  • 11. Data: 2009-05-06 18:01:08
    Temat: Re: 4GB ram w dualu - co wybrac?
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 5 maja 2009 (22:06:32) napisano:

    > Wlasnie sie zastanawiam czy brac 32bit czy 64bit.
    > Takie pytanie: 64 bity sa w pelni kompaktybilne w dol?

    Są kompatybilne "w kratkę". To znaczy działa 90% aplikacji, za
    wyjątkiem tych, na których akurat najbardziej Ci zależy.

    > Typu jakies stare gierki (Railroad Tycoon 3,

    STARE gierki?? Ja myślałem, że wyskoczysz tutaj z Civ2 :).

    > Sciagam wlasnie obie wersje, pytanie z ktorej skorzystam.

    Jeżeli i tak chcesz sobie zainstalować dla zabawy, to bym ściągnął
    64bit...

    Yakhub
    Staram się jak mogę. A jak nie mogę, to też się staram.

  • 12. Data: 2009-05-06 18:24:37
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 6 Maj, 20:01, Yakhub <y...@g...pl> wrote:

    > STARE gierki?? Ja myślałem, że wyskoczysz tutaj z Civ2 :).

    Czyli chodzic beda? :)

    Pozdrawiam
    Rafal