  • 11. Data: 2010-02-26 10:35:45
    Temat: Re: wpowiedzenie oc
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:hm800r$tdr$1@news.onet.pl...

    > Nie jest to konieczne.

    nie jest to konieczne, ale jest to jedyny pewny sposob, ktory wszelkie
    gdybania ucina w zarodku

    mialem dwa lata temu taki zonk, jak zmienilem ubezpieczyciela, po kilku
    miesiacach dzwoni do mnie panienka od poprzedniego ubezpieczyciela, ze nie
    zaplacilem skladki i terefere, wyjalem z teczki kwit, powiedzialem jej kto,
    kiedy i gdzie przyjal rezygnacje i sprawa zakonczyla sie na jednym telefonie

  • 12. Data: 2010-02-26 10:36:15
    Od: Franc <k...@t...wp.pl>

    Dnia Fri, 26 Feb 2010 09:16:26 +0100, MarcinJM napisał(a):

    > Nie jest to konieczne. Takie instytucje maja obowiazek prowadzenia
    > dziennika korespondencji. Jesli jest potwierdzenie nadania, to u nich w
    > ksiazce jest wpieta ta korespondencja nawet, jesli jest to czyta kartka.
    > Teoretycznie mogliby nie wpinac takiej korespondencji, ale na poczcie
    > jest slad, ze zostala prawidlowo dostarczona.

    Obowiązek obowiązkiem, jednak z doświadczenia wiem, że lepiej się śpi, gdy
    ma się w teczce kopię z potwierdzeniem odbioru na niej.

    --
    Franc

  • 13. Data: 2010-02-26 13:34:09
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Sebastian Biały wrote:

    > Pytanie co zrobić jak pismo się "zgubi". Co gorsza: jak wyślesz
    > poleconym to jak udowodnisz, że kwitek na polecony nie oznacza wysłania
    > pustej koperty albo pociętej gazety ?

    Tak, jak zwykle - nadajesz tego dnia dwie przesyłki (dwa kolejne numery
    nadawcze), w drugiej kopia wypowiedzenia zadresowana do siebie.
    Odbierasz i nie otwierasz koperty. Sądowi to wystarcza.

    A skutecznie wypowiada się podczas wizyty u ubezpieczyciela.
    Wystarczy ruszyć 4 litery i podsunąć papierek do podbicia - zajmuje
    sprawa 3 minuty...

    --
    Bydlę

  • 14. Data: 2010-02-26 15:16:11
    Od: "peter" <a...@F...pl>

    >A skutecznie wypowiada się podczas wizyty u ubezpieczyciela.
    >Wystarczy ruszyć 4 litery i podsunąć papierek do podbicia - zajmuje sprawa
    >3 minuty...

    albo caly dzien. do siedziby link4 mam 300 km :/

  • 15. Data: 2010-02-26 18:00:14
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Bydlę wrote:
    > Tak, jak zwykle - nadajesz tego dnia dwie przesyłki (dwa kolejne numery
    > nadawcze), w drugiej kopia wypowiedzenia zadresowana do siebie.
    > Odbierasz i nie otwierasz koperty. Sądowi to wystarcza.

    Jaki masz dowód że w pierwszej kopercie masz też wypowiedzenie a nie
    list z podziękowaniem za niskie zniżki?

    Chodzi o to, że cała filozofia listów poleconych jest wymyslona bazując
    za zaufaniu nadawcy i odbiorcy. Co przeczy interesom firm
    ubezpieczeniowych, bo w ich interesie nie jest być uczciwym kiedy klient
    się już z nich wypisuje.

    > A skutecznie wypowiada się podczas wizyty u ubezpieczyciela.

    O ile mieszkasz w okolicy gdzie mają biuro.

  • 16. Data: 2010-02-26 20:13:03
    Od: "raBar-bar" <r...@g...pl>

    Użytkownik "peter" <a...@F...pl> napisał w wiadomości
    > czy moge juz skutecznie wypowiedziec umowe oc ktora konczy sie w maju?
    > tzn wypowiedziec z dniem kiedy sie ona konczy ale dokument zlozyc(wyslac)
    > juz i zeby to bylo skuteczne?

    Tak, możesz.

    > albo inaczej. czy moge w dniu zakupu polisy od razu ja wypowiedziec z
    > dniem kiedy sie ona konczy ? :)

    Tak, możesz.

    > madra pani na infolinii powiedziala ze oc mozna wypowiedziec najpozniej w
    > dniu jego konca (i to jest wiadome) a najwczesniej na 30 dni przed jego
    > koncem, jednak nigdzie nie moge znalezc potwierdzenia tej rewelacji.
    i nie znajdziesz :) może warto było panią podpytać o źródło?

    pozdrawiam
    raB

  • 17. Data: 2010-02-26 21:07:56
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 26 Feb 2010 01:07:10 +0100, peter napisał(a):

    > a masz pomysl jak ewentualnie udowodnic ze w kopercie bylo wypowiedzenie?

    Nie Twój problem.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 18. Data: 2010-02-26 23:53:28
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    peter wrote:

    > albo caly dzien. do siedziby link4 mam 300 km :/

    To pech.
    Ja się kręcę w okolicach, w których znajduję ich przedstawicielstwo.
    Może mam szczęście? :-)

    (ale ubezpieczam się w innej firmie)

    --
    Bydlę

  • 19. Data: 2010-02-26 23:56:09
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Sebastian Biały wrote:

    > Jaki masz dowód że w pierwszej kopercie masz też wypowiedzenie a nie
    > list z podziękowaniem za niskie zniżki?

    Jaki masz dowód na to, że poszedłem na pocztę, wysłałem do siebie kopię
    wypowiedzenia umowy,
    a do ubezpieczyciela - w tej samej minucie, na złość sobie - pustą kartkę?

    Najpierw pomyśl, co i jak ocenia sąd, potem ewentualnie odpisz.

    > O ile mieszkasz w okolicy gdzie mają biuro.

    Czasem wystarczy przejeżdżać przez daną miejscowość. :-)

    --
    Bydlę

  • 20. Data: 2010-02-27 00:45:19
    Od: "peter" <a...@F...pl>

    >Ja się kręcę w okolicach, w których znajduję ich przedstawicielstwo.

    to oni maja przedstawicielstwa? w jakim miescie?