  • 11. Data: 2017-10-20 22:24:26
    Temat: Re: 1)hak bez wpisu w DR 2)pożyczona przyczepka bez tablic
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 20 Oct 2017 12:31:42 +0200, yabba napisał(a):

    > Jak nie wydarzy się żadna kolizja, to nikt nie zauważy braku wpisu. W
    > przypadku kolizji, to na pewno zauważą, że formalnie ciągnąłeś
    > przyczepkę samochodem nieprzystosowanym do tego. Ubezpieczyciel może
    > wystąpić o regres.

    A oskarżasz go o jazdę po pijaku, bez prawa jazdy czy kradzież pojazdu? ;)

  • 12. Data: 2017-10-20 22:25:46
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 20 Oct 2017 13:27:57 +0100, ddddddddddddd napisał(a):

    > a da się opłacić oc idąc do dowolnego ubezpieczyciela i podając numer
    > rejestracyjny jakiś stary, a później z tego zrezygnować?

    Przyczepa ma gdzieś numer ramy (taki VIN).
    Na to możesz kupić ubezpieczenie, nawet bez numerów rejestracyjnych.

  • 13. Data: 2017-10-20 22:51:15
    Od: yabba <g...@g...com>

    W dniu 2017-10-20 o 22:24, Tomasz Pyra pisze:

    > A oskarżasz go o jazdę po pijaku, bez prawa jazdy czy kradzież pojazdu? ;)

    Masz rację. Byłem pewien, że kiedyś czytałem i był przepis o spełnianiu
    warunków technicznym.
    Więc może grozić co najwyżej tylko mandat za "niemanie" przeglądu na
    hak. Czy jest taka pozycja w taryfikatorze?

    yabba

  • 14. Data: 2017-10-20 23:10:25
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 20 Oct 2017 22:51:15 +0200, yabba napisał(a):

    > Więc może grozić co najwyżej tylko mandat za "niemanie" przeglądu na
    > hak. Czy jest taka pozycja w taryfikatorze?

    Wydaje mi się że tylko odebranie DR i jak się policjant uprze to zakaz
    dalejszej jazdy (przynajmniej z przyczepą).

  • 15. Data: 2017-10-21 16:37:19
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 20.10.2017 o 15:22, J.F. pisze:
    > przyczepka tez ma swoje koszty - bo to chyba prom/pociag kosztuje
    > wiecej, pali wiecej, wolniej sie jedzie po autostradach ... autostrady
    > chyba jeszcze bezplatne ?
    >
    > J.

    przeglądnąłem i przyczepki towarowe są tutaj droższe niż w Polsce (ale
    np. kempingowe już tańsze), dlatego plan mam taki żeby kupić i w UK
    sprzedać (lub zostawić). Jeśli sprzedam to nie ma problemu bo spiszę
    umowę, ale jeśli chciałbym ją wyrejestrować w Polsce np. kilka dni po
    zakupie ze względu na eksport - jak to zrobić?

    Łukasz