  • 181. Data: 2014-12-20 19:54:26
    Temat: Re: 10 mniej nie wystarczyło
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > Masz rację - przeczytaj i postaraj się zrozumieć, że inne są
    > możliwości zachowania ostrożności jak się jedzie 40 km/h
    > a inne możliwości jak się jedzie do interwencji 100km/h.

    nadal nie rozumiesz

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 182. Data: 2014-12-20 19:54:49
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Według artykułu 53 nie obowiązują go *żadne* przepisy drogowe.

    czyli nic nie zrozumiałeś

  • 183. Data: 2014-12-20 19:58:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "re" <r...@r...invalid> wrote in message news:m74663$tm5$1@mx1.internetia.pl...
    > Użytkownik "Pszemol"

    > Umiem. A Ty go znałeś?
    > ---
    > Z artykułu.

    Czyli moja teza że to pijak może być równie prawdziwa jak Twoja że
    to nie pijak... Problem w tym, że jednak był pijany a nie trzeźwy jak
    zginął na tych pasach. Weź to pod uwagę następnym razem jak się
    będziesz miał ochotę się schlać aż tak aby mieć 1,4 prmila we krwi.

  • 184. Data: 2014-12-20 20:05:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "re" <r...@r...invalid> wrote in message news:m746ob$vhj$1@mx1.internetia.pl...

    > Zastanów się jaka jest droga hamowania przy prędkości np. 100km/h
    > i potem przelicz sobie ile sekund potrzeba na zahamowanie i ile kroków
    > w tym czasie jesteś w stanie zrobić jako pieszy i sam się punkniesz.
    > ---
    > 100km/h na przejściu ? To trzeba być upośledzonym umysłowo a nie
    > uprzywilejowanym.

    Trzeba być upośledzonym umysłowo aby sądzić, że karetka lub policja
    czy inny uprzywilejowany pojazd będzie zwalniał do 40km/h przed
    każdym przejściem dla pieszych w miescie, gdzie pasy są co 100-200
    metrów - nigdzie by w ten sposób nie dojechał.
    Na dodatek ten pieszy przechodził nie na pasach tylko obok pasów,
    w nocy - znając polskie warunki, ubrany był na czarno bo taka moda.

  • 185. Data: 2014-12-20 20:05:40
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Uważnie to Ty masz jechać aby nie przeszkadzać takim pojazdom.

    Uwazaj bo kiedys moze ci sie trafic cos takiego :)
    http://kontakt24.tvn24.pl/zderzyl-sie-z-karetka-a-wy
    padek-sfilmowal-nagranie-z-wnetrza-samochodu,121240.
    html
    i bedziesz kwiczal.
    Tak Przemol, jechac uwaznie maja wszyscy, zawsze i wszedzie. Tylko jak cie
    czytam to coraz bardziej szczena mi opada.
    Ale nic, kompromituj sie dalej bo to zabawne jest :)
    Wlasnie dzisiaj z naprzeciwka na zakrecie jakis debil w ambulansie ciął na
    trzeciego. Zobaczylem go w ostatniej chwili. Gdyby trafil na jakiegos
    dziadka ze slabszym refleksem to skutki latwo przewidziec. W najlepszym
    "wypadku" nie przezylby ten do ktorego jechal albo byl wieziony. W
    najgorszym lepiej nie myslec.

  • 186. Data: 2014-12-20 20:08:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Trujesz dupę.
    > Nikt nawet w imię wyższych celów nie może zagrażać innym, nie mającym ze
    > sprawą związku.

    Jasne, w idealnym świecie, gdzieś na dalekiej planecie pewnie tak jest jak
    byś chciał.
    Ale tu, na Ziemii, o północy jest ciemno i bardzo ciężko jest dostrzec
    pieszego,
    często ubranego na czarno/ciemno/szaro, przeskakującego ulicę nie na
    przejściu
    tylko obok nawet jak się jedzie przez miasto normalnie. A co dopiero gdy się
    jedzie
    pełną parą na sygnałach do jakiegoś wezwania, być może będąc rozproszonym
    rozmową przez krótkofalówkę czy też obserwacją mapy/gps'a itp...

    Po prostu morał z tej sprawy jest taki, że nie warto się upijać...
    A jak się już upijesz to ani jazda autem ani spacery po mieście tylko taxi i
    do mamy.

  • 187. Data: 2014-12-20 20:12:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:m74glp$it9$1@dont-email.me...

    ps.com...

    > czyli nic nie zrozumiałeś

    Masz rację, nie zrozumiałeś. Przeczytaj jeszcze raz.

  • 188. Data: 2014-12-20 20:13:48
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:m74gk8$il2$1@dont-email.me...

    > nadala nie rozumiesz przepisów, które czytasz. Tak ja mam jechać
    > uważnie. On też

    Uważnie co innego oznacza dla Ciebie a co innego dla niego, bo
    właśnie po to ma światła i syrenę abyś to Ty mu ustępował drogi
    a nie on Tobie - czujesz tą różnicę czy będziesz dalej rżnął głupa?

  • 189. Data: 2014-12-20 20:19:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Czesław Wiśniak" <c...@b...pl> wrote in message

> [...]
    > http://kontakt24.tvn24.pl/zderzyl-sie-z-karetka-a-wy
    padek-sfilmowal-nagranie-z-wnetrza-samochodu,121240.

    Klasyka - zapierdalacz do głośnej muzyki... Zobacz jak on przyspiesza.
    Jedzie w transie - dlatego się nie rozglądał przy wjeździe na skrzyżowanie.
    A to że kamera nie zarejestrowała sygnału z karetki nie znaczy że karetka
    go nie wysyłała - w kamerze może być kiepski mikrofon i muzyka go
    skutecznie zagłuszała do momentu gdy sygnał z karetki był blisko...

    > Tak Przemol, jechac uwaznie maja wszyscy, zawsze i wszedzie.

    Z tą tezą nie dyskutuję, ale co innego oznacza jechać uważnie jak jesteś
    kierowcą karetki pogotowia i jedziesz na sygnałach a co innego znaczy
    jak jesteś po drugiej stronie i masz na te sygnały uważać...

> [...]
    > dziadka ze slabszym refleksem to skutki latwo przewidziec. W najlepszym
    > "wypadku" nie przezylby ten do ktorego jechal albo byl wieziony. W

    Dlatego warto w aucie nie słuchać muzyki na słuchawkach ani przez
    głośniki zbyt głośno aby dostać za wczasu ostrzeżenie o sygnale.

  • 190. Data: 2014-12-20 20:20:36
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > Masz rację, nie zrozumiałeś. Przeczytaj jeszcze raz.

    wskaż w prawie pozwolenie na łamanie wszystkich przepisów.
    czekam.