  • 181. Data: 2018-06-03 09:49:15
    Temat: Re: Braknie prądu:(
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 3 Jun 2018 00:35:03 -0700 (PDT), CTP

    > Jak ty jeździsz z wyłączoną klimatyzacją i z prędkością maks. do 70 km/h
    > z obawy o stan baterii, to ja się nie dziwię, że wydaje ci się, że jest
    > ciszej. Wjedź na jakąś S-kę, włącz sobie radio, klimę i depnij te 120
    > km/h, to sam zobaczysz, że różnicy praktycznie nie ma.

    I-MiEVem jeździłem i 140/h, i nigdy gazu nie odpuszczałem, bo to po prostu
    fajnie jechało. Tylko strach było w zakrętach. :P

    Klimatyzacji też sobie w elektryku nie żałuję, bo to raptem 10% na zasięgu.
    Do tego można na drucie schłodzić, więc wsiada się do komfortowej kabiny i
    w czasie jazdy mniej mocy do chłodzenia potrzeba a i zasięgu wtedy nie
    ogranicza. :P Pod sklepem też można stać 10-15 minut z klimą i nikt się nie
    przyssa że tylko minutę silnik na postoju może pracować. :P Ostatnimi
    dniami to nawet zostawiam auto na postoju z załączoną klimą -- jak wracam
    to mam przyjemny chłodek, 20-23sC, a nie parówę >40sC jak ty w swoim
    wypasionym mercu. :P

    --
    Pozdor
    Myjk