  • 21. Data: 2018-02-22 08:08:39
    Temat: Re: Bosch kolejny szwindel
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    >>Byle nie na publicznej grupie.
    zacne.
    a potem skowyt ze grupy dogorywaja....

  • 22. Data: 2018-02-22 08:42:24
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-02-22 o 08:08, abn140 pisze:

    > zacne.
    > a potem skowyt ze grupy dogorywaja....

    Jak mają nie dogorywać skoro zamiast dyskusji forsowane
    jest wklejanie linków, w dodatku obcojęzycznych.

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2018-02-22 08:47:47
    Od: p...@g...com

    --Jak mają nie dogorywać skoro zamiast dyskusji forsowane jest wklejanie linków, w
    dodatku obcojęzycznych.

    polska prasa motoryzacyjna jest *nieco* stronnicza a niektore informacje nie
    pojawiaja sie wcale wiec stad linki w obcych jezykach

  • 24. Data: 2018-02-22 11:47:55
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-02-22 o 08:47, p...@g...com pisze:

> [...]
    >
    > polska prasa motoryzacyjna jest *nieco* stronnicza a niektore informacje nie
    pojawiaja sie wcale wiec stad linki w obcych jezykach

    To linkuj do stron prasy nie motoryzacyjnej skoro motoryzacyjną
    uważasz za stronniczą. Ale w języku jakiego używamy na grupie.
    Do tego nie wszyscy pracujemy u niemca jak ty i nie wszyscy jesteśmy
    zainteresowania każdym szczegółem afery która tak ciebie podnieca.
    Postaraj się mieć to na uwadze.

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2018-02-22 14:42:22
    Od: nadir <n...@h...org>

    > zacne.
    > a potem skowyt ze grupy dogorywaja....

    Jak będą się pojawiały jedynie linki, na dodatek w "obcych" językach, to
    też zdechną.

  • 26. Data: 2018-02-22 19:01:50
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 22-02-2018 o 14:42, nadir pisze:

    > Jak będą się pojawiały jedynie linki, na dodatek w "obcych" językach, to
    > też zdechną.

    Nie - wtedy TYM BARDZIEJ zdechną.
    Obce języki i frustraci z obcych krajów (choćby polskojęzyczni) - wyjazd
    na swoje lokalne fora.

  • 27. Data: 2018-02-23 09:53:45
    Od: p...@g...com

    modyfikacja sprzetowa Passata B7 i z E5 robi sie E6 (w realu a nie na papierze)

    https://www.adac.de/infotestrat/tests/eco-test/diese
    l_nachruestung/default.aspx

  • 28. Data: 2018-02-23 19:37:21
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >modyfikacja sprzetowa Passata B7 i z E5 robi sie E6 (w realu a nie na
    >papierze)

    >https://www.adac.de/infotestrat/tests/eco-test/dies
    el_nachruestung/default.aspx

    Ale to hoax jest - tu demistyfikacja

    https://goo.gl/LKkcFk

  • 29. Data: 2018-02-26 11:22:27
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2018-02-21 o 18:31, p...@g...com pisze:
    > http://www.zeit.de/news/2018-02/21/bruessel-verhaeng
    t-millionenstrafe-gegen-bosch-und-continental-180221
    -99-174384

    > Tym razem świecie żarowe i systemy hamulcowe a komentarz firmy po prostu wyborny
    ;-)

    > Bosch erklärte in Stuttgart, man habe eng mit der Kommission kooperiert, um die
    Sachverhalte abschließend zu klären. Das Unternehmen toleriere keine Verstöße gegen
    interne Leitlinien.

    Weź mi to przetłumacz na czukocki, bo nie znam niemieckiego.