  • 21. Data: 2010-02-21 19:31:28
    Temat: Re: woda w samochodzie . Pomocy!!!!!
    Od: to <t...@a...xyz>

    Stefan wrote:

    > Zabieracie kota z auta na noc? A co jak wam sie zalegna myszy?

    To może chociaż jakiś pledzik warto mu zostawić...

    --
    cokolwiek

  • 22. Data: 2010-02-21 20:11:32
    Od: "JacekG." <s...@p...onet.pl>

    Krasnal pisze:
    > Pomocy!~
    > Co zrobić ? ze zgroza zobaczyłem dzisiaj ,że pod dywanikiem ( mimo
    > gumowej wycieraczki) mam wode w samochodzie, jak to usunąć? zardzwieje
    > mi to wszystko, mrozy się skończyły i mam wodę. Macie jakiś pomysł?
    > garażu niestety nie mam?
    > Pozdrawiam

    Tak jak pisali, jak dużo wody, to gazety bo taniej i na koniec piasek
    dla kotka. Ja też mam dywaniki gumowe ale pod nimi mam gazety i na nich
    mam gazety, bo tak dużo czytam, i regularnie wywalam. Latem bez gumowych
    dywaników i wietrzenie.
    Pozdrawiam.
    JacekG.

  • 23. Data: 2010-02-22 08:08:19
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "JacekG." <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > mam gazety, bo tak dużo czytam, i regularnie wywalam.

    Znaczy sie nieekologiczny jestes...
    A choc segregujesz smieci?

    --
    Picasso

  • 24. Data: 2010-02-22 10:27:37
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    P_ablo wrote:
    > Użytkownik "JacekG." <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomo?ci

    > Znaczy sie nieekologiczny jestes...

    A ekologicznie to co? Miałby je jeść?
    Czy nie czytać przed wyrzuceniem?

    --
    Bydlę

  • 25. Data: 2010-02-22 13:13:47
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-02-22 08:08, P_ablo pisze:

    > Znaczy sie nieekologiczny jestes...
    > A choc segregujesz smieci?

    A co on kurwa, w Londynie na emigracji, czy co?