  • 11. Data: 2019-02-19 19:09:26
    Temat: Re: Alusy (aluminiowe felgi)
    Od: Peter <p...@o...pl>

    W dniu 2019-02-19 o 11:37, Trybun pisze:

    > Jakaś praktyczność czy tylko owczy pęd dyktowany modą?

    koła to połowa wyglądu samochodu

  • 12. Data: 2019-02-19 22:27:20
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Trybun pisze tak:

    > Jakaś praktyczność czy tylko owczy pęd dyktowany modą?

    Przewietrzanie hamulców, odbieranie ciepła?

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 13. Data: 2019-02-19 22:46:30
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-02-19 o 22:27, PiteR pisze:

    > Przewietrzanie hamulców, odbieranie ciepła?

    Przewietrzanie przez felgi to mit. Odbieranie ciepła to
    też nie do końca prawda, po prostu zwiększają pojemność cieplną
    całego układu.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2019-02-19 23:23:06
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** RadoslawF pisze tak:

    > Przewietrzanie przez felgi to mit.

    na pewno? a jak boczny wiatr wieje a stalowe takie zabudowane? ;)

    > Odbieranie ciepła to też nie do końca prawda, po prostu zwiększają
    > pojemność cieplną całego układu.

    Przecież mają o wiele większą powierzchnie od stalowej to lepiej oddają
    cieplo i lepiej przewodzą.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 15. Data: 2019-02-19 23:49:46
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-02-19 o 11:37, Trybun pisze:

    > Jakaś praktyczność czy tylko owczy pęd dyktowany modą?

    Jak masz żonę (stalowa) to obczaj jak wygląda przy niej laska 23+
    zgrabna (alu). Tyle w temacie. Jak lubisz kaszaloty to znaczy że jesteś
    lubicielem kaszalotów :) Jak Cię nie stać...na laskę 23+ to musisz
    zadowalać się kaszalotem. W tym przypadku (felgi) nie ma zdrady ale
    zwykłe zaspokojenie oka, nie, nie zazdrość sąsiada. Lubię jeździć na alu
    i umytym, zadbanym autem. Czuję że odstaję ale nie o to chodzi. Z
    menelami się nie zadaję :] Podobnie w innych tematach. Lubię cieszyć oko
    i nie mam w dupie wyglądu.

    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?

  • 16. Data: 2019-02-20 09:53:41
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Tue, 19 Feb 2019 23:49:46 +0100, LordBluzg(R) wrote:
    > Jak masz żonę (stalowa) to obczaj jak wygląda przy niej laska 23+
    > zgrabna (alu).

    Przykład nieadekwatny, bo tutaj hardware ma znaczenie drugorzędne.
    Znacząco bardziej istotny jest software. Jak ktoś włożył wiele lat
    wysiłku w oprogramowanie wszystkich funkcji i WRESZCIE wszystko (mniej
    więcej) działa, to wymiana na nowszy - ale pusty - hardware jest poważnym
    regresem.

    > Lubię jeździć na alu i umytym, zadbanym autem. Czuję że odstaję ale nie
    > o to chodzi. Z menelami się nie zadaję :] Podobnie w innych tematach.

    Kolega najwyraźniej desperacko potrzebuje się dowartościować.

    > Lubię cieszyć oko i nie mam w dupie wyglądu.

    A czy cotygodniowa wizyta u kosmetyczki już umówiona? :)

    Mateusz

  • 17. Data: 2019-02-20 10:10:01
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > wysiłku w oprogramowanie wszystkich funkcji i WRESZCIE wszystko (mniej
    > więcej) działa, to wymiana na nowszy - ale pusty - hardware jest poważnym

    OK, zgodzę się. Nie raz widzę ładną laskę i błagam, żeby NIC nie mówiła
    bo mi spierdoli ten widok...ale zdarzają się też mądre i inteligentne,
    co prawda mniej niż ładne i puste i właśnie ten target obczajam. Inna
    sprawa, programować całe życie...nie lepiej od razu wziąć taką ładną i
    zaprogramowaną?

    > Kolega najwyraźniej desperacko potrzebuje się dowartościować.

    Skąd. W obu przypadkach jestem bez pisania megadowartościowany ale widać
    że ktoś zazdraszcza :]

    > A czy cotygodniowa wizyta u kosmetyczki już umówiona? :)

    Mylisz mnie z pizdą w rurkach a nie facetem. Sam potrafię o siebie zadbać :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 18. Data: 2019-02-20 11:35:58
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-02-19 o 23:23, PiteR pisze:

    > na pewno? a jak boczny wiatr wieje a stalowe takie zabudowane? ;)

    To jest słabszy niż pęd powietrza wynikający z prędkości pojazdu.

    > Przecież mają o wiele większą powierzchnie od stalowej to lepiej oddają
    > cieplo i lepiej przewodzą.

    Większej powierzchni nie mają, no chyba że założysz większą średnicę.
    Mają większą objętość ale to się akurat mniej sprawdza przy oddawaniu
    ciepła. :-)

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2019-02-20 11:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > Przewietrzanie hamulców, odbieranie ciepła?

    Zapewne na torze bedzie to miało nawet znaczenie.
    Ale w ruchu ulicznym?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."

  • 20. Data: 2019-02-20 11:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik LordBluzgÂŽ m...@p...onet.pl ...

> [...]
    > to chodzi. Z menelami się nie zadaję :] Podobnie w innych tematach.
    > Lubię cieszyć oko i nie mam w dupie wyglądu.

    Nie czytałes w młodosci pana samochodzika? :-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,