  • 311. Data: 2023-03-14 12:11:10
    Temat: Re: zjazd z ronda z wewnętrznego pasa (pierwszeństwo)
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    W dniu 13.03.2023 o 13:55, J.F pisze:

    > Tylko wiecie - tu była sprawa nie zdanego egzaminu, więc jakby
    > administracyjna. I NSA sie odnosił do kwestii nie/zdania.
    >

    > Nam raczej grozi karna.
    > No chyba ze za punkty :-)

    No tak, NSA był przykładem precedensu. A tutaj ... znaki chyba urzędowe
    znaczenie mają.

  • 312. Data: 2023-03-15 07:50:13
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    Jednak warszawskie dzbany (i podwarszawskie też) faktycznie nie znają
    przepisów....

    https://moto.pl/MotoPL/7,88389,29558223,kierowca-mie
    jskiego-autobusu-poucza-jak-uzywac-kierunkowskazu.ht
    ml#do_w=253&do_v=815&do_st=RS&do_sid=934&do_a=934&s=
    BoxMotLink&do_upid=815_t&do_utid=29558223&do_uvid=16
    78789817241