  • 11. Data: 2014-11-27 16:47:54
    Temat: Re: Antipollution fault + rzyganie olejem
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Koziołek k...@w...pl ...

    > Jak wspomniałem, kałuża "urodziła się" juz na miejscu. Po pierwszym
    > "zgaśnięciu" wysiadłem i zajrzałem pod auto, czy nic sie przypadkiem nie
    > leje, ale wtedy jeszcze nic nie kapało.

    Ostatnio kumplowi włączyła sie kontrolka cisnienia oleju - tez dojechał do
    serwisu.
    Trzeba uwazać w takich sytuacjach.

  • 12. Data: 2014-11-29 01:25:29
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2014-11-27 14:30, Koziołek pisze:

    > Aha. Po zatrzymaniu auta rosnąca pod nim spora kałuża oleju :(

    Ale jaki olej, silnikowy czy napędowy?

    Kiedyś w VW 1,9 TDI strzeliła mi rurka z olejem silnikowym. Drożej
    kosztowała laweta niż zalutowanie rurki.

  • 13. Data: 2014-11-29 13:45:21
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 29/11/2014 00:25, Tomasz Wójtowicz wrote:

    > Kiedyś w VW 1,9 TDI strzeliła mi rurka z olejem silnikowym. Drożej
    > kosztowała laweta niż zalutowanie rurki.

    To się ciesz, bo jakbyś próbował "dojechać" to pewnie skończyłoby się
    czymś "grubszym".
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/

  • 14. Data: 2014-11-30 00:48:28
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "Michal Lukasik" <m...@t...pl> wrote in message
    > To się ciesz, bo jakbyś próbował "dojechać" to pewnie skończyłoby się czymś
    > "grubszym".

    nikt normalny nie jedzie jak mu sie kontrolka oleju świeci, też mi kiedyś szlag
    trafił przewód smarowania turbo w Octavii 1.9TDI i wywaliło momentalnie cały
    olej na ulicę, lawetę miałem w cenie ubezpieczenia ale czekanie 1.5h w słońcu z
    małym dzieckiem... bezcenne.

    Pzdr
    Piotrek

  • 15. Data: 2014-11-30 13:49:05
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sat, 29 Nov 2014 23:48:28 -0000, X-Man napisał(a):

    > "Michal Lukasik" <m...@t...pl> wrote in message
    >
    > nikt normalny nie jedzie jak mu sie kontrolka oleju świeci

    Kontrolka oleju to się zaczyna świecić dużo za późno.
    Często wtedy bywa już pozamiatane.

    No chyba że właśnie masz tyle szczęścia, że nagle tracisz całe ciśnienie
    oleju, wtedy spokojnie zdążysz zgasić silnik.

    Bo niestety bywa tak, że ciśnienie z nominalnych 6bar spada do 0.5bar, a
    lampka zapala się przy 0.3 bara.

  • 16. Data: 2014-11-30 20:18:39
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

> [...]
    > oleju, wtedy spokojnie zdążysz zgasić silnik.
    >
    > Bo niestety bywa tak, że ciśnienie z nominalnych 6bar spada do 0.5bar, a

    W duzym fiacie zapalala sie przy 0,8 :)

  • 17. Data: 2014-11-30 20:30:35
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 30 listopada 2014 20:19:00 UTC+1 użytkownik Czesław Wiśniak
    napisał:

    > W duzym fiacie zapalala sie przy 0,8 :)

    Aż się zdziwisz. Były dwa czujniki jeden 0,2 drugi 0,4

  • 18. Data: 2014-11-30 20:40:14
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > W duzym fiacie zapalala sie przy 0,8 :)

    >Aż się zdziwisz. Były dwa czujniki jeden 0,2 drugi 0,4

    Gdzie to napisane ?

  • 19. Data: 2014-11-30 21:06:43
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > W duzym fiacie zapalala sie przy 0,8 :)

    >Aż się zdziwisz. Były dwa czujniki jeden 0,2 drugi 0,4

    Masz racje 0,4 znalazlem.
    Napisali, w dokumencie o czujnikach ze w fso zapala sie jak spada ponizej
    0,8.

  • 20. Data: 2014-12-02 09:28:17
    Od: Koziołek <k...@w...pl>

    > Koziołek

    Okazało się, że uszkodzeniu uległy przewód podający paliwo oraz pękła
    żeliwna szyna paliwowa (jakim cudem?), wszystko w jednym miejscu, na
    łączeniu. Wyciek to olej napedowy.

    Wszystko zamknelo się w kwocie 706 zł: nowy przewód, uzywana szyna (nowa
    kosztowała by1300 zł) i robocizna.

    Koziołek