  • 21. Data: 2018-04-24 10:29:47
    Temat: Re: 116 praw jazdy odebranych jednego dnia w godzinach 6-22
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2018-04-23 21:11, Poldek wrote:

    > Nie zrozumiałem. Zrozumiałem, że chyba się komuś wydaje, że przepisy w
    > jednych miejscach obowiązują bardziej, a w innych mniej. Prawdopodobnie
    > dlatego, że tak się jemu wydaje :-)

    Zdecydowanie nie zrozumiales. Jakie miejsce jest bardziej wlasciwe do
    egzekwowania przepisow w celu poprawy bezpieczenstwa - takie, gdzie
    ryzyko wypadku, szczegolnie takiego o jakich sie trabi najwiecej
    (bezpieczenstwo pieszych) jest znikome, czy moze jednak nalezaloby sie
    spodziewac obecnosci patroli w miejscach gdzie ryzyko wypadku jest
    wieksze?

    Gdzie wazniejsza jest obecnosc patroli - tam gdzie jest bezpiecznie
    czy tam gdzie mozna sytuacje poprawic?

    Takze jesli juz robic pokazowki - to z sensem i z glowa, bo inaczej
    wychodzi z tego farsa niczym z "Misia". Halo, tu brzoza.

    --

    memento lorem ipsum

  • 22. Data: 2018-04-25 20:10:14
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 23.04.2018 o 21:17, Poldek pisze:
    > Ograniczenia mają swoje powody, o których mało bystry kierowca nie ma i
    > nie musi mieć pojęcia. Ma ich przestrzegać lub płacić. Np. normy hałasu.
    > Ja mam w dupie, że Kowlaskiemu Januszowi w bemwe wydaje się, że jedzie
    > szybko, ale bezpiecznie. Kiedy tysiące takich Januszy mijają codziennie
    > budynek szkoły, w której uczy się moje dziecko cieszy mnie, że
    > przynajmniej paru z nich zapłaci kilka groszy, a paru będzie się musiało
    > pofatygować po odbiór PJ za 3 miesiące.

    No i takich jak Ty się jeszcze paru znajdzie. Razem tworzycie partię A.
    Są jeszcze inne ugrupowania B, C,... W zależności od tego która partia
    jest aktualnie najliczniejsza, tej poglądy są realizowane :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz