  • Data: 2018-11-10 21:18:32
    Temat: BHP
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Przez przypadek dowiedziałem się że po drugiej stronie ulicy
    ktoś sprzedaje suchy lód.
    Doskonale wiem co się stanie gdy w małym pojemniku zamkniemy coś
    co szybko zwiększa swoją objętość.
    I co ?
    Kupiłem ten suchy lód wczoraj.
    Najpierw włozyłem go do szerokiego garnka z gorącą wodą, ale było mi mało.
    Włozyłem go do wąskiego garnka z wodą , ale było mi mało.
    Włożyłem go butelki z szeroką szyjka ale to jeszcze nie było to.
    Włożyłem do peta po wodzie mineralnej.
    Potem zakręciłem butelkę robiąc w nakrętce dziurkę.
    Potem tą dziurkę zatkałem zapałką.
    A potem było BUM i potem mnie przez kilka godzin dłonie bolały.

    I na to wszystko patrzyli moi synowie.
    Najbardziej podobał im sie finał akcji.

    I zastanawiam się czy zawsze dobra zabawa musi kończyć się bum.
    I druga kwestia
    Wiedziałem że tak bedzie tzn że walnie ale MUSIALEM sprawdzić czy walnie.
    Chyba taka jest natura ludzka.
    Czy jest jakaś metoda żeby uniknąć taki sytuacji.
    Tzn wiesz z teorii że dodając A do B i zamykając w małej
    objętości spowodujesz BUM.
    I mając możliwość zrobienia takiego eksperymentu tego nie robisz.