  • 11. Data: 2018-02-21 21:12:10
    Temat: Re: Bosch kolejny szwindel
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .02.2018 o 20:45 Cavallino <c...@k...pl> pisze:

    > W dniu 21-02-2018 o 19:56, Tomasz Gorbaczuk pisze:
    > Nie chcesz nie czytaj Jego wątków,
    >
    > A musisz je koniecznie cytować i wyciągać go z kibla?

    Pokaż ten mój cytat :-)

    TG

  • 12. Data: 2018-02-21 21:21:42
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Coś Ci się pomyliło - to raczej Ty załóż sobie swoją grupę na której
    > będziesz czytał co sam napiszesz.

    Tobie się pomyliło grupa nie jest do czytania własnych tekstów.
    Nie jest też do spamowania obcojęzycznymi linkami czego nie tylko
    ty nie potrafisz zrozumieć.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2018-02-21 21:29:57
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .02.2018 o 21:21 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    > Tobie się pomyliło grupa nie jest do czytania własnych tekstów.
    > Nie jest też do spamowania obcojęzycznymi linkami czego nie tylko
    > ty nie potrafisz zrozumieć.

    Tak jak napisałem - nie ma przymusu czytać wszystkiego. Ja i pewnie parę
    innych osób chętnie poczyta te spamerskie linki, które prawie w 100% są
    zawsze związane z motoryzacją.

    TG

  • 14. Data: 2018-02-21 21:57:58
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    > Przecież wystarczy zainstalować plugin do przeglądarki i dasz radę
    > czytać linki nawet po mandaryńsku.

    "Firma TRW dostała możliwą karę, ponieważ odkryła sprawę."

    No ok, powiedzmy trochę w tym racji ;) ale Kali nie rozumieć.

    --
    Irokez

  • 15. Data: 2018-02-21 22:18:56
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Przecież wystarczy zainstalować plugin do przeglądarki i dasz radę
    > czytać linki nawet po mandaryńsku.

    I dasz sobie rękę uciąć, że każdy czytnik news łyknie taki plugin?

  • 16. Data: 2018-02-21 22:21:40
    Od: nadir <n...@h...org>

    > No właśnie o tym piszę - nie ma już żadnej bariery językowej :-)
    Nie ma też już dostępów dialup z prędkościami kilkanaście kbit/s czy to
    znaczy, że można na grupy wrzucać binarki?

  • 17. Data: 2018-02-21 22:25:40
    Od: Marek S <p...@s...com>

    > Przecież wystarczy zainstalować plugin do przeglądarki i dasz radę
    > czytać linki nawet po mandaryńsku.

    No to ja właśnie mam taki plugin. Oto parę cytatów z tego artykułu:

    Ona wysokie grzywny wobec kartelu linii żeglugi morskiej, pojazdy wysłane.

    "Lustro" zgłosił się latem o rzekomych meczów pomiędzy VW, Audi,
    Porsche, BMW i Daimler inżynierii, koszty i dostawców.

    Dobrze innym 75 mln euro wymaga antymonopolowego policji

    Komisja Europejska przez cztery przedsiębiorstwa żeglugowe wymaga 395
    mln euro, wysyłka samochody, ciężarówki i inne pojazdy dla importu i
    eksportu poprzez oceanów świata.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 18. Data: 2018-02-21 22:38:51
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Tomasz Gorbaczuk pisze tak:

    > Nie chcesz nie czytaj Jego wątków,
    > przecież przymusu nie ma. Ja chętnie je czytam.

    Ja go już dawno wrzuciłem do KF.

    Od razu komp przyśpieszył.

    Jeszcze żeby tak zablokować na roterze
    Kamil|Stoch|sport

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 19. Data: 2018-02-22 03:56:29
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Tak jak napisałem - nie ma przymusu czytać wszystkiego. Ja i pewnie parę
    > innych osób chętnie poczyta te spamerskie linki, które prawie w 100% są
    > zawsze związane z motoryzacją.

    "Ja i pewnie parę innych osób" patrzymy na nie niechętnie i nie czytamy.
    A grupa dyskusyjna jest do dyskutowania a nie do zamieszczania wybranych
    przez siebie informacji. W dodatku w obcym języku.

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2018-02-22 03:59:30
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-02-21 o 22:21, nadir pisze:

    > Nie ma też już dostępów dialup z prędkościami kilkanaście kbit/s czy to
    > znaczy, że można na grupy wrzucać binarki?

    Wedle przykładowego przygłupa pewnie tak.
    Bo on "i pewnie parę innych osób" uważa ze tak i już a jak nam się nie
    podoba to możemy tych binarek nie czytać. :(