  • 61. Data: 2018-08-22 20:16:46
    Temat: Re: Autostrady to samo zlo :-)
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    > JB dobrze prawi. Ostra represja to jedyna droga do skutecznej edukacji
    > idiotów.

    > A czy to sprawi że zapierdalacze przestaną zapierdalać?
    >
    > Swoją szosą, plon zebrany za pomocą narzędzi pomiarowo-sankcyjnych mógłby
    > następnie posłużyć do rozbudowy dalszych autostrad. Same zalety.

    KAPELUSZ PLONK

  • 62. Data: 2018-08-22 20:19:03
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 22-08-2018 o 16:15, s...@g...com pisze:
> [...]
    1km długości autostrady i chyba coraz więcej miszczów lewego pasa gnających 160-220
    km/h,

    predkosci. Po prostu wiekszosci tyle wystarcza.

    > Ale to mniejszosci sie nie bedzie podobalo.
    > A ona nie glosuje.

    Brałeś udział w jakimś głosowaniu nad prędkościami?
    ZTCW to represja odgórnie narzucona, bez pytania kogokolwiek o zdanie, a
    wręcz wbrew niemu.
    Czyli nielegalna.

  • 63. Data: 2018-08-22 21:43:14
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-08-22 o 20:19, Cavallino pisze:

    > Brałeś udział w jakimś głosowaniu nad prędkościami?
    > ZTCW to represja odgórnie narzucona, bez pytania kogokolwiek o zdanie, a
    > wręcz wbrew niemu.
    > Czyli nielegalna.

    Taki system wyborczy a nie nielegalna.

  • 64. Data: 2018-08-26 08:03:10
    Od: <test>

    >Brałeś udział w jakimś głosowaniu nad prędkościami?
    >ZTCW to represja odgórnie narzucona, bez pytania kogokolwiek o zdanie, a
    >wręcz wbrew niemu.
    >Czyli nielegalna.

    Racja! Ceny w sklepach tez są nielegalne! Wprowadźmy glosowanie!

  • 65. Data: 2018-08-26 08:43:08
    Temat: [OT] Re: Autostrady to samo zlo :-)
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-08-26 o 08:03, test pisze:

    > Racja! Ceny w sklepach tez są nielegalne! Wprowadźmy glosowanie!

    ?
    Przecież ceny są jak najbardziej głosowane.
    Ludzie głosują. Na przykład nogami: jeśli cena za wysoka, to idą do
    innego sklepu. Jeśli cena konkurencyjna, to walą drzwiami i oknami.
    A jednocześnie głosują portfelem.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/