    From: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: A po cholere to wysokie napiecie
    Date: Thu, 26 Feb 2015 17:39:19 +0100

    Powitanko,

    Procki pracuja przy jakims symbolicznym napieciu rzedu 1.8v i to na
    ciezkich GHz. Wzmacniacze operacyjne, czy ogolnie uklady audio zwykle
    zasila sie napieciami rzedu +/- kilkanascie V i to wcale nie koncowke
    mocy, a preampy. W literaturze tlumacza to lepsza szybkoscia narastania
    sygnalu. Ja wiem, tu cyfra, tam analog, ale jak to jest? Voodoo jakies,
    czy ma to sensowne wytlumaczenie. Dawno sie analogowka nie bawilem.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa