  • 181. Data: 2012-06-14 06:50:46
    Temat: Re: tepe chuje na
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-06-14 01:14, Iguan_007 pisze:

    (...)

    Odwrócę pytanie:
    Czy uważasz, że całodobowa jazda na światłach w czymś pomaga? Zwłaszcza
    obowiązek świecenia w letnich miejskich korkach?

  • 182. Data: 2012-06-14 07:11:59
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    Marcin,

    >Czy uważasz, że całodobowa jazda na światłach w czymś pomaga? Zwłaszcza
    obowiązek świecenia w letnich miejskich korkach?

    A gdzie ja cokolwiek, nawet odrobine podobnie brzmiacego, napisalem?

    Pytalem o zrodlo 40% wzrostu wypadkow "przez swiatla" w 2007.
    Co Ty mi tutaj z poprawa bezpieczenstwa wyjezdzasz?
    Dla Ciebie pytanie o zrodlo (najwyrazniej wymyslonych) danych to to samo co
    twierdzenie ze swiatla pomagaja w bezpieczenstwie?

    Pozdrawiam,

    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 183. Data: 2012-06-14 07:30:54
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-06-14 07:11, Iguan_007 pisze:
> [...]
    > Dla Ciebie pytanie o zrodlo (najwyrazniej wymyslonych) danych to to samo co
    twierdzenie ze swiatla pomagaja w bezpieczenstwie?

    No masz.
    ZADAŁEM PROSTE PYTANIE. Nie dodawaj do niego podtekstów.

    Nie mam zamiar dyskutować w tonie wzajemnych oskarżeń i łapania się za
    słówka.

  • 184. Data: 2012-06-14 08:39:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.06.2012 06:50, Marcin N pisze:

    > Odwrócę pytanie:
    > Czy uważasz, że całodobowa jazda na światłach w czymś pomaga? Zwłaszcza
    > obowiązek świecenia w letnich miejskich korkach?

    W korkach pomagać nie pomaga, ale i nie przeszkadza.

    I o ile w idealnych warunkach faktycznie nie ma potrzeby poprawiania
    widoczności samochodu, o tyle ludzie mieli potworne problemy z właściwym
    wyczuciem, kiedy ta potrzeba obiektywnie się pojawia - i tak ludzie pod
    wieczór jeździli bez świateł "bo jeszcze widzieli", podobnie w deszczu,
    albo podczas jazdy przez las samochodem w maskujących szaroburych barwach.

  • 185. Data: 2012-06-14 08:40:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.06.2012 02:43, Tom01 pisze:

    > Wzrost liczby nowo rejestrowanych pojazdów nie ma wpływu na ilość
    > wypadków. Dowód? W 2008 roku przybyło więcej pojazdów niż w 2007 roku a
    > ilość wypadków względem poprzedniego roku spadła. W 2009 tak samo.

    Czyżby po 2007 zniesiono obowiązek jazdy na światłach? Czy może nadal
    obowiązywał?

  • 186. Data: 2012-06-14 08:42:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.06.2012 00:38, Tom01 pisze:

    > Nie mam takiego obowiązku.

    Jeśli chcesz, żeby twoja teoria była choć trochę wiarygodna - masz.

    Jeśli nie chcesz - cóż, po prostu produkujesz konfabulacje i tyle.

    > Podałem kilka ciekawych i kontrowersyjmnych
    > faktów stojących w sprzeczności z tym co mówią w telewzorze. Jeśli kogoś

    Nie faktów tylko twoich konfabulacji.

  • 187. Data: 2012-06-14 08:51:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.06.2012 06:48, Marcin N pisze:

    > Skąd ta teoria?

    Z praktyki. Podawałem historię konieczności wymiany żarówek w moich
    pojazdach na przestrzeni 12 lat.

    Jeśli tobie co chwila się przepalają, to nie jest problem żarówek i ich
    ciągłego świecenia tylko twojego regulatora napięcia. Tudzież wyjątkowo
    trudnych warunków pracy (wstrząsy).

    > Oczywiście, że ma wpływ. Zwłaszcza w świecie, w którym bardzo
    > precyzyjnie da się wyliczyć i wyprodukować żarówkę o założonym czasie
    > świecenia, po którym się przepali.

    Brednie. Takie "precyzyjne" wyliczenie nie dość, że byłoby mocno
    przybliżone to jeszcze dotyczyłoby żarówki pracującej na stanowisku
    laboratoryjnym bez żadnych wstrząsów.

    > Przestań w końcu tak bezgranicznie wierzyć politykom. Dziecko jesteś?

    Ja nie wierzę żadnym politykom. To ty wierzysz _swoim_ politykom.

    W odróżnieniu od ciebie potrafię myśleć samodzielnie (skoro imputujesz
    mi, że za mnie myślą jacyś politycy, to zapewne sądzisz po sobie).

  • 188. Data: 2012-06-14 08:52:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.06.2012 00:27, Tom01 pisze:

    > W 2007 roku wprowadzono nakaz.

    Tak.

    > Nic innego nowego, mogącego mieć
    > nagatywny wpływ na ilości wypadków/zabitych/rannych się w tym roku nie
    > pojawiło.

    Udowodnij.

  • 189. Data: 2012-06-14 08:54:37
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-06-14 08:51, Andrzej Lawa pisze:

> [...]
    >
    > W odróżnieniu od ciebie potrafię myśleć samodzielnie (skoro imputujesz
    > mi, że za mnie myślą jacyś politycy, to zapewne sądzisz po sobie).

    Uff. Wygrałeś. Pobiłeś rozmówców argumentami nie do obalenia. Gratuluję.

  • 190. Data: 2012-06-14 08:58:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.06.2012 08:54, Marcin N pisze:

    > Uff. Wygrałeś. Pobiłeś rozmówców argumentami nie do obalenia. Gratuluję.

    Moje argumenty są merytoryczne.

    Ty pomawiasz a potem strzelasz focha...