  • 31. Data: 2010-03-29 18:10:48
    Temat: Re: w przyszłym roku nowa Octavia
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    to pisze:

    > Ta niezwykła różnorodność i możliwość wyboru... Mały Fiat, Duży Fiat,
    > Polonez...

    Oczywiście, zapomniałeś też o Warszawie, Ryczypipie, czy Kartonie.
    Tych Chińczycy kupić nie chcieli...

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 32. Data: 2010-03-29 20:40:42
    Temat: Re: Ceed niezawodny ( było : w przyszłym roku nowa Octavia)
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    Cavallino pisze:
    > Użytkownik "ttt" <t...@n...pl> napisał w wiadomości
    __W-roku-2013-nowa-Skoda-Octavia-.html

    > Ciekawszy jest link obok:
    > http://www.samar.pl/__/__la/pl/__ac/sec,4/new/56962/
    __Mistrzowie-niezawodno%C5%9Bci-w%C5%9Br%C3%B3d-komp
    akt%C3%B3w.html

    > Oto pierwsza dziesiątka liderów rankingu jakość/niezawodność 2010 w
    > segmencie kompaktów (w nawiasie podano łączną ocenę za jakość i
    > niezawodność na maksymalnie 20 punktów możliwych):
    > 1. Kia cee'd (17,7/20)
    > 2. Honda Civic (17,3/20)
    > 3. Renault Megane (17/20)
    > 4. BMW Serii 1 (16,8/20)
    > 5. Volkswagen Golf (16,8/20)
    > 6. Ford Focus (16,5/20)
    > 7. Audi A3 (16,5/20)
    > 8. Dacia Logan (16,3/20)
    > 9. Toyota Auris (16,3/20)
    > 10. Volvo C30 (16,3/20)

    Jak dacia Logan jest kompaktem to....
    "Ranking "l'Automobile Magazine" powstał na bazie m.in. kwestionariuszy
    wysyłanych przez czytelników, informacji od partnerów magazynu:
    kierowników serwisów samochodowych, firm pomocy drogowej oraz zarządców
    flot, a także na podstawie testów prowadzonych przez dziennikarzy
    francuskiego czasopisma."

    daleje nie wiem co to znaczy niezawodność. Mój stary pug 405 też był nie
    zawodny tj. zawsze dojechałem tam gdzie chciałem, choć lista usterek
    była długa. Ale nie zwiódł zawsze dupę dowiózł :).
    pozdrawiam
    marcin

  • 33. Data: 2010-03-29 20:47:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin Jan" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    __W-roku-2013-nowa-Skoda-Octavia-.html

    __Mistrzowie-niezawodno%C5%9Bci-w%C5%9Br%C3%B3d-komp
    akt%C3%B3w.html

    > Jak dacia Logan jest kompaktem to....

    A Golf i Audi A3 jest?

> [...]
    > flot, a także na podstawie testów prowadzonych przez dziennikarzy
    > francuskiego czasopisma."
    >
    > daleje nie wiem co to znaczy niezawodność.

    Jeśli w ankietach, to raczej chodzi o subiektywne przekonania ankietowanego.
    Z czystym sumieniem dałbym Ceedowi 20/20 w tej konkurencji.
    Megane dostałoby maks. 1/20.

  • 34. Data: 2010-03-29 21:48:52
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "ttt" <t...@n...pl> napisał w wiadomości
    > http://www.samar.pl/__/__la/pl/__ac/sec,4/new/57128/
    __W-roku-2013-nowa-Skoda-Octavia-.html

    > tył nowej Skody przypomina stare Audi.

    Może to będzie Skoda Exeo? ;-)

  • 35. Data: 2010-03-29 22:00:31
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    hamberg pisze:
    > "Zabraknie natomiast takich wersji nadwoziowych jak coupe czy
    > kabriolet, nie tylko ze względu na wysokie koszty opracowania takich
    > aut, ale również dlatego, że takie pojazdy nie pasują do wizerunku
    > marki, jaki chce budować Skoda."
    >
    > niezly ten wizerunek....

    Co chcesz? Kapelutek z wiadomym logo dostajesz w gratisie. Podobno
    również ma być na niego wnęka w bagażniku. Zamiast koła zapasowego,
    którego kapelusznik i tak nie używa. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 36. Data: 2010-03-30 16:52:49
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > daleje nie wiem co to znaczy niezawodność. Mój stary pug
    > 405 też był nie zawodny tj. zawsze dojechałem tam gdzie
    > chciałem, choć lista usterek była długa.

    I taki właśnie jest sens tych wesołych "rankingów" ;-).
    Wszystko można nimi wykazać, zależy tylko jakie kryteria się
    zastosuje. Auto, w którym 5 razy rocznie psuje się np. zamek
    w klapie bagażnika albo pompka spryskiwacza, będzie zawodne,
    a to, w którym tylko raz padł komputer, będzie zajebiste.
    Tylko że to pierwsze cały czas jeździ, a to drugie rozkraczy
    się w połowie drogi ;-)).

  • 37. Data: 2010-03-30 17:14:07
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 30 Mar 2010 16:52:49 +0200, Robert_J wrote:
> [...]
    >a to, w którym tylko raz padł komputer, będzie zajebiste.
    >Tylko że to pierwsze cały czas jeździ, a to drugie rozkraczy

    Zalezy od auta .. jak ktos dojedzie do celu i nie moze wyjac
    potrzebnych rzeczy z bagaznika, to juz za trzecim razem powie ze zlom
    kompletny.

    J.

  • 38. Data: 2010-03-30 18:29:14
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 29 Mar 2010 20:47:55 +0200, w <hoqskr$gt5$1@news.onet.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Jeśli w ankietach, to raczej chodzi o subiektywne przekonania ankietowanego.
    > Z czystym sumieniem dałbym Ceedowi 20/20 w tej konkurencji.

    Oh, a to ile jest w Ceedzie słynnego włoskiego niezastąpionego "cuore
    sportivo"? ;>

  • 39. Data: 2010-03-31 08:13:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    <c...@k...pl> napisał(-a):

> [...]
    > Z czystym sumieniem dałbym Ceedowi 20/20 w tej konkurencji.

    >Oh, a to ile jest w Ceedzie słynnego włoskiego niezastąpionego "cuore

    Zero.
    Zastanawiam się właśnie na zmianą Punto na Mito, żeby nie zapomnieć smaku.
    Ale na razie drugie auto za mało jeżdżone, żeby to miało sens.

  • 40. Data: 2010-03-31 14:48:30
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

    > Nie sądzę.
    > To raczej inny model.
    > Megane z rocznika 2003 przoduje w każdym rankingu zawodności, tak jak ceed
    > w rankingach niezawodności.
    > Będę zmuszony chyba uwierzyć w te rankingi, bo coraz bardziej zgadzają się
    > z moimi własnymi obserwacjami.
    > Zacznę chyba w nie wierzyć, bo coraz bardziej

    Czekam teraz, az Cavallino styknie Weronike i beda razem opisywali przezycia
    zwiazane ze swoim samochodem. Jedno z jego wzrostem wartosci, drugie
    bezawaryjnoscia.

    Pozdrawiam
    Kamil