  • 11. Data: 2010-04-26 10:51:45
    Temat: Re: BMW 520 kombi 02, warto?
    Od: "Radarro" <r...@g...pl>

    Mario <b...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Mam okazje (?) kupic bmw 520 kombi w niezlej cenie.
    > Cena dla mnie to 20kzl. Myslicie ze warto?

    Też myślę że warto :)
    Nie wiem czym Ty jezdzisz, ale moze sie potem okazac ze jak Ci sie spodoba to
    Ty bedziesz Beemka wiecej jezdzil niz zona ;)

    Co do tylnego napedu i zimy. Wiadomo - sa kierowniczki i "kierowniczki". Albo
    zlapie o co chodzi w tylnym napedzie i bedzie jej sie bardzo dobrze jezdzilo,
    albo po drugim sniegu bedzie chciala fure sprzedac :) Wszystko zalezy od
    czlowieka. Nie ma reguly.

    Jak pisza koledzy, sprawdz auto w serwisie specjalizujacym sie z BMW (poszukaj
    np polecane na forum bmw-klub.pl) i obadaj auto.
    Sprawdz tez czy ma tzw NIVO - czyli aktywne tylne zawieszenie. Bylo montowane
    w kombi i moze byc jakims potencjalnym zrodlem problemow. Ale jednym z
    naprawde niewielu problemow w E39. Sprawdzisz to po numerze VIN, podajac
    koncowke facetowi w ASO - sprawdzidla Ciebie specyfokacje auta, jakie wyszlo z
    fabryki.

    Daj znac czy wszedlec w Bume czy nie :)
    --
    Radarro i e36 Touring

  • 12. Data: 2010-04-26 11:16:34
    Od: "m" <...@n...pq>

    Użytkownik "Mario" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > ten samochod mialby byc dla zony.
    > Ona robi jakies 20-25kkm rocznie w tej chwili lanosem ale wolalbym cos

    Pytałeś ją czy chce takie wielkie auto?
    Moja żona nie może się przekonać do limuzyny
    Woli jeździć kompaktem, łatwiej tym w mieście zaparkować, mniej pali.

  • 13. Data: 2010-04-26 11:42:47
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Pytałeś ją czy chce takie wielkie auto?
    > Moja żona nie może się przekonać do limuzyny
    > Woli jeździć kompaktem, łatwiej tym w mieście zaparkować, mniej pali.

    wiesz, to kwestia pracy "u podstaw" po prostu trzeba zrobić tak, żeby to ona
    sama stwierdziła, że duże auto = fajne auto ;-)
    moja piękniejsza połowa jeździła Seicentem i bała się wjechać do miasta typu
    Kraków, teraz najlepiej jeździ jej się... Ducato :D (wszystko lekko chodzi -
    szczególnie ukł. kierownicy, wszystko widać, w porównaniu do 'seja' ma dobre
    osiągi, jedyne 'udogodnienie' to czujniki cofania) a jazda po Krakowie nie
    stanowi żadnego problemu, kobieta za kółkiem jest jak plastyczny materiał,
    trzeba ją kształtować, pokazać że jazda może być przyjemnością,
    zresztą dla swojej Pani wymyśliłem ostatnio prezent - szkolenie w szkole
    jazdy subaru :-)

    brat

  • 14. Data: 2010-04-26 12:26:51
    Od: "Feniks" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Tadeusz" <...@s...onet.pl> napisał w wiadomości
    > bez żartów :)
    > E39 ma w standardzie kontrolę trakcji,a ta w BMW spisuję się bardzo dobrze
    > wystarczy dodać do tego przyzwoite opony zimowe i będzie jeździć napewno
    > lepiej niż Lanos :)

    Na pewno BMW może jeździć znacznie lepiej niż Lanos nawet w zimie ale to
    wymaga od kierowcy większych umiejętności. Jak ktoś nie czuje auta tylko
    prowadzi schematycznie to o RWD powinien zapomnieć.

  • 15. Data: 2010-04-26 14:04:07
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    m wrote:
    > Użytkownik "Mario" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Pytałeś ją czy chce takie wielkie auto?
    > Moja żona nie może się przekonać do limuzyny
    > Woli jeździć kompaktem, łatwiej tym w mieście zaparkować, mniej pali.

    To zalezy od kobity. Moja nie potrafi teraz poruszać się małym autem. Nie czuje
    się w nim bezpiecznie.

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 16. Data: 2010-04-26 17:24:16
    Od: to <t...@a...xyz>

    Katanka wrote:

    > To zalezy od kobity. Moja nie potrafi teraz poruszać się małym autem.
    > Nie czuje się w nim bezpiecznie.

    Fajną wymówkę znalazła. Kupiłeś to? ;-)

    --
    cokolwiek

  • 17. Data: 2010-04-26 19:23:47
    Od: "omega_fan" <o...@n...org>

    "Mario" <b...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > wielu,
    > do 2007 jezdzil nim jeden czlowiek. Potem rozni handlowcy i kurierzy.
    > Facet wyznaje zasade ze lejemy paliwo i nie przejmujemy sie reszta, jak
    > dziala
    > to ok, jak nie, szlo gdzies do znajomka do warsztatu.
    > Nie specjalnie mnie to interesowalo i wlasciciel tez nie bardzo potrafi
    > powiedziec co bylo robione a co nie. Generalnie po 2007 bylo serwisowane u
    > "Pana
    > Janka".
    > Cena dla mnie to 20kzl. Myslicie ze warto?

    Myślę, że możesz w krótkim czasie dołożyć lekko z 5k,
    jeżeli auto było traktowane tak, jak piszesz.

    Mały remont zawieszenia w E39 potrafi uderzyć po kieszeni,
    jeżeli ma być porządnie zrobiony,

  • 18. Data: 2010-04-26 20:28:24
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "Feniks" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Na pewno BMW może jeździć znacznie lepiej niż Lanos nawet w zimie ale to
    > wymaga od kierowcy większych umiejętności. Jak ktoś nie czuje auta tylko
    > prowadzi schematycznie to o RWD powinien zapomnieć.

    Współczesne, z systemami? Nie wiem jak w E39 ale E60 jest idiotoodporne. Nie
    raz próbowałem i elektronika tu przyhamowuje, tam popuszcza, tu zadławia i
    spina wszystko dużo sprawniej niż w FWD bez tych wszystkich systemów. Do
    tego 520i dla samego brzmienia silnika warto brać. Ślicznie chodzi.

  • 19. Data: 2010-04-26 21:44:34
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    bratPit[pr] pisze:

    > zresztą dla swojej Pani wymyśliłem ostatnio prezent - szkolenie w szkole
    > jazdy subaru :-)

    Jak ciągle masz takie fajne pomysły, to może adoptuj mnie. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 20. Data: 2010-04-26 22:12:01
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Jak ciągle masz takie fajne pomysły, to może adoptuj mnie. ;)

    hehe, no staram się ;-)
    ale wiesz, ojciec ze mnie byłby kiepski ;p
    brat