  • 61. Data: 2014-07-22 20:30:59
    Temat: Re: 350k km na silnik benzynowy Toyoty to dużo?
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    Pszemol wrote:

    > Nie o to chodzi!
    > Chodzi raczej o to, że nie dla każdego to paliwo jest drogie.
    > Są ludzie, tak - nawet w Polsce, którym się dobrze powodzi.
    > Zarabiają po 20-30 tysięcy złotych na miesiąc i naprawdę
    > mają głęboko gdzieś czy litr paliwa kosztuje 5.15 czy 5.30.
    > Typowy dusigrosz takiego człowieka nie zrozumie, bo tenże
    > dusigrosz od razu będzie auto gazował i w roli hobby jeździł
    > po mieście aby tankować na stacji gdzie paliwo jest 15 gr tańsze.

    Zaczales od tego, ze kierowanie sie kosztami jest zabawne.

    Ja po porstu chcialem zaznaczyc, ze przy $20+ za galon, wiekszosc
    stanow bylaby takim dusigroszem.

    Czlowiek zarabiajacy w Polsce kilkadziesiat tysiecy miesiecznie i
    jezdzacy starym, ciasnym suvem z malym silnikiem to jest egzotyka.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 62. Data: 2014-07-22 23:00:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

> [...]
    > rzeczach wymienionych w ramach normalnej eksploatacji (klocki, filtry
    > itd.). W kolejce do roboty czeka kompresor klimatyzacji ponieważ wymiana
    > samego łożyska nie rozwiązała wszystkich problemów. Moja Toyota została
    > złożona w Wielkiej Brytanii, a przebieg ma nie 350 lecz zaledwie 170
    > tys. km. Przebieg jest prawdziwy.
    > Wierzę, że znajdzie się tu paru takich, którzy posiadają auto tej marki,
    > które kiedyś trzeba będzie przecież sprzedać, więc będą bronić "legendy
    > niezawodności" jak Reytany Rzeczypospolitej, żeby potem wołać 27 tys. zł

    Biorac pod uwage Twoje doswaidczenia z wymiana tarcz co 65 tysiecy strzelam
    ze kiepsko u Ciebie z technika jazdy.
    Chociaz z drugiej strony jezdziłem kiedys yarisem firmowym - katowałem go
    ile wlezie, przejechałem od nowości 150 tysiecy i nie zepsuło się totalnie
    nic.

  • 63. Data: 2014-07-22 23:02:02
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2014-07-21 19:44, Poldek pisze:

> [...]
    > akumulator 2 razy, gumy wycieraczek kilka razy, alternator i kompresor
    > klimatyzacji po 2 razy wymienione, uszczelki w silnika co najmniej raz,
    > a lepiej 2 razy wymienione, końcówki drążków przynajmniej raz, świece co
    > najmniej dwa razy, sprzęgło przynajmniej raz, a lepiej dwa razy, a
    > jeszcze lepiej 3 razy, wtryski... itd. Jakie tam są zawory -
    > hydrauliczne, czy na szklankach? Jeżeli na szklankach, to minimum raz
    > szklaneczki wymienione. Jeżeli to wszystko jest w historii serwisowej z
    > ASO i ostanie wymiany niedawno, to brać i dziękować.

    Bzdury waćpan prawisz przeokrutne.
    Duża część z tych "koniecznych" wymian związana jest z wiekiem, a nie z
    przebiegiem - wydech, akumulator, itp.
    Jeśli chodzi o tarcze hamulcowe, to ja nie wiem, czym jeździsz, ale przy
    następnej wymianie kup porządne, to ci wystarczą na dłużej, niż 70 kkm.
    A wymiana uszczelek, gum itp. jest konieczna, gdy są zużyte, a nie "bo tak".

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 64. Data: 2014-07-23 07:41:35
    Od: m...@o...pl

    Poldek wrote:

    > Szukasz jelenia, który da 27 tys. za Twoją super Toyotę z 350 ys. na
    > liczniku?

    Ja opisalem moje auto i moja opinia i moje auto nie ma nic wspolnego 2
    twoja wymiana wyzlobionych tarcz,z twoim przedzewialym ukladem
    wydechowym, zuzytymi gumami itd itd Zakoncze bo szkoda mi czasu na
    jakakolwiek dyskusje z "golebiem"

  • 65. Data: 2014-07-23 07:44:55
    Od: m...@o...pl

    cef wrote:
> [...]

    NA BARDZO ELESTYCZNA GUMKE OD MAJTEK, od stringow sie nie nadaje, zbyt
    delikatna.

    > W skrzyni automatycznej czy zautomatyzowanej?

    Kolejny ajnsztajn?

  • 66. Data: 2014-07-23 07:55:10
    Od: m...@o...pl

    HANA wrote:

    > skrzyni jako takiej nie sprawdzisz bez podlaczednia do kompa
    > ale...
    > stan gdzies gdzie masz miejsce z przodu
    > hamulec do dechy
    > i gaz tez do dechy ale max na 3-4 sekundy
    > obroty nie maja prawa przekroczyc 2000 rpm
    > jesli beda wyzsze albo auto wyrwie do przodu lub zgasnie to nie bierz

    To czy sie przekladnia slizga mozna zaobserwowac przy ruszeniu z
    miejsca. Jak by mi ktos robil taki "test" ja wyzej opisany to bym go
    zje--al jak tylko mozliwe i wywalil z auta szybciej niz by zdazyl
    zapyatc o co mi chodzi.

  • 67. Data: 2014-07-23 11:33:28
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Tue, 22 Jul 2014 20:08:36 +0200, uciu napisał(a):

> [...]
    ebrny-metalik-C33523745.html
    > tak to ta.
    > Opis skromny, ale telefon podany i wystarczy wystukać te 9 cyfr i wcisnąć
    > zieloną słuchawke....

    czekaj, czekaj. To my mamy jeszcze za Ciebie zadzwonić i wypytać o auto? A
    może tak "cwanie" próbujesz opchnąć auto i tylko spamujesz na liście?

    --
    Franc

  • 68. Data: 2014-07-24 12:33:25
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > czekaj, czekaj. To my mamy jeszcze za Ciebie zadzwonić i wypytać o auto? A
    > może tak "cwanie" próbujesz opchnąć auto i tylko spamujesz na liście?

    Zdaje sie, ze ogloszenie zniknelo. Moze kupil.. sam od siebie :)

  • 69. Data: 2014-07-24 13:03:30
    Od: uciu <a...@g...com>

    > czekaj, czekaj. To my mamy jeszcze za Ciebie zadzwoniďż˝ i wypytaďż˝ o auto? A
    >
    > mo�e tak "cwanie" pr�bujesz opchn�� auto i tylko spamujesz na li�cie?

    tak, tak masz racje było to moje ogłoszenie - taką fantazje i takie wnioski to
    wyciągają tylko PISuary

    uciu

  • 70. Data: 2014-07-24 13:38:22
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-07-24 13:03, Użytkownik uciu napisał:

    > tak, tak masz racje było to moje ogłoszenie - taką fantazje i takie wnioski to
    wyciągają tylko PISuary

    > uciu

    Wiemy już że jesteś głupi, nie potrafisz poprawnie cytować i że
    nie lubisz PiSu. Coś jeszcze dodasz do tych informacji ?