  • 21. Data: 2010-04-26 22:40:10
    Temat: Re: BMW 520 kombi 02, warto?
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    bratPit pisze:

    > ale wiesz, ojciec ze mnie byłby kiepski ;p

    To tak jak z wypadem na ryby. Tam nie ma co umieć. Nalewasz i pijesz. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 22. Data: 2010-04-27 06:55:56
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 26 Apr 2010 20:28:24 +0200, Przemek V wrote:

    >Współczesne, z systemami? Nie wiem jak w E39 ale E60 jest idiotoodporne. Nie
    >raz próbowałem i elektronika tu przyhamowuje, tam popuszcza, tu zadławia i
    >spina wszystko dużo sprawniej niż w FWD bez tych wszystkich systemów.

    A Lexus skonczyl tak
    http://moto.wp.pl/kat,89554,title,Kolejny-cios-w-Toy
    ote,wid,12170303,wiadomosc.html?ticaid=1a0fe

    Niby calkiem poprawnie, ale widac za malo zaplacili :-)

    A tak swoja droga testu losia to by chyba nie zdal.

    J.

  • 23. Data: 2010-04-27 07:05:31
    Od: Arek M <a...@g...pl>

    Przemek V pisze:
    > Do
    > tego 520i dla samego brzmienia silnika warto brać. Ślicznie chodzi.

    Noo... ktoś to w koncu napisał :)
    Mialem okazje pojezdzic e46 coupe z tym silnikiem - o ile jakas rakieta
    to nie byla, to dzwiek silnika - PRZEPIEKNY!

    --
    PozdrawiAM!
    WRX/240KM

  • 24. Data: 2010-04-27 07:53:22
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 26 Apr 2010 11:42:47 +0200, bratPit[pr] napisał(a):

    > zresztą dla swojej Pani wymyśliłem ostatnio prezent - szkolenie w szkole
    > jazdy subaru :-)

    Moja żonka po pierwszym takim szkoleniu aktywnej jazdy (jakiś podstawowy
    poziom) zażądała uczestnictwa we wszystkich innych poziomach
    wtajemniczenia (bodajże kpl. to były 3 kursy) - co też uczyniłem :).
    IMO patrząc teraz z perspektywy czasu (działao się to bodajże rok, czy
    dwa lata temu), tego typu doszkalanie powinno być obowiązkowe. O ile
    moja TŻ jeździ b. dobrze, o tyle kilka nawyków po tych kursach zmieniła
    - nawet tej zimy nie płakała zanadto, że ciężko się jeździ :)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 25. Data: 2010-04-27 08:17:27
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:hr4tpi$e9f$1@news.dialog.net.pl...

    > To tak jak z wypadem na ryby. Tam nie ma co umieć. Nalewasz i pijesz. ;)

    dobra, będę pamiętał :OK:

    brat

  • 26. Data: 2010-04-27 08:34:11
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    > moja TŻ jeździ b. dobrze, o tyle kilka nawyków po tych kursach zmieniła
    > - nawet tej zimy nie płakała zanadto, że ciężko się jeździ :)

    właśnie o to mi chodzi, fachowiec na takim kursie jest w stanie wiele rzeczy
    przekazać, ja mimo, że się staram, nie mam tak do końca podejścia
    pedagogicznego ;-)
    jednego tylko się obawiam, teraz moja Pani mówi "o, zobacz, fajny Forester"
    albo " patrz, ładna Impreza", a po takim szkoleniu pewnie powie "kupujemy
    Imprezę" ;-)

    brat

  • 27. Data: 2010-04-27 12:08:22
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "bratPit[pr]" <k...@o...pl> wrote in message

> [...]
    > jednego tylko się obawiam, teraz moja Pani mówi "o, zobacz, fajny
    > Forester" albo " patrz, ładna Impreza", a po takim szkoleniu pewnie powie

    To kup, w czym problem? Kobieta do tej pory tylko dwoma autami chciala
    wogole jezdzic, MX-6 KLZE bo "szybkie i takie fajne miekkie" i wlasnie WRXem
    bo "fajnie sie prowadzi". Dodam, ze motoryzacja interesuje sie tyle, co ja
    jej kompletem wloczek na swetry dla corki. ;)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 28. Data: 2010-04-27 22:09:40
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    kamil pisze:
    > Dodam, ze motoryzacja interesuje sie
    > tyle, co ja jej kompletem wloczek na swetry dla corki. ;)

    Czyli, jak na kobietę interesuje się i to bardzo. No chyba, że Ciebie
    nie interesuje, jak dziecko będzie wyglądać. ;)

  • 29. Data: 2010-04-27 22:32:04
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-04-25 23:42, Mario pisze:
> [...]
    > To plusy. Minusy sa takie, ze nie dbano o nie zbytnio, samochod jeden z wielu,
    > do 2007 jezdzil nim jeden czlowiek. Potem rozni handlowcy i kurierzy.
    > Facet wyznaje zasade ze lejemy paliwo i nie przejmujemy sie reszta, jak dziala
    > to ok, jak nie, szlo gdzies do znajomka do warsztatu.
    > Nie specjalnie mnie to interesowalo i wlasciciel tez nie bardzo potrafi
    > powiedziec co bylo robione a co nie. Generalnie po 2007 bylo serwisowane u "Pana
    > Janka".
    > Cena dla mnie to 20kzl. Myslicie ze warto?

    Nie warto.

  • 30. Data: 2010-04-29 04:32:31
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    "Przemek V" wrote
    > Nie wiem jak w E39 ale E60 jest idiotoodporne.

    E39 tez. Trzeba wylaczyc DSC zeby mozna miec troche zabawy. :)

    Pozdr.
    Pete