  • 91. Data: 2010-02-16 22:16:22
    Temat: Re: BCB Moj ulubiony kod;)
    Od: "Bastion" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Michoo" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:hldk9t$khp$1@news.onet.pl...

    > Ten pajac chwali się ile to będzie zarabiał jako klepacz_w_bcb i miał nadzieję, że
    wszyscy zaczną mu zazdrościć... Nie dociera, że
    > tylko dał o sobie świetne świadectwo, a jego zarobki wszyscy mają gdzieś.
    >
    > Proponuję olać - na początku był zabawny, ale każdy wioskowy głupek po dłuższym
    czasie nuży.

    Zauwaz, ze na tej grupie glownie dyskutujemy.
    Chamskie odzywki sa rzadkosica.
    Trzymaj sie standardow.

  • 92. Data: 2010-02-16 22:42:33
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    Bastion pisze:
> [...]
    wszyscy zaczną mu zazdrościć... Nie dociera, że

    > Zauwaz, ze na tej grupie glownie dyskutujemy.

    Mogłeś napisać "Jestem kiepskim programistą a będą mi płacić w kolejnych
    n miesiącach 4k*(1.1)^n, możecie mi zazdrościć" - byłoby to tylko
    żałosne, ale ty wrzuciłeś bardzo kiepski kod, a jak cię zjechano za jego
    jakość próbowałeś się nieudolnie bronić pogrążając jeszcze bardziej -
    tak zachowujących się ludzi określa się często mianem wioskowych głupków.

    A ponieważ większość grupowiczów nie załapała twojej przechwałki
    postanowiłeś znowu odgrzać to samo co na początku - ja to nazywam
    pajacowaniem.

    P.S.
    1.
    Tak się podniecasz tym 4k PLN - jesteś na 4 roku studiów, czy co?
    2.
    Alebyśmy mieli ubaw jakby Cię wylali po 2 miesiącach za kod którego
    współpracownicy nie są w stanie czytać, ale obawiam się że na post:
    "Mój znienawidzony kod"
    void __fastcall TForm1::BitBtn1Click(TObject *Sender)
    {
    UznanieSzefaTextBox->Text=FloatToStr(StrToFloat(Floa
    tToStr(StrToFloat(FloatToStr(StrToFloat("0"))))));
    StringGrid1->Cells[1][0]=FloatToStr(4000*StrToFloat(
    UznanieSzefaTextBox->Text));
    for(int i=1; i<21;i++)
    {
    StringGrid1->Cells[0][i]=FloatToStr(2010+i);
    StringGrid1->Cells[1][i]=FloatToStr
    (
    StrToFloat(StringGrid1->Cells[1][i-1])
    +StrToFloat(StringGrid1->Cells[1][i-1])*0.1
    );
    }
    }
    Nie mamy co liczyć.

    Michoo

  • 93. Data: 2010-02-17 07:14:05
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Tue, 16 Feb 2010 00:35:42 +0100,
    Bastion <b...@m...pl> screamed:

    > Do minie nic nie dociera... Kod ktory napisalem
    > jest fajny, optymistyczny i poprawny:

    Z punktu widzenia składni tak.

    > Jezeli potrafisz napisac to lepiej to jestem bardzo ciekawy, Twojego rozwiazania.

    Nie trzymałbym danych do obliczeń w warstwie prezentacji.

    Przy okazji ustaw MIME, bo wysyłasz śmieci: http://www.grush.one.pl/mime

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:239B ]
    [ 08:12:52 user up 12351 days, 20:07, 1 user, load average: 0.50, 0.81, 0.99 ]

    I refuse to answer that question on the grounds that I don't know the answer.

  • 94. Data: 2010-02-18 09:20:25
    Od: Qbab <b...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-02-11 08:57, Wojciech "Spook" Sura pisze:

    > Zacznijmy od tego, że nawet nie zabierałbym się do projektowania aplikacji
    > myśląc panicznie, żeby zmieścić się w n linijkach. Płacisz podatek od każdej
    > napisanej linii kodu? Jeśli radość sprawia Ci upychanie programu w
    > niewielkiej przestrzeni, to raczej wyślij Twój pomysł na IOCCC niż chwal się
    > na grupach.

    Pamiętam czasy gdy upychanie kodu wynikało z konieczności, czasem
    upychało się dwie zmienne w jednym bajcie bo z góry wiedziało się ile
    bitów zajmą maksymalnie. Ale tego nie zrozumie nikt kto nie startował w
    czasach gdy komputery miały mniej niż 64 kilobajty pamięci :)

    Taki głos dziadka który postanowił ostatnio przyłączyć się do grupy by
    podszkolić się w nowoczesnym programowaniu (bo obecnie jestem Fortranowy
    i zaczyna mi to lekko przeszkadzać :) (oczywiście stare zabawki z 8
    bitowców też mam w zanadrzu tyle że obecnie są całkiem nie przydatne )

    Pozdrawiam
    Qbab

  • 95. Data: 2010-02-18 14:41:16
    Od: MoonWolf <m...@p...com>

    Qbab denied rebel lies:

> [...]
    > bitów zajmą maksymalnie. Ale tego nie zrozumie nikt kto nie startował
    > w czasach gdy komputery miały mniej niż 64 kilobajty pamięci :)

    Właśnie zniknąłeś segment embedded rynku. Gdzie też często ważniejsza
    jest czytelność i przenośność (testowalność i inne -ności) niż
    zaoszczędzony bajt RAMu.

