  • 1. Data: 2009-09-15 11:29:43
    Temat: taśma i złącza - zaćma mózgowa.
    Od: sp9mrn <s...@t...gmail.com>

    Mam płytkę z procesorem i wyświetlacz 20x2. miały być złożone na
    kanapkę, ale mechanika na to nie pozwala i wyświetlacz musi być
    podłączony taśmą. i tu się zaczyna problem.

    Zarówno w wyświetlaczu jak i na płytce są wlutowane złącza szpilkowe.
    (kilka pinów x 2). jeżeli mam "normalną" taśmę, to piny są "odwrócone" -
    więc żeby działało, to przy jednym z taśmowych złączy muszę przepleść
    przewody "co drugi". Jest to upierdliwe a złącze jest niepewne.

    Najprościej by było wlutować złącze szpilkowe na płytce procesora od
    strony druku - i wszystko by było OK - ale mechanika na to nie pozwala.

    Jak to draństwo ugryźć bez rozplatania taśmy. zakładam, że rozwiązanie
    jest banalne, tylko mnie ciemność mózg zalała.

    MAc
    mrn

  • 2. Data: 2009-09-15 13:24:34
    Temat: Re: taśma i złącza - zaćma mózgowa.
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "sp9mrn" <s...@t...gmail.com> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Jak to draństwo ugryźć bez rozplatania taśmy. zakładam, że rozwiązanie
    > jest banalne, tylko mnie ciemność mózg zalała.

    Jeżeli nie chcesz prtzeplatać taśmy to przepisac program tak aby przeplatał
    bity.
    A co...

    Marek

  • 3. Data: 2009-09-15 13:29:47
    Od: "MiSter" <1...@w...pl>

    > Jeżeli nie chcesz prtzeplatać taśmy to przepisac program tak aby
    > przeplatał bity.
    > A co...

    Zasilanie też softowo przepleciesz?

  • 4. Data: 2009-09-15 13:42:05
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    MiSter pisze:

    > Zasilanie te? softowo przepleciesz?

    :-)

    najlepiej to
    "gdyby były...":
    a. żeńskie złącza" z odwrotnie ustawionymi stykami
    b. męskie złącza na kabel z odpowiedni ustawieniem styków (noży)
    c. sam już nie wiem co... (2x8)

    MAc
    mrn

  • 5. Data: 2009-09-15 14:14:41
    Od: Sylwester Łazar <g...@a...pl>

    Może wlutuje Pan złącze z serii: IDM
    www.maritex.xom.pl
    np. IDM10-LF -nie wiem ile pinów jest potrzebnych.
    Do tego wlutować dodatkowe złącze 2 rzędowe, żeńskie.
    Nie znam niestety symbolu, ale można znaleźć pod hasłem IDC jak sądzę.
    --
    -- .
    pozdrawiam

  • 6. Data: 2009-09-15 14:15:36
    Od: Sylwester Łazar <g...@a...pl>

    > Może wlutuje Pan złącze z serii: IDM
    Znaczy: zaciśnie miałem na myśli.
    Przepraszam.

    --
    -- .
    pozdrawiam

  • 7. Data: 2009-09-15 14:59:48
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll>

> [...]
    >
    > Jak to draństwo ugryźć bez rozplatania taśmy. zakładam, że rozwiązanie
    > jest banalne, tylko mnie ciemność mózg zalała.

    nie wiem czy masz miejsce na taki patent, ale gdyby udało Ci się zacisnąć
    na taśmie (obojętne z której strony) tuż obok siebie dwa złącza
    (dwurzędowe) i wykorzystać wewnętrzne dwa rzędy z tego czterorzędowego
    potworka...

    e.

  • 8. Data: 2009-09-15 15:36:18
    Od: Sylwester Łazar <g...@a...pl>

    Konkretnie:
    http://www.maritex.com.pl/pl/shop/products/ggid/152
    www.alpro.pl/IDM

    --
    -- .
    pozdrawiam

  • 9. Data: 2009-09-16 12:22:33
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    entroper pisze:

> [...]
    > na taśmie (obojętne z której strony) tuż obok siebie dwa złącza
    > (dwurzędowe) i wykorzystać wewnętrzne dwa rzędy z tego czterorzędowego

    Fajne, ale wtyczki są minimalnie za grube :-( i jak się je składa to
    rozpychają goldpiny. spróbuję podszlifować, bo ze względu na pewność
    złącza może się to okazać sensowne.
    Dzieki
    MAc

  • 10. Data: 2009-09-16 19:48:55
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Sylwester Łazar pisze:

    > Może wlutuje Pan złącze z serii: IDM
    > www.maritex.xom.pl

    Spam / reklama?
    Maritex ma przecież normalny adres w Sieci.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/