  • 31. Data: 2016-09-29 09:08:59
    Temat: Re: Altium - jak zdefiniować PADa?
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    W dniu 29.09.2016 o 05:13, s...@g...com pisze:

    > Łżesz okrutnie!!

    No, no, wiesz lepiej co sam widziałem. Nieźle, poziom tej grupy spadł do
    zera.

    Jakub Rakus

  • 32. Data: 2016-09-29 11:37:13
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 29 września 2016 09:09:01 UTC+2 użytkownik Jakub Rakus napisał:

    > No, no, wiesz lepiej co sam widziałem.

    A ja to widzę na co dzień. Jak ktoś bezsensownie poustawia wymaganie w design rules,
    to soft zgodnie z życzeniem równie bezsensownie zadziała. Akurat wypełnianie
    polygonów działa idealnie.

  • 33. Data: 2016-09-29 13:42:59
    Od: v...@g...com

    użytkownik Jakub Rakus napisał:

    > No, no, wiesz lepiej co sam widziałem.

    Daj print screena, albo opisz dokładniej, też jestem ciekaw.

  • 34. Data: 2016-09-29 21:08:59
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-09-28 o 23:58, AlexY pisze:

    > Kicad tego nie robi w ogóle bo nie ma autoroutera. To co się z nim używa
    > to zewnętrzny program w javie.
    Mylisz się, poligony wylewa bez autoroutera.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 35. Data: 2016-10-01 03:21:25
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 29 września 2016 13:43:00 UTC+2 użytkownik v...@g...com
    napisał:

    > Daj print screena, albo opisz dokładniej, też jestem ciekaw.

    Obawiam się, że od "ehhh" nie doczekasz się niczego konkretnego. Co najwyżej.., "ta
    grupa zeszła na psy". Możemy se ino poszczekać :))