  • 81. Data: 2012-06-12 16:06:49
    Temat: Re: tepe chuje na
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-06-12 14:19, Tom01 pisze:

    > A jak wszyscy zaczną je uzywać to co? Lampa z lokomotywy? Albo palnik
    > łukowy?

    Ale czego Ty ode mnie chcesz? Masz do mnie jakieś pretensje? Skąd ten
    agresywny ton?

  • 82. Data: 2012-06-12 16:16:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.06.2012 13:12, Budyń pisze:

    > O wypadku takim ze oslepiony kierowiec auta wpadł na motocykliste to ja

    Na tego, który oślepiał, to może nie - ale na np. bogu ducha winne
    pieszego, który zniknął w poświacie, to pewnie nie raz się zdarzyło.
    Tylko jak potem złapać tego tępego chuja, który sobie jechał szybko i
    chciał wszystkich o tym fakcie oświecić, jak np. ty?

    > nie słyszałem (lawa sobie moze poteoretyzować, ale on jest skuterowiec
    > o ile pamietam i g.. wie o jeżdzeniu),

    Tak, bo jak pojazd ma przekrok to już od razu jest lepiej widoczny? Czy
    jak brzmi twoja kretyńska teoria, półmózgu?

    > natomiast o niezauważonych
    > martwych motocyklistach to wiemy wszyscy.

    To sobie stroboskoby, disko-kulę i róg mgłowy zainstaluj! A najlepiej w
    ogóle nie pchaj się na drogi, skoro bez drogowych nikt ciebie nie widzi...

  • 83. Data: 2012-06-12 16:19:58
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-06-12 16:16, Andrzej Lawa pisze:

> [...]
    > ogóle nie pchaj się na drogi, skoro bez drogowych nikt ciebie nie widzi...

    No i po co takie ostre słowa? Tym chcesz ująć rozmówcę? Marne szanse.

    Gdy usłyszę rozsądne argumenty, które przekonają mnie, że jadąc z
    zachodzącym słońcem - długie nie pomagają - gotów jestem przestać ich
    używać. Ale to nie na tej grupie chyba. Tu jedynie wyzwiska i groźby.
    Szkoda, bo sam nigdy nikogo tu nie wyzywałem.

  • 84. Data: 2012-06-12 16:44:11
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/12/2012 03:54 PM, Kefir wrote:

    > Powtarzne setki razy:
    > 1. Ostre swiatlo utrudnia ocene odleglosci i szybkosci.
    > 2. Wyzej wymienione uniemozliwia takze obserwacje jego najblizszego
    > otoczenia, w tym np kierunkowskazow.

    Dokładnie, a wręcz odwraca się wzrok od takiego źródła światła. No ale
    to trzeba ruszyć troszkę głową by dojść do takich wniosków.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 85. Data: 2012-06-12 16:47:20
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/12/2012 04:19 PM, Marcin N wrote:

> [...]
    > używać. Ale to nie na tej grupie chyba. Tu jedynie wyzwiska i groźby.
    > Szkoda, bo sam nigdy nikogo tu nie wyzywałem.

    Niektórzy to sobie stwarzają problemy i wymyślają jeszcze lepsze
    rozwiązania wyimaginowanych problemów. Miałeś jakiś problem gdy ci z
    naprzeciwka jechali pod słońce? Nie masz oczu, nie potrafisz reagować na
    zachowania tych z naprzeciwka?

    Jadąc pod słońce patrzysz niżej żeby nie widzieć słońca a niżej idiota
    na długich też świeci ci w oczy...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 86. Data: 2012-06-12 16:57:38
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 12.06.2012 16:06, Marcin N pisze:
    > Ale czego Ty ode mnie chcesz? Masz do mnie jakieś pretensje? Skąd ten
    > agresywny ton?

    Absolutnie nie miałem zamiaru czegoś chcieć ani być agresywnym. Pokazuję
    po prostu złą regułę. Bajki robotów Lema za młodu czytał? ;)

    --
    Tom01

  • 87. Data: 2012-06-12 17:01:53
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 12.06.2012 16:44, AZ pisze:
    > Dokładnie, a wręcz odwraca się wzrok od takiego źródła światła. No ale
    > to trzeba ruszyć troszkę głową by dojść do takich wniosków.

    Nie tak do końca. Światło zwraca uwagę i ludzie gapią się w światło
    mimowolnie i dłużej niż na ten sam obiekt bez jaskrawego światła. A jak
    się gapią w światła dłużej to krócej na drogę. Do takich wniosków
    doszedł pewien profesor na Wydz. Optometrii na uniwerku w Wiedniu po
    powieszeniu czujników śledzących ruchy gałek ocznych iluśtam kierowcom i
    zbieraniu badań z dłuższego okresu czasu.

    Generalnie ludzie muszą siłą odwracać wzrok, który "sam" leci w stronę
    światła.

    --
    Tom01

  • 88. Data: 2012-06-12 17:10:08
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:jr7j6b$sug$1@news.task.gda.pl... W dniu 2012-06-12 16:16, Andrzej Lawa
    pisze:
> [...]
    > używać. Ale to nie na tej grupie chyba. Tu jedynie wyzwiska i groźby.
    > Szkoda, bo sam nigdy nikogo tu nie wyzywałem.

    PoRD kurwa. Tyle. Jeździj również po pijaku bo fajniej. Chuj z prawem. Bo po
    co?

    --
    Grzybol

  • 89. Data: 2012-06-12 17:12:54
    Temat: Re: tepe chuje na "drogowych"
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-06-12 15:09, Adam Wysocki pisze:

    > Nie, oni po prostu zaoszczędzili, bo nie stać ich na xenony z prawdziwego
    > zdarzenia,

    skoro ich nie stac to tym bardziej sa rozgrzeszeni! Dbaja o swoje
    bezpieczenstwo na miare swoich mozliwosci! Jedni ksenonkami inni dlugimi.

    > i mają w dupie to że oślepiają innych.

    No tak, bo przeciez motocyklowe to wcale nie oslepiaja. Kali :P

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 90. Data: 2012-06-12 17:15:49
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-06-12 16:57, Tom01 pisze:

    > Absolutnie nie miałem zamiaru czegoś chcieć ani być agresywnym. Pokazuję
    > po prostu złą regułę. Bajki robotów Lema za młodu czytał? ;)

    Czytał, czytał. Całego Lema czytał.

    Mój pomysł nie jest "złą regułą". Jest oficjalnie dopuszczony i ma same
    zalety, które wymieniłem wcześniej.