> [...]
    > Fortranowy i zaczyna mi to lekko przeszkadzać :) (oczywiście stare
    > zabawki z 8 bitowców też mam w zanadrzu tyle że obecnie są całkiem

    Czy ja wiem? Zależy czym się zajmujesz - czasem paranoja zasobowa się
    przydaje (ale IMNSHO częściej przeszkadza. Jak to szło? "Premature
    optimization"?)

    --
    <:> Roger, MoonWolf Out <:>|These are the looks that
    (::) (::)|chill to the bone

  • 96. Data: 2010-02-18 19:33:45
    Od: Qbab <b...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-02-18 15:41, MoonWolf pisze:
    > Qbab denied rebel lies:

    > Właśnie zniknąłeś segment embedded rynku. Gdzie też często ważniejsza
    > jest czytelność i przenośność (testowalność i inne -ności) niż
    > zaoszczędzony bajt RAMu.

    Nie "zniknąłem", zdaję sobie sprawę z istnienia a nawet z powodów
    istnienia różnych obszarów programistycznych, tak mi się po prostu ta
    dyskusja skojarzyła z ostatnią dyskusją z kolegą z pracy o technologi
    CUDA gdzie padł argument, że jak na razie mało przydatna bo zazwyczaj ma
    się około jednego giga RAM'u do dyspozycji a to przecież mało :)

    > Czy ja wiem? Zależy czym się zajmujesz - czasem paranoja zasobowa się
    > przydaje (ale IMNSHO częściej przeszkadza. Jak to szło? "Premature
    > optimization"?)

    Nie mam paranoi zasobowej, na szczęście problemy które rozwiązuję
    (fizyka) zazwyczaj mają ograniczenia wydajnościowe a nie pamięciowe (w
    sensie zapotrzebowania na pamięć).

    Pozdr
    Qbab

  • 97. Data: 2010-02-18 22:16:14
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    Qbab pisze:
> [...]
    > bitów zajmą maksymalnie. Ale tego nie zrozumie nikt kto nie startował w
    > czasach gdy komputery miały mniej niż 64 kilobajty pamięci :)
    Nie przesadzasz trochę? Niedawno pisałem na ATiny2313, który ma 128
    bajtów ramu. W C++. Z klasami.

    Michoo

  • 98. Data: 2010-02-19 07:38:48
    Od: Qbab <b...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-02-18 23:16, Michoo pisze:
    > Nie przesadzasz trochę? Niedawno pisałem na ATiny2313, który ma 128
    > bajtów ramu. W C++. Z klasami.

    chyba nie przesadzam, bo obstawiam że nie robiłeś na tym jakiegoś
    skomplikowanego dema z grafiką wektorową, muzyką itp. a o takie rzeczy
    mi chodziło. Wrzuć sobie na youtube i poszukaj dem z 8 bitowców, albo
    choć rzuć okiem na pecetową produkcję z cyklu intro 64kb

    http://www.youtube.com/watch?v=tCMo-bJQC8A

    lub tą:

    http://www.youtube.com/watch?v=SmVCfWjiVKo

    obie mnie powalają :)

    pozdr
    Qbab

  • 99. Data: 2010-02-19 09:27:59
    Od: Michal Schulz <m...@o...eu>

    Qbab wrote:

    > chyba nie przesadzam, bo obstawiam że nie robiłeś na tym jakiegoś
    > skomplikowanego dema z grafiką wektorową, muzyką itp. a o takie rzeczy
    > mi chodziło.

    Nawet biorac pod uwage takie rzeczy rozwiazanie autora watku jest
    nieekonomiczne :) Pomysl o tej calej masie konwersji FloatToStr(StrToFloat()
    + StrToFloat()). Toz to paskudnie niewydajne jest :)

    --
    Michal Schulz

  • 100. Data: 2010-02-19 09:37:18
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Michal Schulz pisze:

    > Nawet biorac pod uwage takie rzeczy rozwiazanie autora watku jest
    > nieekonomiczne :) Pomysl o tej calej masie konwersji FloatToStr(StrToFloat()
    > + StrToFloat()). Toz to paskudnie niewydajne jest :)

    i pieprzy zaokrągleniami, ale 'prawdziwy programista' itd...