  • 41. Data: 2019-06-19 12:35:23
    Temat: Re: A jakby tak...
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak zwykle JF pierdolisz jak potluczony. Jak bede kupowal szafe trzydrzwiowa z
    lustrem to albo mi ja za dwie dychy, a moze i darmo, przywioza albo pojade Masterm
    ktorego mam. Zaraz wybieram sie na zakupy, w ta i nazad z 5 kilometrow w centrum
    Lodzi. Wyjdzie zakupow tyle ze nieduzym plecaku zmieszcze. Ewentualnie reklamowke z
    ziemniakami na kierownicy powiesze. Tam gdzie zaraz jade jesli bym pojechal masterem
    i cudem znalazl miejsce do parkowania nie dalej niz pol kilometra od miejsca
    docelowego to zablokuje ze trzydziesci miejsc dla hulajnog, dwadziescia dla rowerow.
    Z tym ze hulajnogi nie zostawia sie na parkingu tylko zabiera ze soba bo tak jest
    wygodniej. I co z tego ze z 1/3 roku moze chociaz nie musi byc problemu z jazda
    hulajnoga czy rowerem? Za to 2/3 roku nie ma takiego problemu. Poza tym jezdzenie
    hulajnoga sprawia mi przyjemnosc. Nie wszystko jest dla wszystkich.