  • 71. Data: 2014-07-24 13:45:18
    Temat: Re: 350k km na silnik benzynowy Toyoty to dużo?
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    >tak, tak masz racje było to moje ogłoszenie - taką fantazje i takie wnioski
    >to wyciągają tylko PISuary

    Uuuuu, ale nedzny dowcip i kiepski styl :) Takie argumenty to wyciagaja
    tylko gimbusy z onetu. Kup se synku toyote - resoraka :)

  • 72. Data: 2014-07-24 14:02:49
    Od: uciu <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 24 lipca 2014 13:45:18 UTC+2 użytkownik Czesław Wiśniak napisał:

    > Uuuuu, ale nedzny dowcip i kiepski styl :) Takie argumenty to wyciagaja
    >
    > tylko gimbusy z onetu. Kup se synku toyote - resoraka :)

    tak tak, to powiedz mi Wiesiu skąd wyciągnąłeś wnioski,ze to moje ogłoszenie??
    Jestem ciekaw, bo jakbym miał takie auto do sprzedania to nie zakładałbym jakiegoś
    wątku na grupie bo od ogłoszeń są inne miejsca.

    A tak na marginesie - auto nie było moje i rzeczywiście chciałem je kupić. Zniechęcał
    mnie tylko ten przebieg. Nie pojechałem go oglądać bo w nocy z poniedziałku na wtorek
    wyskoczyły ważniejsze rzeczy:
    https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.misc.budo
    wanie/xKSD3Ug_qdY

    Pozdrawiam
    uciu

  • 73. Data: 2014-07-24 14:04:12
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    >tak tak, to powiedz mi Wiesiu skąd wyciągnąłeś wnioski,ze to moje
    >ogłoszenie??

    To byl zart.