    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: Netx <n...@g...pl>
    Subject: Apple fascynacje
    Date: Wed, 21 Aug 2019 21:32:46 +0200

    Z powodów technicznych potrzebuję na kilka dni telefon z iOS. Czyli
    muszę kupić, ewentualnie potem sprzedam. Wystarczy mi iPhone 4s, ale mam
    pytanie jakie byłoby minimalne urządzenie iPhone na którym obecnie można
    poczuć magię Apple? Byłoby optymalnie gdyby na początku mogło zadziałać
    z Wifi bez karty Sim (jednak chcę raczej iPhone niż iPod). Jak dotąd
    miałem do czynienia z Nokią i potem Androidy z wyższej półki. Na Apple w
    ogóle się nie znam.