  • 11. Data: 2010-04-04 06:45:42
    Temat: Re: Bąble na klapie
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "krzyss" <krzyss@SPAM_trapkrzyss.com> napisał w wiadomości
    news:4bb7b120$1@news.home.net.pl...
    > MM pisze:
    >
    >> Nie jest to KIA :)
    >
    > Hyundai ? :-)

    Hyundai ma kłopoty z blachą? IMO od czasów accenta 2 to już nie jest
    problem.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 12. Data: 2010-04-04 06:46:13
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "MM" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie jest to KIA :)

    No weź to wykrztuś w końcu! Co to za marka :>?

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 13. Data: 2010-04-04 06:56:41
    Od: n...@o...pl

    Witam serdecznie.

    > Dziś udało mi się ręcznie umyć samochód.
    > I na klapie bagażnika znalazłem 5 sztuk bąbli w różnych miejscach. Sic!
    > Może nie było by w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt że auto ma 1,5 roku (i
    > nie jest to Ford)
    Nie martw się. W Nissanie X-Trail-u już po roku znalazłem więcej ognisk korozji
    na klapie ;-)
    Kiedy je zobaczyłem kilka tygodni temu, myślałem że mam dejavu, i że to Ford.
    Spojrzałem jednak na znaczek i jak nic Nissan ;-)
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://www.speedyelise.fora.pl/

  • 14. Data: 2010-04-04 16:50:58
    Od: Gabriel'Varius' <g...@p...onet.pl>

    Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

    > Dla nas jest! :P

    No co Ty, kianki to naljepsze auta pod sloncem, zarac ci to Cavallino
    napisze :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 15. Data: 2010-04-04 16:55:42
    Od: Gabriel'Varius' <g...@p...onet.pl>

    Michał Gut pisze:

    > nie korzystajac z gwarancji mozesz skorzystac z rekojmii - a) nie masz
    > prawa zwrocic samochodu b) udowodnienie ze nastapila niezgodnosc towaru
    > z umową z powodu babla na klapie bedzie graniczylo z cudem.
    >
    > nie świruj tylko zgloś perforacje na gwarancji i niech zastosuja naprawe.
    A wiesz co to jest perforacja i jak ASO (roznych marek) kawlifikuja
    gwarancje jesli chodzi o perforacje - dziura na wylot. W C4 poj. 2.0
    (3,5 letnim) wersja ful wypas lacznie ze skora itp. po wielkich bojach
    wymienili maske przednia i tylna klape a nadkole malowali (kilkanascie
    babli a pod spodem ruda)- dopiero po interwencji w Citroen Polska i
    zagrozeniu pismem od prawnika do centrali we francji udalo sie zalatwic
    w/w naprawy :-(
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 16. Data: 2010-04-04 17:01:30
    Od: "kurdybanek" <k...@n...plt>

    > No co Ty, kianki to naljepsze auta pod sloncem, zarac ci to Cavallino
    > napisze :-)

    Nie twierdze, ze to złe auta. Dobrze jednak wiedziec, ktorzy producenci maja
    problemy z korozja. Bo to upierdliwy problem.

  • 17. Data: 2010-04-04 17:28:02
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    > Hyundai ma kłopoty z blachą? IMO od czasów accenta 2 to już nie jest
    > problem.

    hyundai i10 znajomej - po roku wyskoczył wielki purchel na tylniej klapie -
    naprawiane w ramach gwarancji ale teraz, po zimie zaś wyskakuje
    obok....podobno wada fabryczna jak powiedział dealer

    uciu

  • 18. Data: 2010-04-04 17:33:21
    Od: "Tomi" <t...@t...pl>

    Użytkownik "kml" <A...@g...lp> napisał w wiadomości

    > No weź to wykrztuś w końcu! Co to za marka :>?

    CHEVROLET, albo inna wschodnia marka - one muszą mieć 3 lata gwarancji w UE.

  • 19. Data: 2010-04-04 18:42:48
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "uciu" <g...@i...pl> napisał w wiadomości

    > hyundai i10 znajomej - po roku wyskoczył wielki purchel na tylniej
    > klapie - naprawiane w ramach gwarancji ale teraz, po zimie zaś wyskakuje
    > obok....podobno wada fabryczna jak powiedział dealer

    Dla mnie puchel na klapie to nie koniec świata. Owszem jest to wkurząjące,
    ale prawdziwy zonk to byłby skorodowane progi albo nadkola tylne. Samochód
    na gwarancji to będą naprawiać albo dadzą nową klapę.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 20. Data: 2010-04-04 21:10:44
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "kml" <A...@g...lp> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "MM" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > No weź to wykrztuś w końcu! Co to za marka :>?

    Mitsubishi?

    --
    Yogi(n)