  • 91. Data: 2012-06-12 17:16:42
    Temat: Re: tepe chuje na "drogowych"
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości
    news:gof.1339504979.24144@somewhere.invalid...
    > A co zrobisz? Rozjedziesz go? Zatrąbisz? Zejdziesz i wpierdolisz?

    Najchętniej bym mu ujebałeb:-)

    --
    Grzybol

  • 92. Data: 2012-06-12 17:17:28
    Temat: Re: tepe chuje na
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-06-12 17:10, Grzybol pisze:

    > PoRD kurwa. Tyle. Jeździj również po pijaku bo fajniej. Chuj z prawem.
    > Bo po co?

    Myślisz, że bez kurw byłbyś mniej wyrazisty?

  • 93. Data: 2012-06-12 17:17:58
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:jr7mi4$5sa$2@news.task.gda.pl... W dniu 2012-06-12 17:10, Grzybol
    pisze:
    > Myślisz, że bez kurw byłbyś mniej wyrazisty?

    Lubię kurwy. Ty pewnie facecików...

    --
    Grzybol

  • 94. Data: 2012-06-12 17:23:34
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    wiadomości news:4fd74f30$1@news.home.net.pl...
    > Tak, bo jak pojazd ma przekrok to już od razu jest lepiej widoczny? Czy
    > jak brzmi twoja kretyńska teoria, półmózgu?

    mógłbym ci pisac o różnicy w prędkosc przy podróżach skuterem a normalnym
    moturem i wpływem tegoż na bezpieczeństwo.
    Tyle ze raczej nie mój poziom dyskusji, "tepe chuje", "półmózgi" - sorry,
    nie moja liga...

    b.

  • 95. Data: 2012-06-12 17:27:32
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-06-12 17:16, Grzybol pisze:
    > Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości
    >
    > Najchętniej bym mu ujebałeb:-)

    Ech grzybciu, grzybciu... Tak sobie z kolegami wymyślacie przy śmietniku?

  • 96. Data: 2012-06-12 17:28:06
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Kefir" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    >Powtarzne setki razy:
    >1. Ostre swiatlo utrudnia ocene odleglosci i szybkosci.

    Normalny kierownik samochodu jak zobaczy ostre swiatło które mu utrudni
    ocene odległosci i szybkosci to staje sie baaardzo ostrożny bo wie ze ktos
    jedzie a nie wie jak daleko i szybko.
    A ten sam kierownik jak nie zobaczy motura wcale, to mu wyjedzie z
    podporządkowanej.
    No to co lepsze?

    b.

  • 97. Data: 2012-06-12 18:07:35
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 12.06.2012 17:15, Marcin N pisze:
    > Mój pomysł nie jest "złą regułą". Jest oficjalnie dopuszczony i ma same
    > zalety, które wymieniłem wcześniej.

    W Kanadzie tak robią, nie wiem czy to jest dozwolone w Polsce. Mam taki
    rodzaj świateł w samochodzie. Próbowałem czy to spełnia zadanie
    dziennych. Ludzie z naprzeciwka mrugają, czyli oślepia, więc wyłączyłem.

    Tak czy siak, skoro słabo widać na mijania to sie włącza silniejsze. Jak
    wszyscy zaczną używac tych silniejszych to co wtedy? To jest właśnie zła
    metoda rodem z Lema i załatwianiem złego robota większym robotem, który
    też okazywał sie zły. I tak w kółko. Trzeba zlikwidować przyczynę, a nie
    na niby leczyć skutki.

    --
    Tom01

  • 98. Data: 2012-06-12 18:13:58
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 12.06.2012 17:28, Budyń pisze:
    > Normalny kierownik samochodu jak zobaczy ostre swiatło które mu utrudni
    > ocene odległosci i szybkosci to staje sie baaardzo ostrożny bo wie ze
    > ktos jedzie a nie wie jak daleko i szybko.

    Normalny kierownik zobaczy tylko i wyłącznie pod warunkiem, że będzie
    nastawiony na zauważanie. Tymczasem normalny to znaczy zagapiony,
    zrutynizowany, który wcale się za bardzo nie wysila z rozglądaniem.
    Trzeba silnego impulsu żeby go obudzić. Drogowe to półśrodek. Wystarczy
    normalne światło motocykowe, ale tylko w sytuacji jeśli nic innego na
    drodze nie świeci. Błysk światła to dla mózgu zarówno ludzkiego jak i
    zwierzęcego, od zarania dziejów, sygnał zagrożenia. Masa błysków światła
    usypia czujność, traci swoje znaczenie ostrzegawcze.

    --
    Tom01

  • 99. Data: 2012-06-12 18:40:18
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "OGONek~" <spamerzywszystkichkrajow@p#$^%$^&.sie> napisał w
    wiadomości news:jr6t2n$g2d$1@pippin.nask.net.pl...

    > Ale ochroniarzy w markecie gazem "psiknąłeś" - prawda? :P

    Chodziło mi o biały kombinezon, ale pewnie coś pokręciłem.
    Jak to dureń z urojeniami.

    Ale już zaktualizowałem KF, bo nie mam zamiaru się dobrowolnie na
    kontakt z gównem narażać.

    --
    Jasio
    vfr etz

  • 100. Data: 2012-06-12 19:29:30
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Tom01" <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> napisał w wiadomości
    > Trzeba silnego impulsu żeby go obudzić. Drogowe to półśrodek. Wystarczy
    > normalne światło motocykowe, ale tylko w sytuacji jeśli nic innego na
    > drodze nie świeci.

    no ale sie uparłeś :-) Otóż my nie dyskutujemy czy zmienić ustawe czy nie.
    Jest jak jest - auta jeżdzą z włączonymi światłami. I od tego miejsca
    dyskutuj co ze swiatłami moturów :-)

    b.