  • 11. Data: 2019-06-14 01:48:08
    Temat: Re: A jakby tak...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    news:1bd8e16b-6d16-47d6-99af-042185691dc1@googlegrou
    ps.com...
    > Słowo klucz: plecak

    OK, czyli ograniczasz się do bardzo małych paczuszek.

  • 12. Data: 2019-06-14 01:48:46
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kk" <k...@o...pl.invalid> wrote in message

    > Nie no, jak ktoś jest poważny to nie jeździ hulajnogą i nie chodzi z
    > plecakiem.
    >
    > Mnie zasadniczo w tym skuterku spodobało się tylko to, że wygląda
    > poważniej niż hulajnoga, ale akurat bagażnika to nie ma.

    Mi się małe kółka nie podobają... nie będzie jazdy komfortowej.
    A kto ten skuterek produkuje i ile kosztuje?

  • 13. Data: 2019-06-14 03:28:39
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Polska nie USA. Tutaj czipsy sa w paczkach 150, 200 gram a nie w kilogramowych.
    Aspiryne tutaj sprzedaja w opakowaniach po 10 sztuk a w USA opakowanie male to 300
    sztuk a duze 500. Mam plecak 12 litrow i jak nie mialem hulajnogi to czasami nie
    udalo mi sie spakowac zakupow i dobieralem reklamowke. Teraz musze tak kupowac zeby
    zmiescilo sie w plecaku. Zakupy robilem i robie codziennie. Male ilosci, wszystko
    swieze. Z tym ze mam na to czas i w promieniu dwoch kilometrow wszystkie mozliwe
    sklepy ze wszystkim i dwa duze rynki. Ludziom co raz w tygodniu jada do marketow
    zrobic zaopatrzenie na tydzien moge jedynie wspolczuc. I nie dlatego ze tam jakies
    gorsze jest. W duzych marketach spozywka jest w bardzo dobrej jakosci. Ale po trzech
    dniach wiele rzeczy srednio sie nadaje do jedzenia. Do tego bardzo wysokie ceny. Tak
    z 1/3 wyzsze niz w mniejszych sklepach.

  • 14. Data: 2019-06-14 07:58:14
    Od: p...@g...com

    --OK, czyli ograniczasz się do bardzo małych paczuszek.

    20l dokladnie rzecz biorac ale pozbywam sie opakowania pod poczta od kiedy amazon
    wyslal mi blister baterii aaa w takim opakowaniu

    https://www.amazon.de/Faltkartons-Kartons-geeignet-V
    ersand-Versandkartons/dp/B07SFVTHZV?ref_=Oct_NReleas
    eC_202983031_4&pf_rd_r=5CSR4MXK75WWD2CHB3Y2&pf_rd_p=
    9e61b781-7104-5cd1-8052-6c508b49914b&pf_rd_s=merchan
    dised-search-6&pf_rd_t=101&pf_rd_i=202983031&pf_rd_m
    =A3JWKAKR8XB7XF

  • 15. Data: 2019-06-14 11:12:23
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

> [...]
    dniach wiele rzeczy srednio sie nadaje do jedzenia. Do tego bardzo wysokie ceny. Tak

    po pierwsze nie bierzesz pod uwagę tego, że nie każdy żyje samotnie jak
    ty. Po drugie wiele produktów nadają się do jedzenia nawet po tygodniu.
    Ostatnio robię sobie kefir z bananami do pracy, 0,5L dziennie. Zarówno
    banany jak i kefir kupuję raz na tydzień. Jeden chleb dziennie to mało
    dla naszej rodziny, jak nie ma kiedy chodzić do sklepu to można kupić 4
    i zamrozić, podobnie jak dużo innych rzeczy. Bez sensu marnować czas na
    codzienne stanie w kolejce :)

    Lukasz

  • 16. Data: 2019-06-14 11:52:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Z jakiego brudnego palca wyssales ze samotnie zyje? To ze robie zakupy, gotuje ale
    nie myje okien wynika z pewnej umowy.

  • 17. Data: 2019-06-14 12:46:32
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    > Z jakiego brudnego palca wyssales ze samotnie zyje? To ze robie zakupy, gotuje ale
    nie myje okien wynika z pewnej umowy.

    to ty jesteś tak ograniczony że nie możesz sobie wyobrazić, że wygodniej
    może być zrobić bagażnik zakupów tygodniowo, a do sklepu ewentualnie
    pójść po towar który w danym momencie trzeba kupić - lub nie, jeśli
    takiej potrzeby nie ma. Nie każdy ma hobby marnować codziennie pół
    godziny na zakupy, niektórzy pracują i szkoda im na to czasu...

    Lukasz

  • 18. Data: 2019-06-14 13:48:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > Zakupy robilem i robie codziennie.
    > Male ilosci, wszystko swieze.
    > Z tym ze mam na to czas
    > i w promieniu dwoch kilometrow wszystkie mozliwe sklepy

    No właśnie - to nie Twój heroizm czy jakieś zasługi
    że żyjesz sam i jesteś już na emeryturze... nie pracujesz,
    nie masz rodziny, małych dzieci, wymagającej pracy
    z długimi godzinami w biurze. Nie zakładaj że wszyscy
    mają takie możliwości jakie masz Ty...

    > Ludziom co raz w tygodniu jada do marketow zrobic
    > zaopatrzenie na tydzien moge jedynie wspolczuc.

    Nie martw się o nas - mamy inne pociechy aby to
    skompensować sobie :-)

    Tak czy inaczej hulajnoga to nie jest rozwiązanie dla każdego.

  • 19. Data: 2019-06-14 13:51:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ddddddddddddd" <d...@f...pl> wrote in message
    > Bez sensu marnować czas na codzienne stanie w kolejce :)

    Jak ktoś jest na emeryturze to zwykle ma
    więcej czasu niż pieniędzy... więc dla takiego
    kogoś 3 lokalne sklepy w których ceny niższe
    od supermarketu będzie atrakcyjną opcją,
    mimo że po bułkę pojść będzie musiał tu, po
    masło tam, a po wędzoną rybę jeszcze do trzeciego.
    A ile to towarzyskiej uciechy dla takiego emeryta:
    tu pogada, tam zagada, tu zagai... a w supermarkecie
    wszyscy się spieszą i nie mają czasu dla staruszka.

  • 20. Data: 2019-06-14 13:52:08
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > potrzeby nie ma. Nie każdy ma hobby marnować codziennie pół godziny na
    > zakupy, niektórzy pracują i szkoda im na to czasu...

    Pół godziny? Szybki jesteś...