  • 61. Data: 2017-06-20 16:33:11
    Temat: Re: ASO - trzeba umieć grać w ic h grę i ograć ich
    Od: Marek <f...@f...com>

    On on, 19 Jun 2017 23:38:54 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > A ja juz nie pamietam kiedy kapcia mialem.
    > Byl czas, gdy kilka gwozdzi zlapalem,

    A to nie było wtedy, gdy maluchem jeździłes na dętkach?

    --
    Marek

  • 62. Data: 2017-06-20 18:21:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    >A to nie było wtedy, gdy maluchem jeździłes na dętkach?

    Nie, sierra i to juz za nowego ustroju.

    J.

  • 63. Data: 2017-06-20 20:25:49
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 20.06.2017 o 14:16, Pszemol pisze:

    > No to upewniłbym się na Twoim miejscu czy mam dobrze napompowane
    > koło zapasowe :-) bo rzucasz tyle razy reszkę że w końcu orzełek musi Ci
    > wyskorzyć, nie ma bola :-)

    dokładnie, reguły nie ma. Tak samo jak nie ma reguły na wymienianie
    szyby przedniej. Przez lata nie wymieniałem, a w ostatnich kilku
    samochodach min. raz w każdym. Miesiąc temu zastanawiałem się czy nie
    doubezpieczyć szyb. Stwierdziłem, że nie, bo auto to będę miał jeszcze
    pół roku, a już raz wymieniałem szybę, więc statystycznie się nie
    zdarzy. Kilka dni temu strzelił mi w nią kamień, praktycznie wprost w
    rejestrator/kamerkę. Oglądnąłem filmik 10 razy - nic nie jechało, chyba
    spadł z nieba ;)

    Łukasz