  • 41. Data: 2010-03-31 14:54:07
    Temat: Re: Ceed niezawodny ( było : w przyszłym roku nowa Octavia)
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 31 Mar 2010 13:48:30 +0100, kamil wrote:
    >Czekam teraz, az Cavallino styknie Weronike i beda razem opisywali przezycia
    >zwiazane ze swoim samochodem. Jedno z jego wzrostem wartosci, drugie
    >bezawaryjnoscia.

    Mial juz Alfe, Fiata, Renault - ma prawo byc zachwycony :-)

    J.

  • 42. Data: 2010-03-31 15:07:29
    Temat: Re: w przyszłym roku nowa Octavia
    Od: PaPi <...@...3>

    O ile ja znam sie na kalendarzu to przyszlym rokiem bedzie 2011 a nie
    2013...

  • 43. Data: 2010-04-01 00:22:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > Mial juz Alfe, Fiata, Renault

    VW, Opla, BMW, Audi ......

    > - ma prawo byc zachwycony :-)

    Tez tak sadze.
    Tyle ze to sie juz nudne robi.

  • 44. Data: 2010-04-01 12:22:06
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message
    > Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > VW, Opla, BMW, Audi ......

    > Tez tak sadze.
    > Tyle ze to sie juz nudne robi.

    KAPELUSZ PLONK WARNING!!!!

  • 45. Data: 2010-04-01 14:03:42
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    to pisze:

    > Hm... Osiem aut dla emerytów i dwa dla gejów...

    Dlaczego wg Ciebie Dacia Logan to auto dla gejów? :)

    Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

  • 46. Data: 2010-04-01 15:49:32
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Grejon" <g...@g...pl> wrote in message
> [...]
    >>> 3. Renault Megane (17/20)
    >>> 4. BMW Serii 1 (16,8/20)
    >>> 5. Volkswagen Golf (16,8/20)
    >>> 6. Ford Focus (16,5/20)
    >>> 7. Audi A3 (16,5/20)
    >>> 8. Dacia Logan (16,3/20)
    >>> 9. Toyota Auris (16,3/20)

    > Dlaczego wg Ciebie Dacia Logan to auto dla gejów? :)

    Geje jezdza Brera, Logana to zwykle pedaly kupuja. ;)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 47. Data: 2010-04-01 18:34:14
    Od: "beznick" <x...@a...cd>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
    >Geje jezdza Brera, Logana to zwykle pedaly kupuja. ;)

    CZYM JEŻDZĄ LESBY?

  • 48. Data: 2010-04-02 09:46:59
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@o...pl>

    Użytkownik "beznick" <x...@a...cd> napisał w wiadomości