  • 31. Data: 2014-07-22 09:40:26
    Temat: Re: 350k km na silnik benzynowy Toyoty to dużo?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-07-21 18:48, uciu wrote:
    > Znajomy chce sprzedać (i nie umie) w dość okazyjnej cenie rav4 2.0
    > benzyna z automatyczną skrzynią biegów (2007).
    > Cena jest bardzo okazyjna bo auto przeszło gradobicie (naprawione) w
    > dodatku przebieg to 350k km.
    > Auto ma od nowości (2007r) i wszystko było robione w ASO Toyota.
    >
    > W komisie licznik skręciliby do 150k km i cene podniesliby o 10-15k zł i
    > chęty by się znalazł.
    > A on z prawdziwym przebiegiem ma problem...

    Na przebieg nie patrz. Tak jak napisałeś 150kkm w Polsce oznacza jakieś
    20-30*wiek auta;)

    Shrek.

  • 32. Data: 2014-07-22 09:40:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik A.L. a...@a...com ...

    > Czy to ta?..
    >
    > Excessive oil consumption
    >
    > by ravnmad on Nov 8, 2012
    > Vehicle: 2007 Toyota RAV4 4dr SUV (2.4L 4cyl 4A)

    Zdaje sie ze pisał o 2.0...

  • 33. Data: 2014-07-22 09:49:45
    Od: mlodz <b...@m...pl>

    Dnia Mon, 21 Jul 2014 20:35:46 +0200, J.F. napisał(a):

    > Na paliwo wydal chyba wiecej niz ta nowa warta.

    No. Gdyby zaraz po zakupie postawił samochód w garażu i nim nie ruszał,
    to dzisiaj mógłby sobie za zaoszczędzone pieniądze kupić sobie nowy.
    I postawić obok.

  • 34. Data: 2014-07-22 10:09:51
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-07-21 20:41, JK wrote:

    > Silnik?

    Zalezy od sily gradobicia, w rekordowych przypadkach trzeba
    nawet prostowac podloznice i wymieniac kompletny wydech.

    --

    memento lorem ipsum

  • 35. Data: 2014-07-22 10:23:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 22 Jul 2014 09:49:45 +0200, mlodz napisał(a):

    > No. Gdyby zaraz po zakupie postawił samochód w garażu i nim nie ruszał,
    > to dzisiaj mógłby sobie za zaoszczędzone pieniądze kupić sobie nowy.
    > I postawić obok.

    Gdyby kupil diesla, alba ta zagazowal, to by dzis mial ze 100 tys
    oszczednosci.

    J.

  • 36. Data: 2014-07-22 10:52:11
    Od: m...@o...pl

    Moj ma 344tys i czytajac opinie jak nizej moge powiedziec:

    > O automatycznej skrzyni nic nie wiem,
    Dziala jak nowa, nigdy zadnego problemu,trudno wyczuc kiedy zmienia biegi.

    ale przy 350 tys. to po drodze powinny polecieć katalizatory
    prawda,ciagle zadnego problemu z jazda ale swieci sie "Check Engine"
    lampka - poddany testowi, ocena: po prostu stracil swoja skutecznosc.

    wraz z sondami lambda,
    bzdura, testowane i w porzadku

    przynajmniej jedna cewka zapłonowa ale raczej więcej,
    bzdura. O ile sie nie myle to ostatni raz kiedy cewki byly w uzyciu to
    bylo jakies 20 lat temu.

    łańcuch rozrządu powinien być 2 razy wymieniony,
    bzdura, ciagle oryginalny i nic nie wskazuje ze trzeba wymienic

    tarcze hamulcowe wymienione z 5 razy
    bzdura, przed zima zmienie 1-wszy raz

    - kiedy ostatnio? W dobrze utrzymanym przez ASO aucie powinien być
    wymieniony układ
    > wydechowy,
    bzdura, a po co? jaks nowa religia? nie ma przeciekow wiec po co? bo sie
    nie blyszczy?

    gumy zawieszenia parę razy,
    bzdura, ani razu i ciagle nic nie wskazuje na jakikolwiek problem

    amortyzatory raczej też,
    jeden, lewy tyl zuzyty, wymienioono niedawno i lewy i prawy

    > akumulator 2 razy,
    wymienilem 1 raz

    gumy wycieraczek kilka razy,
    normalka

    alternator i kompresor klimatyzacji po 2 razy wymienione,
    co za bzdura
    ale duzo startow (miasto) wiec padl mi starter

    uszczelki w silnika co najmniej raz,a lepiej 2 razy wymienione,
    bzdura, a po co jak nic nie cieknie? coraz trudniej mi jest czytac te
    pierdoly

    >końcówki drążków przynajmniej raz,
    bzdura ciagle na oryginalnych i brak luzow

    świece co najmniej dwa razy,
    normalka

    sprzęgło przynajmniej raz,a lepiej dwa razy, a jeszcze lepiej 3 razy

    te ajnsztajn od samochodow - a widziales kiedys auto z automatem? Auto z
    automatyczna skrzynia NIE MA SPRZEGLA!

    wtryski... itd. Jakie tam są zawory -
    > hydrauliczne, czy na szklankach? Jeżeli na szklankach, to minimum raz
    > szklaneczki wymienione. Jeżeli to wszystko jest w historii serwisowej z
    > ASO i ostanie wymiany niedawno, to brać i dziękować.
    DAJ SE CHOPIE SPOKOJ BO ZNASZ SIE JAK WILK NA GWIAZDACH

  • 37. Data: 2014-07-22 11:04:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 21 Jul 2014 21:11:52 -0500, Pszemol napisał(a):

    > No ale jaki jest sens tak liczyć paliwo i porównywać do ceny samochodu?

    Niby zaden, ale jakby tak wybral oszczedniejszy samochod ...

    J.

  • 38. Data: 2014-07-22 12:55:36
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-07-21 18:48, uciu pisze:
    > Tak sie zastanawiam czy nie wziąść tego auta...
    > Ładować się w takie coś czy to już koniec?
    Przecież w razie czego można kupić prawie nowy silniczek od dziadka z
    Niemiec, co to płakał jak sprzedawał, bo on tylko w niedzielę do
    kościoła. Przełożysz za grosze i będziesz śmigał :->

    Maciek

  • 39. Data: 2014-07-22 12:57:53
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-07-22 10:23, J.F. pisze:
    > Gdyby kupil diesla, alba ta zagazowal, to by dzis mial ze 100 tys
    > oszczednosci.
    A gdyby kupił rower ...

    Maciek

  • 40. Data: 2014-07-22 13:03:51
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 22 lipca 2014 11:04:01 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Niby zaden, ale jakby tak wybral oszczedniejszy samochod ...

    Ale moze tu jest jakas prawidlowosc.
    Ja na paliwo do Grande Punto wydalem przez 7 lat tyle
    ile kosztuje nowe Punto. A przejechalem tylko 112000km.

    No ale wiekszy i drozszy samochod to z reguly wiekszy
    przebieg - chyba ze to limuzyna po niemieckim dziadku ;)

    Jak widac, nie tego stac na samochod, kto moze go sobie kupic,
    ale tego kto jeszcze ma kase zeby nim jezdzic :)

    Pozdrawiam
    MK