  • 81. Data: 2010-03-11 16:40:42
    Temat: Re: wkurzające sytuacje drogowe
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 11.03.2010 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał/a:

    > ale wtedy wjedzie mi w tyłek wiec i tak bedzie winny.

    Żartujesz? Wymusiłeś pierwszeństwo - jesteś winny.
    --
    Samotnik

  • 82. Data: 2010-03-11 16:53:48
    Od: Mikolaj Rydzewski <m...@c...pl>

    Budzik wrote:
    > Chyba, ze ty sprawdzasz przyczepnosc majac auto za soba i robisz to co
    > minute albo i czesciej.

    Jeśli ktoś wisi mi na ogonie w taki sposób, że mógłbym policzyć włosy na
    jego głowie (a nie mogę, gdyż łeb zwykle jest łysy) to zwykle wciskam
    lekko hamulec. Nie lubię jak ktoś mi włazi do d.

  • 83. Data: 2010-03-11 16:57:19
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Bydlę pisze:

    > Patrząc w lusterko.
    > Przed zjechaniem na przeciny pas ruchu.

    Doskonale sobie wyobrażam sytuację, w której obaj wjeżdżają
    na ten pas jednocześnie. Ale tylko jeden z nich łamie w tym
    momencie pord.

  • 84. Data: 2010-03-11 17:07:51
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-03-11 16:15, krzysiek82 pisze:

    > gdybyś użycz czasami tego co masz pomiędzy uszami (jeśli masz) to byś
    > zrozumiał moją intencję.

    Nie jestem pewien w jakim języku jest to powyżej. Intencji idioty nie
    jestem w stanie zrozumieć. Narażanie czyjegoś życia po to aby się
    dowartościować jest czym absurdalnym.

    A.

  • 85. Data: 2010-03-11 17:10:40
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-03-11 10:13, Michał pisze:
    > Przyszło mi na myśl zrobienie mini-rankingu wkurzających sytuacji
    > drogowych.

    Jasne.

    > 1. hamuję przed przejściem dla pieszych na którym już jest pieszy -
    > łysol z tyłu daje po klaksonie

    Kompleksy (może daje Ci znać, że nie wyhamuje).

    > 2. dojeżdżam bez gazu do zamkniętego przejazdu kolejowego - na wysokości
    > 2 lub 1 kreski (100-50m) ktoś wyprzedza i daje po heblach

    I znowu kompleksy. W czym Ci to przeszkadza?

    > 3. jadę w bezpiecznej odległości za tirem - ktoś się wpieprza, żeby mu
    > jechać niemal na zderzaku i później przez kilkanaście-kilkadziesiąt
    > kilometrów uparcie pracuje wycieraczkami i psika płynem, żeby coś
    > wiedzieć przez deszcz błota spod kół tira

    I znowu kompleksy. Jak śmiał Ci tak wjechać.

    To już Ci inni wyjaśnili.

    A.

  • 86. Data: 2010-03-11 17:12:45
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-03-11 16:36, Samotnik pisze:

    > Przeciwnym pasem ruchu samochody jadą z przodu, czyli wtedy patrzy się
    > PRZED SIEBIE. Niepopatrzenie w lusterko w jakikolwiek sposób nie zmniejsza
    > bezspornej i wyłącznej winy motocyklisty.

    A potem możesz sobie to napisać na nagrobku. Bo jak moto z sporą
    prędkością wjedzie Ci w bok to całkiem możliwe, że drugą stroną
    wyjedzie. Gratuluje przenikliwości doktorze Watsonie.

    A tak nawiasem, gdybyście to przeżyli to kierowca moto dostanie mandat,
    za wyprzedzanie na podwójnej ciągłej a Ty za spowodowanie wypadku i
    całkiem zresztą słusznie.

    A.

  • 87. Data: 2010-03-11 18:26:42
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-03-11, Robert_J <r...@w...pl> wrote:

    > Wiem, ale to żaden argument. Chcesz być następnym, który
    > zaczyna sprowadzać dyskusję do absurdu? ;-)))))

    To nie absurd, to ryzyko trafienia na zagapionego albo wyłudzacza
    odszkodowań. Sam migam i jak ktoś miga to wjeżdżam.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 88. Data: 2010-03-11 18:28:50
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-03-11, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > mam wrazenie, ze nie zrozumiales o czym pisze.
    > Chyba, ze ty sprawdzasz przyczepnosc majac auto za soba i robisz to co
    > minute albo i czesciej.

    Zwróć uwagę na kluczowe: "zależy od warunków" :) Oczywiście, że tak nie
    robię co chwilę. No, z drobną poprawką: jak ktoś mi za blisko podjeżdża
    to mi się zdaża delikatnie dotknąć hamulca.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 89. Data: 2010-03-11 18:29:29
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-03-11, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > ale wtedy wjedzie mi w tyłek wiec i tak bedzie winny. Albo, co bardziej
    > prawdopodobne, będzie musiał przychamowac.

    Raczej wjedzie Ci w bok, a wina będzie Twoja.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 90. Data: 2010-03-11 18:33:26
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Raz się kiedyś spotkałem z takim zachowaniem, po prostu debil prosi o
    > lekcje pokory, jak obok jedzie kierowca tira z którym można się dogadać
    > na CB można takiej lekcji łato udzielić. Jedziesz sobie powoli,
    > zagadujesz do kierowcy tira, żeby zajął pas obok i nie wpuszczał i tak
    > przez pewien czas.

    ale ch.j Ci do tego jak ktos uzywa swojego auta. Moze nie zauwazyl, ze
    pieszy wchodzi na pasy ?

    A moze przy mocnym hamowaniu nacisnal mu sie klakson ?

    A takie wychowywanie jest wkur.....ce. Masz swoje auto. Pilnuj prawego pasa.
    Nie zagradzaj. Nie wlecz sie. Nie trab i po strachu. Wszystkim sie bedzie
    dobrze jechac.

    Icek