  • 61. Data: 2014-09-22 23:31:16
    Temat: Re: 12-letnie opony - co z tym zrobić?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Nie jeżdżę agresywnie, nawet od przynajmniej roku nie mam sprzętu,
    > który by się do tego nadawał.
    > Ale używam pedału gazu żeby przyspieszać, a hamulca żeby hamować,

    No to tak jak ja...

    > przyspieszam gdzie się da do sensownych prędkości, nie interesując się
    > spalaniem w każdej sekundzie mojej jazdy.

    Do sensownej predkosci? Pełna zgoda.
    Pamietam, jak kiedys dyskutowalismy czy warto przyspieszac spieszac sie do
    swiateł ktore widac z oddali, ze swieca na czerwono. Wtedy wydawąło mi sie,
    ze przyspieszanie w takiej sytuacji jest bez sensu. Natomiast sensownie?
    Pełna zgoda! Tez mnei denerwuja osóbki ktore nie potrafia płynnie ruszyć ze
    swiateł. Czekaja na zielone zeby wrzucic bieg etc. A mowie to z pozycji
    kierowcy auta ktore do setki przyspiesza pewnie w 40 sekund :)

    > To nie czyni ze mnie mistrza, nie aspiruję nawet żeby tak było,
    > natomiast zdecydowanie każde odwrotne działanie czyni kapelusznika.

    Może po prostu za czesto szafujesz tym słowem? :)

    > Google.

    Szukalem - nie znalazłem nic odekwatnego.
    Możesz pomóc?

  • 62. Data: 2014-09-23 17:30:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > No to tak jak ja...

    > Do sensownej predkosci? Pełna zgoda.

    HINT: to takie, które w mieście nie są osiągalne, ale próbować warto.

    > Może po prostu za czesto szafujesz tym słowem? :)

    Nie - po prostu wysyp kapeluszników trzeba zwalczać.
    Wiem, że pms-u sprzed prawie 20 lat już się nie wróci, ale to nie znaczy że
    należy pobłażać błądzącym.

    Nie, nie mam czasu na pierdoły.

  • 63. Data: 2014-09-23 18:59:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > HINT: to takie, które w mieście nie są osiągalne, ale próbować warto.

    Był kiedys taki film "miedzy słowami" z Billem Murrayem - pamietasz?
    Sensowne predkosci to dla mnie takie z którymi mozna sie sensownie poruszac
    w danym miejscu.
    Dla Ciebie sensowne to takie, ktorych praktycznie nie da sie osiągnąc...
    Może mylisz sensowne z oczekiwanymi?

    > Nie - po prostu wysyp kapeluszników trzeba zwalczać.
    > Wiem, że pms-u sprzed prawie 20 lat już się nie wróci, ale to nie
    > znaczy że należy pobłażać błądzącym.

    Staram się i dlatego ci nie odpuszczam!

    > Nie, nie mam czasu na pierdoły.

    Tak myslałem ze jak przyjdzie co do czego...

  • 64. Data: 2014-09-23 19:59:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
> [...]
    >>
    > Był kiedys taki film "miedzy słowami" z Billem Murrayem - pamietasz?
    > Sensowne predkosci to dla mnie takie z którymi mozna sie sensownie

    I dlatego jesteś kapelusznikiem, bo uważasz wleczenie się za sensowne
    poruszanie.

    > Tak myslałem ze jak przyjdzie co do czego...

    Jakbyś połowę czasu który zużywasz na podobne przemyślenia i żądania pomocy
    w Twoim googlowym niedołęstwie od innych zużył na naukę tego narzędzia, to
    byś już dawno znalazł co chcesz wiedzieć i nie zawracał gitary.
    Ja nie widzę żadnego powodu, dla którego miałbym COKOLWIEK za Ciebie robić i
    to za darmo.

  • 65. Data: 2014-09-24 07:59:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > I dlatego jesteś kapelusznikiem, bo uważasz wleczenie się za sensowne
    > poruszanie.

    Jak nie można to nie mozna.
    Trudno zebym załamywał rece nad sprawami na ktore nie mam wpływu.

> [...]
    > narzędzia, to byś już dawno znalazł co chcesz wiedzieć i nie zawracał
    > gitary. Ja nie widzę żadnego powodu, dla którego miałbym COKOLWIEK za

    Jest jeden powód: to ty argumentujesz, wiec wypadałoby podac argumenty a
    nie twierdzic, ze gdzies tam cos tam.
    No chyba ze preferujesz kogutkowe podejscie do wiarygodnosci...

  • 66. Data: 2014-09-24 16:38:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Jest jeden powód: to ty argumentujesz, wiec wypadałoby podac argumenty

    Podałem.
    Ale nie jesteśmy w sądzie, że mam obowiązek podawać RÓWNIEŻ dowody, które Ty
    będziesz oceniał.
    Ja już je widziałem, oceniłem i to wystarczy, Twojej oceny nie potrzebuję do
    niczego.

    Stan Twojej wiedzy zupełnie nie zaprząta mojej głowy, możesz sobie uważać,
    że im starsza opona tym lepsza, ja nie kiwnę nawet palcem, żeby Cię nauczać,
    skoro nie wierzysz w to co się pisze.
    Gdyby jeszcze było to coś mniej oczywistego - może byłoby warto, np. w
    sytuacji w której próbowałbym twierdzić, że starsza jest lepsza.