Ale zawsze istnieje szansa, ba - niezerowe prawdopodobieństwo, ze ktoś na
    wakacjach ten tydzien mieć będzie.

    Ja jak mowilem chetnie bym dopomogl czy kupil sobie prototyp. Ale pytanie
    czy znajdzie sie ktos kto z niczego zrobi ten klucz i zechce jeszcze sie
    podzielic tym czyms na zasadach open Source/Hardware

  • 34. Data: 2009-06-25 20:20:14
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Jeremiasz Kafelski pisze:

    > Jak to jaki. Klucz ,ktory by pomagal zalogowac sie do serwisow www i ew.
    > podawal haslo do jakis programow.

    To jest rynek w ogóle na takie urządzenia? Mi osobiście wystarcza
    zapamiętywanie haseł w Firefoxie/Thunderbirdzie. Do innych programów
    haseł nie potrzeba.

    Wg mnie dużo większym powodzeniem cieszyłaby się taka aplikacja na
    komórkę, w końcu każdy ma ją przy sobie (nawet będąc w Malezji w kafejce
    internetowej). Mały kawałek w Javie i połączenie kabelkiem do peceta.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 35. Data: 2009-06-26 04:03:49
    Od: "William Bonawentura" <n...@i...pl>

    Użytkownik "Adam Dybkowski" <a...@4...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > komórkę, w końcu każdy ma ją przy sobie (nawet będąc w Malezji w kafejce
    > internetowej). Mały kawałek w Javie i połączenie kabelkiem do peceta.

    Przez bluetooth :)

  • 36. Data: 2009-06-26 20:11:59
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    William Bonawentura pisze:

    > Przez bluetooth :)

    Akurat nie mam w kompie BT. :(
    Ale wystarczyłaby dowolna inna droga on-line (WiFi / GPRS).

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 37. Data: 2009-06-29 10:14:05
    Od: Jeremiasz Kafelski <j...@j...pl>

    Adam Dybkowski wrote:

> [...]
    > komórkę, w końcu każdy ma ją przy sobie (nawet będąc w Malezji w kafejce
    > internetowej). Mały kawałek w Javie i połączenie kabelkiem do peceta.

    Nie wiem czy o to Ci chodzi, ale widzialem taka aplikacje na komorke
    wpisywales nazwe witryny haslo i dostawales skrot md5
    pierwsze 11 znakow dawaly calkiem ladne haslo (upakowane)

    Jak znajde to podeślę. Chyba nawet źródła były.