    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: ten drugi cię zabije
    Date: Thu, 15 Jul 2021 19:22:21 +0200

    witam

    droga krajowa 94, jednokierunkowa, dwa pasy. po lewej domy, po
    prawej.... też parę, ale głównie slamsy, torowisko, chaszcze, garaże...
    Ale przejście dla pieszych musi być.

    https://ibb.co/y067Lqs

    W zasadzie są trzy blisko siebie. Jadę sobie wraz z innymi kierowcami.
    to jest droga krajowa 94, nie dojazd pod klatkę schodową. jak nie
    będziemy trzymać 50km/h (plus 10) to miasto stanie. jadę lewym i będę
    skręcał w lewo z trzeciego pasa. nagle gość obok mnie hamuje z piskami
    (*) PRawy pas stoi, hamujące punto lewym pasem wjeżdża na przejście dla
    pieszych. widze że niema szans aby się zatrzymał. jak już prawie
    przejechał przez przejście, widzę że minął babeczkę która grzecznie
    sobie stoi na pasach, na środku drogi i NIE wchodzi na lewy pas.
    kierowca punto przerwał hamowanie, pani grzecznie przeszła.

    Widać kobieta wyznawała te same zasady co ja. pierwszy Cię puści,
    drugi..... nie wiadomo. zatrzymała się, zmarnowała 2 sekundy, uratowała
    życie. Kierowca Punta powinien dostać maksymalny mandat, ale nie wyrok
    za zabójstwo. Tym razem się udało.

    teraz moja refleksja. Nie jestem pewien, czy bym się zatrzymał. dwa
    pasy, napchane aut. jak masz szanse - wyprzedzasz. jak nie korzystasz z
    szansy - tamujesz ruch, jesteś zawalidrogą. tam gdzie w tekście
    postawiłem gwiazdkę, dopiero tam ja się pokapowałem co się dzieje.
    skręcałem, pasy były za skrzyżowaniem więc.... nie moja droga, ale
    pieszej na pasach nie było widać. trzeba by sobie wyrobić nawyk
    hamowania na lewym pasie, gdy prawy stoi. ale w ten sposób zakorkujemy
    miasta.

    ToMasz

    PS czy Punto, na oko w miarę młode, powinno popiskiwać oponami? co na to
    abs?
    PSS
    pokazałbym film, ale kamera zawiodła. co zamiast g1wh?