  • 11. Data: 2014-04-18 16:15:49
    Temat: Re: Benzyna po 2 złote a gaz po złotówce.
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Adam,

    > k...@g...com wrote:

    >> Na elektrodę jako moderator się zapisz.

    > Czy mi się grupy pomyliły?

    Jemu się wszystko myli. Poczynając od grupy a na Elektrodzie kończąc -
    ja już moderatorem na Elektrodzie byłem. Drób nie. I m.in. to nas
    różni.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 12. Data: 2014-04-18 16:23:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-04-18 10:21, k...@g...com wrote:
    > Do tego podwyżka o 100% najniższych rent i emerytur. No nie wiem czy jak by w
    Polsce zrobić referendum o przyłączeniu do Federacji Rosyjskiej to było by przegrane.
    Dla samego pogonienia polskich cwaniaków polityków bym zagłosował za przyłączeniem.

    To jedź i się przyłącz. Zrzutkę na paliwo mamy ci zrobić?

    Shrek.

  • 13. Data: 2014-04-18 19:35:39
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    W dniu 2014-04-18 11:32, k...@g...com pisze:

    > Za dwa razy większą emeryturę od Rosji by się okazało że w Polsce nigdy Polaków nie
    było. Poza tym Rosja, nie mylić z ZSRR, nigdy nic złego Polsce i Polakom nie zrobiła.
    Wręcz przeciwnie. Pod Rosyjskim zaborem Polska się rozwijała. Car i Król Polski
    zniósł niewolnictwo i kazał nadać wszystkim nazwiska. I jeszcze reformę rolną zrobił.

    Taaa...
    Chcesz być bardzo bogaty?
    Skarż własną szkołę - bo nie dopilnowała nauki historii!
    Za dowód rzeczowy może posłużyć powyższa wypowiedź.

    "Dobrowolni" kolonizatorzy Syberii czy "dożywotnio wcieleni" żołnierze
    mieli by zdanie całkiem odmienne od Twojego...
    Ale co oni się znali - nie mieli smarkfonów i kąt na fejsie - prymitywy.

  • 14. Data: 2014-04-18 21:30:58
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 18 kwietnia 2014 19:35:39 UTC+2 użytkownik ZIWK napisał:

> [...]
    >
    > mieli by zdanie całkiem odmienne od Twojego...
    >
    > Ale co oni się znali - nie mieli smarkfonów i kąt na fejsie - prymitywy.

    Nauka historii. Jakiej kurwa historii. Polska nie ma żadnej historii. Do zaborów w
    Polsce był feudalizm. Znaczy się niewolnictwo. Jak się powołujesz na historię to
    przypomnij kto opierdolił za jakieś drobne Polskę Niemcom, Austrii i Rosji. Z
    wojskiem nie przyszli żeby zabrać. Wojsko przyszło po rozbiorze. akurat od Cara to
    bym się kazał wszystkim odpierdolić. Piszesz że wysyłał na Syberię. A gdzie Ty byś
    wysłał tych co zagłodzili dziecko, tego co na początku roku rozjechał kilka osób itp.
    To że rosyjskie sądy wysyłały na Syberię to duży plus. Z Carem przyszło prawo. Przed
    rozbiorem tutaj nie było żadnego prawa ani systemu prawnego. Prawem był właściciel
    niewolników, czytaj chłopów pańszczyźnianych. Jak miał kaprys to se mógł jakiegoś
    zabić. Albo wyruchać jego godzinę wcześniej poślubioną żonę.Że do wojska na siłę
    brali. Jak został Królem Polski to wprowadził taki sam pobór jak miał u siebie. Jedno
    państwo to i prawo jedno. Obejrzyj sobie Lalkę. To taki polski film. Wokulski pod
    rosyjskim zaborem kasę trzepał równo. Laska z lekcji gry na fortepianie utrzymywała
    siebie, dziecko i starą matkę. Carski sędzia sprawiedliwy był. Nie kazał wysłać
    studentów na Syberię ani zabić tylko kazał zapłacić zaległy czynsz. Wokulski wziął w
    kieszeń piterek z kasą i się przepierdnął do Paryża trochę kasy puścić. Dawaj tą
    historię co Cie w szkole uczyli że Rosja to taka straszna była.

  • 15. Data: 2014-04-19 00:40:25
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    ps.com...

> [...]

    na Syberię to duży plus. Z Carem przyszło prawo. Przed rozbiorem tutaj nie
    było żadnego prawa ani systemu prawnego.

    ty widze kolejne dziecko zydborczej ... ostatnio nawet taki artykul
    widzialem w szechteriadzie.. ze robziory uzywilizowaly Polske :D
    buhahahahaaaaaaa - i jeszcze powiedz ze bolszewizm ucywilizowal te kraje
    ktore podbil... :D ;) wiec przeprowadz sie do kima do korei.... cywilizacja
    i rozwoj w czystej formie.... i prawo... ale najpierw wez sie jebnij
    solidnie w dekiel - dobrze Ci zrobi... albo jedz do cara fiutina...

    tylko uwazaj - bo jak juz mowisz o motoryzacji - to tam ginie na drogach
    przy 40 mln aut 30 tys ludzi - u nas przy polowie tej liczby aut ginie 3.5
    tysiaca ludzi na drocach - i to mowi wszystko o cywilizacji bolszweii -
    wiec statystycznie - mozesz nie dojechac ....

  • 16. Data: 2014-04-19 03:00:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik k...@g...com ...

> [...]
    > Rosyjskiej to było by przegrane. Dla samego pogonienia polskich
    > cwaniaków polityków bym zagłosował za przyłączeniem.

    Tylko pod warunkiem, ze paliwo to jedyny wydatek...
    Czytałem że paliwo kosztuje jednak ponad 3zł...

    I inne:
    http://www.polskieradio.pl/7/129/Artykul/831928,Ceno
    wy-szok-Zycie-w-Rosji-
    zakupy-w-Polsce
    http://www.polskatimes.pl/artykul/937099,poziom-zyci
    a-w-rosji-13-mln-
    gospodarstw-domowych-nie-ma-cieplej-wody-a-prawie-po
    lowa-nie-ma-
    gazu,id,t.html
    http://obserwatorpolityczny.pl/?p=11479

    Ale przecież nikt się na siłe nie trzyma...

  • 17. Data: 2014-04-19 12:23:53
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 19 kwietnia 2014 00:40:25 UTC+2 użytkownik misiek napisał:
> [...]
    >
    > tysiaca ludzi na drocach - i to mowi wszystko o cywilizacji bolszweii -
    >
    > wiec statystycznie - mozesz nie dojechac ....

    Akurat car jako król Polski się sprawdził. Ludzie, zwłaszcza na wsiach go szanowali.
    Wtedy z 85% ludzi mieszkało na wsi więc praktycznie wszyscy go szanowali. A i ZSRR
    tez nie najgorzej zapisał się w historii Polski. Jeśli za ucywilizowanie uznać dostęp
    do bezpłatnej nauki na każdym szczeblu kształcenia. Dostęp do bezpłatnej służby
    zdrowia. Emerytury dla wszystkich. Łącznie z tymi co zaraz po wojnie osiągnęli wiek
    emerytalny a nigdy żadnej składki nie zapłacili oraz gwarancję pełnego zatrudnienia.
    To inaczej nie można określić niż że też socjalizm był dobry dla Polski i Polaków.
    Były lepsze systemy ale ten krajowy najgorszy nie był. Trzeba zwrócić uwagę na drobny
    szczegół. Te lepsze systemy startowały po wojnie z innego pułapu. Dużo wyższego
    społecznie i ekonomicznie. O ile do Stalina można mieć pretensję o różne dziwne
    posunięcia to do cara nie można mieć o nic pretensji.

  • 18. Data: 2014-04-20 00:24:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 18.04.2014 10:23, miszmasz pisze:
    > Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]
    >
    > A potem okazałoby się że wysyłał byś potajemnie dzieci na naukę
    > j.polskiego i sam drżał o życie mieszkając w lepiance.

    1. nie karm trolla
    2. zawsze wiedziałem, że ten drób to idiota, a tu proszę - okazuje się
    także że i "zielony ludek"

  • 19. Data: 2014-04-20 01:15:22
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 20 kwietnia 2014 00:24:09 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > 1. nie karm trolla
    >
    > 2. zawsze wiedziałem, że ten drób to idiota, a tu proszę - okazuje się
    >
    > także że i "zielony ludek"
    >

    > --
    >
    > Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy
    >
    > są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju.
    >
    > I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością...

    Przy takim kretynie jak ty nazwanie mnie idiotą to jak bym minimum doktorat zrobił.
    Tak z ciekawości. Kretynem jesteś z urodzenia czy to nabyte?

  • 20. Data: 2014-04-21 02:03:19
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    > Rosyjskiej to było by przegrane. Dla samego pogonienia polskich
    > cwaniaków polityków bym zagłosował za przyłączeniem.

    wstydziłbyś sie takie rzeczy wypisywać...