  • 51. Data: 2017-06-15 15:35:05
    Temat: Re: ASO - trzeba umieć grać w ich grę i ograć ich
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Cavallino <c...@k...pl> wrote:

    > Wystarczy że w lustro spojrzysz.
    > W Hameryce Cię nie tolerują, więc męczysz nas......

    Nie wiem skąd Ci przychodzą do głowy takie fantastyczne pomysły kolego :-)

    Jakby Cie to ciekawiło, to jestem aktywny również na wielu
    angielskojęzycznych forach dyskusyjnych i zinach :-)

    Jednak takiego zagęszczenia mądrych głów jak na polskich grupach to nie
    znajdziesz nigdzie indziej na świecie, więc o poradę zwykle wolę się
    zwrócić tu.

  • 52. Data: 2017-06-15 16:55:38
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

    Jednak takiego zagęszczenia mądrych głów jak na polskich grupach to nie
    znajdziesz nigdzie indziej na świecie, więc o poradę zwykle wolę się
    zwrócić tu.
    ---
    He, hehe, hehehe :-)

  • 53. Data: 2017-06-15 19:36:44
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 15-06-2017 o 15:35, Pszemol pisze:

    > Nie wiem skąd Ci przychodzą do głowy takie fantastyczne pomysły kolego :-)

    Bo nie traciłbyś czasu na polskiej grupie, tylko siedział na
    amerykańskiej i opisywał wspólne problemy i zainteresowania, zamiast
    tłuc o czymś o czym nie masz kompletnie pojęcia.

  • 54. Data: 2017-06-15 19:47:20
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Cavallino <c...@k...pl> wrote:

    > Bo nie traciłbyś czasu na polskiej grupie, tylko siedział na
    > amerykańskiej i opisywał wspólne problemy i zainteresowania, zamiast
    > tłuc o czymś o czym nie masz kompletnie pojęcia.

    Gdybaj sobie zatem dalej o czyms o czym nie masz kompletnie pojęcia jeśli
    Ci to frajdę sprawia :-)

  • 55. Data: 2017-06-17 14:05:17
    Temat: Re: ASO. PiSdziaki nie wpuszczą.
    Od: "Erdo5" <p...@t...pl>

    > Walmart nasyci się na kontynencie Amerykańskim i w
    > poszukiwaniu kolejnych wzrostów finansowych dla swoich akcjonariuszy
    > zawita do Europy i do Polski?

    Walmart nie zawita do Polski. PiSdziaki go nie wpuszczą.
    PiSdziaki pozwalają zakładać sklepy tylko Polakom
    z polskim rodowodem cztery pokolenia wstecz,
    a w sklepie właściciel musi sprzedawać za ladą,
    czyli tylko małe sklepy mogą być,
    bo to jest narodowe i katolickie.
    Inne sklepy będą blokowane przez bojówki Macierewicza.

  • 56. Data: 2017-06-18 01:19:12
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2017-06-15 00:19, Pszemol <P...@P...com> wrote:

    > Myślałem że wiesz jak to działa i mi rzucasz tylko garścią szczegółów.
    > Z pobieżnej lektury wynika że to zupełnie osobna firma ubezpieczeniowa
    > zawiera z Tobą umowę i z nimi a nie z gumiarzem będziesz rozmawiał
    > w czasie usuwania szkody - za dużo zamieszania moim zdaniem w porównaniu
    > do korzyści przy aktualnych cenach opon odpuściłbym sobie bo by mi się
    > nie chciało gdzieś dzwonić, coś wysyłać, jakieś rachunki zbierać itp, itd.

    To trochę nie tak - masz tam w ramkach napisane, że dzwonisz i
    ubezpieczyciel Ci zorganizuje naprawę itp.

    Nie bardzo się da inaczej, poza ASO nie ma chyba dużych ogólnokrajowych
    sieci serwisów, więc żeby mieć rozsądne pokrycie kraju ubezpieczyciele
    zazwyczaj zgadzają się na w miarę dowolny rozsądny warsztat i mają jakąś
    bazę takich.

  • 57. Data: 2017-06-19 21:34:50
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-06-13 o 18:26, 007 pisze:
    > Pszemol w

    > Załóż se bloga, podaj linke (raz na miesiąc) na grupę, i se pisz do woli.

    Jak widzę p.m.s osaczyła grupa gimbusów z dużymi kompleksami i małymi
    fiutkami, którym się wydaje, że wszyscy muszą podzielać ich zdanie :)

  • 58. Data: 2017-06-19 22:19:42
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 14.06.2017 o 14:53, J.F. pisze:
> [...]

    jeżdżąc kilkadziesiąt tysięcy zdarzało mi się raz w roku przynajmniej,
    raz 30km po założeniu nowej opony. Raz wykupiłem OC+ opony, miało zacząć
    działać za tydzień - dzień wcześniej padła opona ;)
    Brałem kilka razy z ubezpieczeniem - próbują wciskać na 4 opony, ale
    możesz też wziąć jedno lub dwa ubezpieczenia (zamiast czterech), jak
    kupisz 4 takie same to i tak skorzystasz. Ubezpieczenie chyba ok.
    30zł/szt., działa przez rok, obejmuje nową oponę ale już jej wymianę nie
    (tzn. zwracają ci kwotę jaką zapłaciłeś za oponę na konto, dość szybko -
    korzystałem kilkukrotnie). Jedyna formalność to zdjęcie opony na maila +
    oświadczenie dowolnego gumiarza, że opona nie nadaje się do użytku. Mogą
    też w tej kwocie zapewnić pomoc na drodze, ale suma ubezpieczenia jest
    równa kosztowi opony, więc wypłacą pewnie kwotę pomniejszoną o pomoc na
    miejscu.
    Są też ubezpieczenia oferowane przez producentów opon (np. Falken
    ma/miał), ale z nich nie korzystałem
    Łukasz

  • 59. Data: 2017-06-19 23:38:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 19 Jun 2017 22:19:42 +0200, ddddddddddddd napisał(a):

    > jeżdżąc kilkadziesiąt tysięcy zdarzało mi się raz w roku przynajmniej,
    > raz 30km po założeniu nowej opony. Raz wykupiłem OC+ opony, miało zacząć
    > działać za tydzień - dzień wcześniej padła opona ;)

    A ja juz nie pamietam kiedy kapcia mialem.
    Byl czas, gdy kilka gwozdzi zlapalem, a od wielu lat spokoj.

    J.

  • 60. Data: 2017-06-20 14:16:08
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > A ja juz nie pamietam kiedy kapcia mialem.
    > Byl czas, gdy kilka gwozdzi zlapalem, a od wielu lat spokoj.

    No to upewniłbym się na Twoim miejscu czy mam dobrze napompowane
    koło zapasowe :-) bo rzucasz tyle razy reszkę że w końcu orzełek musi Ci
    wyskorzyć, nie ma bola :-)