  • 1. Data: 2009-09-17 15:42:39
    Temat: 14/2.8 - oficjalne info
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    http://optyczne.pl/?news=2235

  • 2. Data: 2009-09-17 15:53:18
    Temat: Re: 14/2.8 - oficjalne info
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    ciekawe czy na allegro juz jest ;)))

    no to psia mać wydatki przed świętami czekają ;P

    Sebastian

  • 3. Data: 2009-09-17 18:26:15
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Mateusz Ludwin napisał(a):

    > http://optyczne.pl/?news=2235

    Dupa IMO bo nie można filtra założyć...

    j.

  • 4. Data: 2009-09-17 19:05:46
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    > Dupa IMO bo nie można filtra założyć...

    założyć można - wkręcić tylko nie można

  • 5. Data: 2009-09-17 19:30:18
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    gasper napisał(a):

    > założyć można - wkręcić tylko nie można

    Znaczy holder od cokina kropelka przykleic najlepiej? ;)

    j.

  • 6. Data: 2009-09-17 20:41:13
    Od: Czornyj <m...@c...pl>

    On 17 Wrz, 17:42, Mateusz Ludwin <n...@s...org> wrote:
    > http://optyczne.pl/?news=2235
    > --
    > Mateusz Ludwin                             mateuszl [at] gmail [dot] com

    Testowałem dzisiaj, do porównania miałem 14-24 i koreaniec daje radę.
    Nikkor jest trochę ostrzejszy przy f/2.8, natomiast od f/4 wzwyż
    różnice są marginalne. Winietowanie i dystorsja b. przyzwoicie niskie,
    bardzo dobrze kontrolowane aberracje, trzeba tylko uważać ze światłem
    bocznym, co w szkle o tak wypukłej soczewie dziwnym nie jest.

    Biorąc pod uwagę śmieszną cenę - rewelacja.

  • 7. Data: 2009-09-17 21:30:12
    Od: JD <j...@g...com>

    On 17 Wrz, 22:41, Czornyj <m...@c...pl> wrote:

> [...]
    > bocznym, co w szkle o tak wypukłej soczewie dziwnym nie jest.
    >
    > Biorąc pod uwagę śmieszną cenę - rewelacja.

    Co to się porobiło, zachwyt, że stałka niewiele gorsza od zuma.
    Tylko ta śmieszna cena tłumaczy ten koment.

    JD

  • 8. Data: 2009-09-17 21:47:39
    Od: Czornyj <m...@c...pl>

    > Co to się porobiło, zachwyt, że stałka niewiele gorsza od zuma.
    > Tylko ta śmieszna cena tłumaczy ten koment.

    Tylko ignorancja tłumaczy ten koment

  • 9. Data: 2009-09-17 21:59:18
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Czornyj:

> [...]
    > bardzo dobrze kontrolowane aberracje, trzeba tylko uważać ze światłem
    > bocznym, co w szkle o tak wypukłej soczewie dziwnym nie jest.

    A miałeś też takie mydło po lewej stronie na F4? Widać to świetnie na górze
    na samplu z wieszczem.

  • 10. Data: 2009-09-17 22:04:46
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Mateusz Ludwin: