  • 11. Data: 2012-06-11 07:19:57
    Temat: Re: tepe chuje na
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-06-11 00:10, subcom pisze:

    > .. chyba nie zaznaczyłem wyraźnie że chodziło mi o taką sytuację w ciągu
    > dnia, gdy to nikogo nie oślepia, a może być jakąś wskazówką co do prędkości
    > moto ...

    Czy byles w stanie ocenic polozenie owej supernowej i czas do zderzenia
    dwoch cial gdybys chcial wyjechac z podporzadkowanej?

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 12. Data: 2012-06-11 08:03:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.06.2012 00:10, subcom pisze:

    > .. chyba nie zaznaczyłem wyraźnie że chodziło mi o taką sytuację w ciągu
    > dnia, gdy to nikogo nie oślepia,

    Ach, na pustej drodze bez żadnego pojazdu ani nawet pieszego z przodu?
    Gdzie masz takie drogi?

    > a może być jakąś wskazówką co do prędkości
    > moto ...

    Koguta sobie zainstaluj. Albo (lepiej) przestań zapierdalać.

  • 13. Data: 2012-06-11 10:12:04
    Temat: Re: tepe chuje na "drogowych"
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Andrzej Lawa <a...@l...spam_precz.com> wrote:

    > Co to za idiotyczna maniera niektórych "motorzystów", żeby jeździć z
    > włączonymi światłami "drogowymi"?

    Popieram - niektórym się wydaje że są przez to lepiej widoczni, ale to
    bzdura. Zbliża się taka kula światła i ani nie wiesz co to jest ani nie
    ocenisz odległości.

    http://www.motogen.pl/multimedia/motogenpl/nauka-jaz
    dy-z-motogen-pl-lekcja-7-jazda-motocyklem-na-swiatla
    ch-drogowych,art156.html

    --
    Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
    PMS PJ- S+ p++ M- W P++: X++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++

  • 14. Data: 2012-06-11 10:13:58
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    wiadomości news:4fd58a3e$1@news.home.net.pl...
    >Albo (lepiej) przestań zapierdalać.

    buahahaha, no tos pojechał. Przyjmij do wiadomosci ze zapieudalając dużo
    bezpieczniej jest jednak w dzień włączyć drogowe. I twoje
    nielubienie/obrażanie ludzi niewiele zmieni.

    b.

  • 15. Data: 2012-06-11 10:19:19
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-06-11 10:12, Adam Wysocki pisze:

> [...]
    > ocenisz odległości.
    >
    > http://www.motogen.pl/multimedia/motogenpl/nauka-jaz
    dy-z-motogen-pl-lekcja-7-jazda-motocyklem-na-swiatla

    Gdy jadę "ze słońcem" gdy zbliża się wieczór - wolę włączyć długie.
    Słońce oślepia jadących z przeciwka i często kompletnie nie widzą
    niczego jadącego w ich stronę na zwykłych światłach.

    To dla mnie jedyna sytuacja, która usprawiedliwia długie.

  • 16. Data: 2012-06-11 10:35:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.06.2012 10:13, Budyń pisze:
> [...]
    > bezpieczniej jest jednak w dzień włączyć drogowe. I twoje
    > nielubienie/obrażanie ludzi niewiele zmieni.

    Zawsze istnieje ryzyko, że oślepiony stracę orientację, gwałtownie
    zahamuję i niechcący pojadę na czołowe z taką supernową...

  • 17. Data: 2012-06-11 10:43:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.06.2012 10:19, Marcin N pisze:

> [...]
    > niczego jadącego w ich stronę na zwykłych światłach.
    >
    > To dla mnie jedyna sytuacja, która usprawiedliwia długie.

    Zakładając, że prawidłowo oceniłeś stopień oślepiania przez Słońce i nie
    pogarszasz sprawy.

  • 18. Data: 2012-06-11 10:48:28
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-06-11 10:35, Andrzej Lawa pisze:

    > Zawsze istnieje ryzyko, że oślepiony stracę orientację, gwałtownie
    > zahamuję i niechcący pojadę na czołowe z taką supernową...

    Nikt tu nie mówi o oślepianiu, jeśli już to o plamie światła, która
    uniemożliwia ocenę wielkości pojazdu, jego szybkości i odległości.

  • 19. Data: 2012-06-11 10:50:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.06.2012 10:48, Marcin N pisze:

    > Nikt tu nie mówi o oślepianiu, jeśli już to o plamie światła, która
    > uniemożliwia ocenę wielkości pojazdu, jego szybkości i odległości.

    To jest właśnie oślepianie. Jeszcze jak jakiś tępy chuj właduje
    ektramocne światła i jedzie drogą przez las... Mroczki miałem jeszcze
    przez 10 minut!

  • 20. Data: 2012-06-11 10:53:22
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 11.06.2012 Marcin N <m...@o...pl> napisał/a:

    > Gdy jadę "ze słońcem" gdy zbliża się wieczór - wolę włączyć długie.
    > Słońce oślepia jadących z przeciwka i często kompletnie nie widzą
    > niczego jadącego w ich stronę na zwykłych światłach.

    Skąd ten pomysł że niczego nie widzą? Sam nic nie widzisz czy słyszałeś
    w jakiejś opowieści?

    > To dla mnie jedyna sytuacja, która usprawiedliwia długie.

    No easy writer na tle zachodzącego słońca.

    --
    kakmaratgmauldotcom