  • 11. Data: 2018-04-21 11:32:05
    Temat: Re: 116 praw jazdy odebranych jednego dnia w godzinach 6-22
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 20 Apr 2018 22:59:26 +0200, Marek S napisał(a):

    > miało być o 50km/h ponad limit

    Różnie bywa - np. tu ograniczenie wynosi 50km/h i są nieustające żniwa,
    nawet bez żadnej akcji
    https://www.google.com/maps/@54.3819617,18.4806104,3
    a,75y,300.86h,97.71t/data=!3m7!1e1!3m5!1spSxHtoGcAZR
    5XpZQ6oaprg!2e0!6s%2F%2Fgeo3.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoi
    d%3DpSxHtoGcAZR5XpZQ6oaprg%26output%3Dthumbnail%26cb
    _client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%
    26h%3D100%26yaw%3D185.58923%26pitch%3D0%26thumbfov%3
    D100!7i13312!8i6656

  • 12. Data: 2018-04-21 13:01:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.04.2018 o 11:32, Tomasz Pyra pisze:

> [...]
    _client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%
    26h%3D100%26yaw%3D185.58923%26pitch%3D0%26thumbfov%3

    Analogiczne sytuacje w DC.

    Widać coś mają do okolic lotnisk. Może klient spieszący się na samolot
    mniej awantutujący się.

    https://www.google.com/maps/@52.1791243,20.9782241,3
    a,75y,164.25h,87.96t/data=!3m6!1e1!3m4!1sAFQ1NHw-OcE
    -G-rlBfplRw!2e0!7i13312!8i6656

    https://www.google.com/maps/@52.1579017,20.9867846,3
    a,75y,353.29h,106.49t/data=!3m6!1e1!3m4!1s6WIDnLvRg_
    plDOtBPd4l0g!2e0!7i13312!8i6656

    Shrek

  • 13. Data: 2018-04-23 21:11:27
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-04-20 o 19:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > Naprawde nie zrozumiałes zarzutu o zerowej prewencji?

    Nie zrozumiałem. Zrozumiałem, że chyba się komuś wydaje, że przepisy w
    jednych miejscach obowiązują bardziej, a w innych mniej. Prawdopodobnie
    dlatego, że tak się jemu wydaje :-)

  • 14. Data: 2018-04-23 21:17:29
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-04-21 o 06:49, Cavallino pisze:

    > Dokładnie.
    > 120/70 na trzypasmowej, bezkolizyjnej drodze to jest kompletnie nic.

    Ograniczenia mają swoje powody, o których mało bystry kierowca nie ma i
    nie musi mieć pojęcia. Ma ich przestrzegać lub płacić. Np. normy hałasu.
    Ja mam w dupie, że Kowlaskiemu Januszowi w bemwe wydaje się, że jedzie
    szybko, ale bezpiecznie. Kiedy tysiące takich Januszy mijają codziennie
    budynek szkoły, w której uczy się moje dziecko cieszy mnie, że
    przynajmniej paru z nich zapłaci kilka groszy, a paru będzie się musiało
    pofatygować po odbiór PJ za 3 miesiące.

  • 15. Data: 2018-04-23 21:31:53
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-04-23 o 21:17, Poldek pisze:

> [...]
    > budynek szkoły, w której uczy się moje dziecko cieszy mnie, że
    > przynajmniej paru z nich zapłaci kilka groszy, a paru będzie się musiało

    I co nas to obchodzi ?

  • 16. Data: 2018-04-23 22:11:46
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-04-23 o 21:31, kk pisze:

    > I co nas to obchodzi ?

    W książeczce dla dzieci, którą czytałem mojemu synowi, gdy miał 6 lat
    było mniej więcej takie zdanie (cytuję z pamięci):
    "Lubisz zadawać pytania? Pewnie tak. Kiedy przyjdzie ci do głowy jakieś
    pytanie, zanim zadasz je dorosłemu, najpierw spróbuj sam sobie na nie
    odpowiedzieć". :-)

  • 17. Data: 2018-04-23 22:37:06
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-04-23 o 22:11, Poldek pisze:

> [...]
    > "Lubisz zadawać pytania? Pewnie tak. Kiedy przyjdzie ci do głowy jakieś
    > pytanie, zanim zadasz je dorosłemu, najpierw spróbuj sam sobie na nie

    Pierdu pierdu

  • 18. Data: 2018-04-23 23:51:07
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-04-20 o 23:13, kk pisze:

    > Przecież to od drogi zależy.

    Oczywiście! Doskonale wiesz, co mam na myśli.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 19. Data: 2018-04-23 23:54:07
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-04-21 o 11:32, Tomasz Pyra pisze:

    > Różnie bywa - np. tu ograniczenie wynosi 50km/h i są nieustające

    Gdybym był jakimś naczelnym generałem policji, to nakazałbym raz na
    tydzień, może częściej, zarobić tyle samo drogówce co zwykle, ale bez
    użycia suszarek. Ciekaw jestem czy wiedzieliby co robić :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 20. Data: 2018-04-24 04:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > Nie zrozumiałem. Zrozumiałem, że chyba się komuś wydaje, że przepisy
    > w jednych miejscach obowiązują bardziej, a w innych mniej.
    > Prawdopodobnie dlatego, że tak się jemu wydaje :-)

    Because we are the best of the best of the best!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze