  • 21. Data: 2014-04-21 10:47:59
    Temat: Re: Benzyna po 2 złote a gaz po złotówce.
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 21 kwietnia 2014 02:03:19 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > wstydziłbyś sie takie rzeczy wypisywać...

    Czego niby miałbym się wstydzić?

  • 22. Data: 2014-04-21 11:51:13
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    W dniu 2014-04-21 10:47, k...@g...com pisze:

    > Czego niby miałbym się wstydzić?

    Sensu życia... liczy się tylko cena wachy.

  • 23. Data: 2014-04-21 12:08:12
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    > Za dwa razy większą emeryturę od Rosji by się okazało że w Polsce
    > nigdy Polaków nie było. Poza tym Rosja, nie mylić z ZSRR, nigdy nic
    > złego Polsce i Polakom nie zrobiła. Wręcz przeciwnie. Pod Rosyjskim
    > zaborem Polska się rozwijała. Car i Król Polski zniósł niewolnictwo i
    > kazał nadać wszystkim nazwiska. I jeszcze reformę rolną zrobił.

    sp...aj do Moskwy sowiecki pachołku...

  • 24. Data: 2014-04-21 12:15:53
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    > służby zdrowia. Emerytury dla wszystkich. Łącznie z tymi co zaraz po
    > wojnie osiągnęli wiek emerytalny a nigdy żadnej składki nie zapłacili
    > oraz gwarancję pełnego zatrudnienia. To inaczej nie można określić
    > niż że też socjalizm był dobry dla Polski i Polaków. Były lepsze
    > systemy ale ten krajowy najgorszy nie był. Trzeba zwrócić uwagę na
    > drobny szczegół. Te lepsze systemy startowały po wojnie z innego
    > pułapu. Dużo wyższego społecznie i ekonomicznie. O ile do Stalina
    > można mieć pretensję o różne dziwne posunięcia to do cara nie można

    weź sp... do Moskwy...

    ile ci płacą? nowa fuchę załapałeś, sprzedajesz dupe putinowi? pewnie posty
    na portale i na fejsa też klikasz ty putinowska zdziro?

    rzadko sie w.....am w sieci ale moskieskie pachołki zawsze mnie denerwują.

    mam nadzieję że odpowiednie agencje też śledzą takich jak ty kolesiów i im w
    końcu rachunek wystawią.

    W dawnych czasach za coś podobne można było nawet czapę dostać.

  • 25. Data: 2014-04-21 12:17:10
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    zamknij sie zdrajco... sługusie putina...

  • 26. Data: 2014-04-21 13:42:09
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 21 kwietnia 2014 12:17:10 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:
    > Użytkownik wrote:
    >

    > zamknij sie zdrajco... sługusie putina...

    Co, prawda Ci oczy wypaliła? Gdyby nie car to byś w czworakach mieszkał. I jak byś
    miał za młodu pecha to panu i księdzu dupy dawał kiedy by tylko chcieli. Polska pod
    rosyjskim zaborem się rozwijała. Pod innymi była traktowana jako kolonia. Trudno
    uwierzyć ale miasto Łódź powstało pod rosyjskim zaborem. W pewnym momencie niczym nie
    ograniczany rozwój Łodzi spowodował taki wzrost cen ziemi że przymierzano się do
    budowy wieżowców na wzór amerykański. Powstał jeden budynek zbudowany na stalowym
    nitowanym szkielecie. Stoi do dziś. Ma 7 kondygnacji. To budynek hotelu Savoy. Były
    plany postawienia kolejnych i wyższych. Plany pokrzyżowała I Wojna Światowa. Przed
    wojną Łódź była miastem o największej na Świecie gęstości zaludnienia. Po wojnie w
    wolnej Polsce w Łodzi był duży kryzys gospodarczy. Tak duży że większość fabryk
    przeszła na własność skarbu państwa za niezapłacone podatki. Kolejnym okresem kiedy
    Łodź się rozwijała to była II Wojna Światowa. Łódź znalazła się w III Rzeszy i jako
    miasto niemieckie korzystała z wszystkich niemieckich dotacji na rozwój przemysłu i
    infrastruktury. Dzięki temu z wojny wyszła w doskonałym stanie. Kolejny bum
    gospodarczy to były lata od końca wojny do końca PRL. W tym czasie liczba ludności
    wzrosła z niecałego pół miliona do prawie miliona. Łódź z tradycyjnym dla niej
    przemysłem włókienniczym, odzieżowym i bardzo rozwiniętym specjalizowanym na profil
    produkcyjny związany z tkaninami i ich przeróbką przemysłem maszynowym i chemicznym
    była doskonale przygotowana do wejścia w gospodarkę rynkową po 1990 roku. Ale żeby
    nie było tak dobrze to została ujebana przez władców " wolnej Polski". Wydano wiele
    ustaw i rozporządzeń uniemożliwiających eksport towarów wyprodukowanych w Łodzi na
    wschód. Na przykładzie rozwoju w przeciągu 150 lat osady o nazwie Lodzia widać że
    zawsze okupanci i zaborcy zrobili więcej dla tego miasta i regionu niż aborygeńsy
    przywódcy. W przypadku referendum o odłączeniu Łodzi od III RP i przyłączeniu do
    Rosji wynik byłby jeden. 75% łodzian było by za przyłączeniem. Po wejściu Łodzi w
    skład Federacji Rosyjskiej czekał by ją znowu nieograniczony niczym rozwój. Polska to
    kraj który nigdy nie powinien powstać. Z wyjątkiem kilkudziesięciu lat kiedy coś
    znaczyła w Europie, było to w czasach kiedy ludzie w rzekach prali. Nie ma żadnych
    osiągnięć. Były nawet plany ( Teheran) podzielenia Polski na linii Wisły i wcielenia
    tak podzielonej do ZSRR i Niemiec. Niejaki Roosevelt stwierdził że Polska zawsze była
    wrzodem do dupie Europy i jest okazja żeby się raz na zawsze pozbyć uciążliwej
    choroby. Na drodze kompromisu ustalono wtedy współczesne granice Polski oraz
    przekazano na siłę pod zarząd ZSRR. I Ty mi pierdolisz że ja Łodzianin z krwi i kości
    na dodatek mający rosyjskie, na długo przed powstaniami, korzenie zmieszane z
    żydowskimi i niemieckimi genami mam być patriotą w tym śmiesznym kraju. Może jeszcze
    mam ginąć za prezydenta i premiera?

  • 27. Data: 2014-04-21 13:45:33
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 18 Apr 2014 02:32:04 -0700 (PDT), k...@g...com
    napisał(a):

    > Pod Rosyjskim zaborem Polska się rozwijała

    Nooo... Czego do dziś świadectwo mamy w postaci podziału na Polskę A i
    polskę B.
    --
    Jacek

  • 28. Data: 2014-04-21 13:56:18
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 21 kwietnia 2014 13:45:33 UTC+2 użytkownik Jacek Maciejewski
    napisał:

    > Nooo... Czego do dziś świadectwo mamy w postaci podziału na Polskę A i
    >
    > polskę B.
    >
    > --
    >
    > Jacek

    To efekt II Wojny Światowej i podziału na III Rzeszę i Generalne Gubernatorstwo.
    Generalne gubernatorstwo było przeznaczone do fizycznej likwidacji ludności w związku
    z tym Niemcy tam nie inwestowali.

  • 29. Data: 2014-04-21 15:26:08
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 21 Apr 2014 04:56:18 -0700 (PDT), k...@g...com
    napisał(a):

> [...]
    Generalne gubernatorstwo
    >było przeznaczone do fizycznej likwidacji ludności w związku z tym Niemcy tam nie

    Kogutku, litości... Idź się douczyć. Popatrz choćby na mapę połączeń
    kolejowych i zastanów się kiedy one były budowane.
    --
    Jacek

  • 30. Data: 2014-04-21 15:43:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 21 Apr 2014 13:45:33 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):
    > Dnia Fri, 18 Apr 2014 02:32:04 -0700 (PDT), k...@g...com
    > Nooo... Czego do dziś świadectwo mamy w postaci podziału na Polskę A i
    > polskę B.

    Nie calkiem - Warszawa i Lodz to tez zabor rosyjski.

    Mapa sieci kolejowej owszem, pokazuje roznice miedzy zaborami ...

    J.