  • 31. Data: 2010-04-29 22:07:19
    Temat: Re: BMW 520 kombi 02, warto?
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    news:hrar5l$f2v$1@inews.gazeta.pl...

    > "Przemek V" wrote
    >
    > E39 tez. Trzeba wylaczyc DSC zeby mozna miec troche zabawy. :)

    Kopa lat ;) Pozostaję wierny/zarażony i F10 zamówione ;)

  • 32. Data: 2010-04-29 22:44:47
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 29 Apr 2010 22:07:19 +0200, Przemek V
    <m...@p...onet.naszaojczyzna> wrote:

    > Kopa lat ;) Pozostaję wierny/zarażony i F10 zamówione ;)

    To w końcu pięć-ile-ile? :)

    r.
    _____________

  • 33. Data: 2010-04-29 23:22:00
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "Robert Rędziak" <r...@g...wkurw.org> napisał w wiadomości

    > To w końcu pięć-ile-ile? :)

    Najskromniej jak się da. 523i z regulowaną twardością zawieszenia i
    automatem z łopatkami + różne opcje hedonistyczne ;). W sumie to żałuję, że
    się jednak na 528i nie szarpnąłem. Nie wiesz z czego wynika różnica 50 KM w
    silnikach o tej samej pojemności bez doładowania? Wałki/krzywki czy
    elektronika?

  • 34. Data: 2010-04-29 23:40:19
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 29 Apr 2010 23:22:00 +0200, Przemek V
    <m...@p...onet.naszaojczyzna> wrote:

    > Nie wiesz z czego wynika różnica 50 KM w
    > silnikach o tej samej pojemności bez doładowania? Wałki/krzywki czy
    > elektronika?

    Pewnie jedno i drugie. I do tego mogą być też inne kolektory.

    r.
    _____________

  • 35. Data: 2010-05-01 11:04:10
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "omega_fan" <o...@n...org> napisał w wiadomości

    > Myślę, że możesz w krótkim czasie dołożyć lekko z 5k,
    > jeżeli auto było traktowane tak, jak piszesz.
    > Mały remont zawieszenia w E39 potrafi uderzyć po kieszeni,
    > jeżeli ma być porządnie zrobiony,

    po czym wnoscisz?
    po tym, ze komplet wahaczy i lacznikow na przod kosztuje 400 zl... to jest
    wedlug Ciebie drogo?

    --
    Picasso