  • 21. Data: 2010-04-04 21:16:05
    Temat: Re: Bąble na klapie
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    > Dla mnie puchel na klapie to nie koniec świata.

    ok w 10letnim matizie ale nie w rocznym aucie!

    jak mam kupić taki wynalazek za nie małe pieniądze to czegoś oczekuje
    prawda?

    uciiu

  • 22. Data: 2010-04-04 22:03:29
    Od: "Przemek" <p...@d...pl>

    Użytkownik "Tomi" <t...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "kml" <A...@g...lp> napisał w wiadomości

    > CHEVROLET, albo inna wschodnia marka - one muszą mieć 3 lata gwarancji w
    > UE.

    Sadze ze to dacia :) Co wygralem?

  • 23. Data: 2010-04-05 07:46:49
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "uciu" <g...@i...pl> napisał w wiadomości

    > ok w 10letnim matizie ale nie w rocznym aucie!
    >
    > jak mam kupić taki wynalazek za nie małe pieniądze to czegoś oczekuje
    > prawda?

    Oczywiście, że oczekuje i ma racje ale takie fuck upy zdarzały się wszystkim
    producentom :) Tak jak napisałem wcześniej, korozja na klapie jest
    denerwująca ale że jest to element wymienny to ja bym nie histeryzował tylko
    z żelazną konsekwencją, do samego końca, egzekwował gwarancję.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 24. Data: 2010-04-05 11:17:47
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "MM" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Dziś udało mi się ręcznie umyć samochód.
    >
    > I na klapie bagażnika znalazłem 5 sztuk bąbli w różnych miejscach. Sic!
    >
    > Może nie było by w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt że auto ma 1,5 roku (i
    > nie jest to Ford)
    >
    > Ponieważ zakup był na osobę prywatną zastanawiam się nad powołaniem na
    > istnienie wady w chwili zakupu (wady powłoki lakierniczej lub
    > zabezpieczenia antykorozyjnego) i chciałbym aby klapę wymieniono na nową,
    > a nie robili małe szlifowania i zamalowali.
    >
    > Jak sądzicie, czy coś takiego przejdzie? Czy będą naprawiać? (nie chcę
    > korzystać z gwarancji)

    Pewnie to Peugeot 407 ;)
    Boisz się napisać w jakim aucie to się stało?

    Jurand.

  • 25. Data: 2010-04-05 19:33:40
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 05-04-2010 o 12:17:47 Jurand <j...@i...pl> napisał(a):

    > Pewnie to Peugeot 407 ;)
    > Boisz się napisać w jakim aucie to się stało?

    W całym tym wątku nie ma żadnego konkretu, tylko licytacja jakie to auto.
    Jakbym napisał co to jest to zaraz by napisał ktoś że to gówno, a ktoś
    inny że nie. I po co taka dyskusja.

    Tak chodzi o 407 SW 2008, chociaż auto jest fajne to ma już na swoim
    koncie parę napraw gwarancyjnych min:

    2 x naprawa połączenia czujnika temperatury zewnętrznej
    2 x naprawa otwierania szyby w klapie bagażnika (nie otwierał się z
    przycisku pod wycieraczką)
    Uciekł czynnik z układu klimatyzacji - nieszczelność (nie pamiętam co to
    jest, naprawa po świętach)
    po 5 tyś wymiana klocków przednich
    Przetaczanie tarcz przednich.
    Skrzypiał fotel przedni.
    Wyciek oleju - pomiędzy miską olejową a blokiem
    Wyciek płynu wspomagania tuż przy zbiorniczku.

    teraz dochodzi klapa.

    a więc takie typowe auto na F ;)